Jump to content
Joriz

Uitslag GTAGames.nl Verjaardagsactie 2012


Daar is hij dan eindelijk. De uitslag van de GTAGames.nl Verjaardagsactie 2012. Naar aanleiding van het negen jarige bestaan heeft GTAGames.nl deze herfst een actie gehouden waarmee onder andere een GTAGames.nl muismat, een GTA t-shirt, GTAGames.nl keycord, GTAGames.nl stickers en diverse andere kleine exclusieve GTA Goodies konden winnen.

Voor de actie moesten de inzenders een creatieve opdracht uitvoeren waarbij zelf een foto diende te worden gemaakt van iets wat de inzender Grand Theft Auto deed denken. Deze lastige opdracht heeft gezorgd voor aanzienlijk minder inzendingen dan bij de voorgaande meer kennisgerichte acties. Ook de jury had het lastig, maar de jury is er gelukkig uiteindelijk wel uitgekomen. Daarom kunnen we nu de volgende mensen uitroepen tot winnaars van de GTAGames.nl verjaardagsactie 2012!

Alle winnende inzendingen en de troostprijs inzendingen zijn vanaf nu in de galerij te bekijken. Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen! De volgende GTAGames.nl actie waarbij je GTA prijzen kan winnen is waarschijnlijk rond de release van GTA5.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mede-winnaars van harte gefeliciteerd en natuurlijk de leden met de troostprijzen ook. :bier:

Ik moest toch wel even lachen toen ik de foto van GekkieJ01 zag. :7

Lach maar.. onze auto is meteen bekend in het dorp. :clown:

Gefeliciteerd aan alle winnaars. :klap:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Njfokke, prachtige foto! Originaliteit ten top man!

Troostprijs? Ik win nooit een fuck, dus ik ben héél blij met de muismat en de stickers! :D Ik vond het trouwens een originele actie(en nee, niet omdat ik eens wat gewonnen heb), maar omdat het nu niet uit vragen bestond en een schiftingsvraag. Bedankt! Foto van de muismat volgt van zodra ik deze ontvangen heb! :)

Edit: Waren er maar 9 inzendingen? :O Valt me toch tegen van Gtaforum zijn leden.. :(

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer terechte uitslag. De troostprijzen vond ik iets minder. Wel zeer leuke foto's maar hun inzending had weinig weg van GTA of de opdracht vond ik dan weer.

De 3 winnaars vind ik dan juist alle 3 weer evenwaardig. Je hoeft maar naar de foto van Njokke te zien en je weet direct dat het de beginscène van GTA San Andreas met CJ is. Leuk gedaan :tu:

Fiegel5 hoef je ook niet bij na te denken. De perfecte originele houding om iemand te carjacken in de GTA reeksen.

Tot slot PrioXCoMBo, eerst wist ik niet zo goed wat de foto juist moest betekenen maar als je dan de uitleg onder de foto bekijkt vind ik het echt wel ideaal gevonden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De troostprijzen vond ik iets minder.

Komt ook door de geringe opkomst...

PS: In de opgave stond duidelijk 'hetgeen je aan GTA doet denken'. Een dikke Mercedes in mijn geval doet me denken aan die zwarte mooie auto's in GTA(Leone Family, TBOGT startersmissie, etc).

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...