Jump to content

[OV] Einde der Tijden - Apocalypse Cafe


Vadertje Tijd

Recommended Posts

Grove'sLievelingsGerechtBijDeLokaleCluckinBell.

:7

Heb eens mijn Casio vastgepakt (dezelfde als op de kalender) en boven de 9 is de "Clear"-knop te vinden. Apocalypse dus! Of nou ja...

Links zoeken kan soms tot idiote theoriën leiden :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    66

  • Bierbuikje

    35

  • Nyltje

    25

  • Phoenyxar

    23

Het is 21 december en we leven nog steeds, dus de Maya's zaten er echt naast en Moeder Aarde heeft gelijk dat er toch een jaar 2013 kan komen. Maar daarvoor moeten we dus het wachtwoord van mijn Grote Klokkenspel achterhalen. De tijd begint te dringen...

  • Dat plaatje van de kerstman is dezelfde als die van de forumkerstman. Keywords: kerstman, santa claus, rendieren, kerst, NandroDavids, Flitskikker, Alcoholist, cola/glühwein, kerststal, zakenman, Christus, kerstklok(!)jes, sneeuw.
  • Rekenmachine zou kunnen betekenen dat het woord uit nummers bestaat, die wellicht ondersteboven het juiste woord vormen. Welke nummers er in het veld staan, kan ik niet lezen. Keywords: rekenmachine, rekenen, casio, ongetwijfeldvanFlitskikker, wiskunde, uitgerekend, cijfers, nummers, getallen, aantal, datum, klok, tijd, tijdmachine, digitaal.
  • 9. Lijkt inderdaad op een hinkelbaan en er staat finish bij. Maar vergeet niet dat er soms ook teruggehinkeld wordt. Keywords: 9 cijfers, letter G, hinkelen/baan, hopscotch, finish, einde (vandewereld), sprong, spel, kinderspel, vakje(s), negende, één been, hink-stap-sprong, Grove'sLievelingsGerechtBijDeLokaleCluckinBell.
  • Epilepsie-waarschuwing van een spel. Kan het amper lezen maar het lijkt me de Sims. Keywords: spel, kinderspel, epilepsie(-waarschuwing), handleiding, sims, voorzorgsmaatregelen, preppers, vallende ziekte, toeval, Porygon --> apocalypse (now!).

Goed bezig! Het kan toch bijna niet anders, of hier moet iets in staan wat helpt bij het vinden van het wachtwoord :)

De 5e tip lijkt me een 'S' te zijn. Meer informatie vind je hier: Klik

Dat lijkt me ook een 'S'. Maar wat kunnen we nu met enkel een S?

Iemand enig idee wat tip 6 op de Remember Calendar precies is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou het eerst alleen doen maar dan is het niet meer leuk :puh:

Dus dit is wat ik heb ontdekt.

16 - Het wachtwoord heeft met kerts/de kerstman te maken. Er zijn 3 grote druppels, 1 kleine en 1 hele kleine. Aan de ene kant witte sneeuwvlokken aan de andere kant een blauwe (discriminatie)

17 - licht dat op een rekenmachine licht die licht nodig heeft om te kunnen werken. Getallen, op de rekenmachine staat 29, op 29ste mag je vuurwerk kopen.

18 - een 9 of een omgekeerde 6, lijkt op roulette speelbord, er staat aan de zijkant: fini5, de 5 kan een s of z zijn dan staat er finiz/finis (finish) einde. Het getal staat in een vierkant, met daaromheen nog meer vierkanten.

19 - Waarschuwing, maatregelen voor doomsday. tijdens het spelen

20 - In het wachtwoord zit een S

21 - De auto heeft een buitenlands kenteken, het is bewolkt, een audi S4, op het kenteken staat 'in a' (in een) en 4012, dat kunnen ook letters zijn, dan krijg je aozi.

Link to comment
Delen op andere websites

LET OP: De foto die ik gepost heb is weldegelijk de foto op de kalender, maar letters uit de nummerplaat zijn NIET zichtbaar op de kalender en leiden dus NIET naar het wachtwoord!

Mijn idiote theorie: het 29ste lid op dit forum als wachtwoord. Dirtyskater, dirtyskater, dirtySkater => niks. :(

http://www.gtaforum....29-dirtyskater/

Wat ik ook dacht: apocalyps. Heeft 9 letters, heb het al op verschillende manieren ingevoerd, niks.

Hamvraag blijft voor mij of die 9 slaat op het aantal letters, want zo niet, dan ben ik totaal verkeerd bezig.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een Audi S4! Ik zie de link al!

Eigelijk niet echt... Misschien komt het wel nog, maar nu zie ik nog geen geheel =3

Gelijk heb je! Originele afbeelding:

[...]

Weet je dat zeker? Ik heb geen verstand van auto's, maar die afbeelding is duidelijk niet gelijk aan die in de kalender. Kijk maar eens naar de schaduw van de spiegel.

We moeten wel scherp blijven, anders komen we straks niet achter het wachtwoord. Dat zou toch een flinke anti-climax zijn als er vandaag niks gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het nu ook, maar de foto is wel gelijkaardig. De foto op de kalender is vanuit een andere positie genomen, maar de locatie en de auto zijn exact hetzelfde, ik heb net de afbeelding van de Remember Calender uitvergroot en daar was duidelijk te zien dat de achtergrond gelijkaardig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...