Jump to content

Het Einde der Tijden


PatrickW

Recommended Posts

JhDCI.png

Leden van GTAForum, @Vadertje Tijd heeft jullie hulp nodig! Hij zit nog veel dieper in de problemen dan de @Kerstman vorig jaar, want als hij niet snel geholpen wordt, komt er helemaal geen jaar 2013. Zijn Grote Klokkenspel waar hij het nieuwe jaar in moet stellen zit namelijk op slot, en Vadertje Tijd is het wachtwoord kwijt.

Lees hier hoe je hem kunt helpen, én wat er te winnen valt. Want Vadertje Tijd is een goede vriend van de Kerstman, die weer een goede vriend is van @Joriz, en laatstgenoemde heeft dan ook een mooie GTAGames.nl-muismat beschikbaar gesteld voor de persoon die Vadertje Tijd aan het wachtwoord helpt.

Dus, help Vadertje Tijd en de gehele mensheid en zorg voor een nieuw jaar!

(@Flitskikker en @NandroDavids zijn evenals vorig jaar gevraagd om alles een beetje in goede banen te leiden. Vadertje Tijd heeft zelf namelijk weinig verstand van modereren op een forum.)

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben slechts 5 dagen. Ik denk dat ik me full time ga bezighouden met dit ipv mijn examens, anders hebben die toch geen nut.

Zie net dat het tot 31 december is. Is tegen dan de wereld alsnog niet ten einde? Of duurt de apocalyps precies 10 dagen?

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...