Jump to content

Hoe krijg ik een Rhino?


NandroDavids

Recommended Posts

Voor het halen van de Vigilante Mission wil ik graag een Rhino gebruiken. Echter, die heeft geen vaste vindplaats. Ja, na de 100%, maar ik heb de Vigilante Mission dus nog nodig voor de 100%

Op zich is het niet zo moeilijk om het leger achter je aan te krijgen volgens mij, maar zijn er nog tips voor locaties en manieren om relatief makkelijk ook daadwerkelijk een Rhino te kunnen stelen? En past 'ie eigenlijk wel in een garage ergens?

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Ik heb niet goed gekeken over welke gta het ging, dus ik heb de oplossing maar verwijderd.

Ik dacht dat je het over Vice City had :$

Edit 2 :

Nog even rond gekeken, misschien kan dit filmpje je helpen?

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Hij past als het goed is in een garage, en om hem te stelen stel ik voor om de tank vast te klemmen, en dan erin gaan.

Een Rhino klemmen lijkt me vrij lastig...

Nog even rond gekeken, misschien kan dit filmpje je helpen?

Ik zal later vanavond 's kijken of die Rhino er bij mij ook staat. Anders is 't vreemd dat die niet vermeld is op de Wiki :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de 100% locatie, dus ik denk dat je niet veel succes zult hebben.. ^^ Verder is er niet heel gemakkelijk aan te komen zonder ervoor te vechten, naast een eenmalige kans in de missie "Shogun Showdown".

Dé manier om een Rhino te stelen is al sinds Grand Theft Auto III met molotov's of een vlammenwerper, bij voorkeur ergens bij een laag obstakel - een muurtje of dergelijke - zodat ze niet met tank en al bij je kunnen komen maar jij wel relatief gemakkelijk bij hen. De westelijke heg bij Toni's safehouse in Cedar Grove springt in gedachte - met in het achterhoofd het gemakkelijk verwijderen van je wanted level. Maar gezien we het over een Rhino hebben is het wanted level niet meer heel erg belangrijk wanneer je eenmaal in het ding zit, dus kunnen de lage muurtjes in Wichita Gardens ook zeer geschikt zijn. Al is het daar misschien minder gemakkelijk het uit te houden tot een level zes wanted level.

Vigilante al met een politiewagen geprobeerd overigens? Het is namelijk te doen, al moet je rekening houden met de AK's die ze op hogere levels krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vigilante al met een politiewagen geprobeerd overigens? Het is namelijk te doen, al moet je rekening houden met de AK's die ze op hogere levels krijgen.

Ja, al wel geprobeerd, maar daar ben ik simpelweg niet zo goed in :$ Eigenlijk doe ik de Vigilante al zo lang als ik me kan herinneren met een Rhino of Hunter, omdat dat nu eenmaal erg goed werkt. Ik zal morgen 's kijken of ik een Rhino kan bemachtigen en anders vrees ik dat ik 't gewoon in een politiewagen zal moeten gaan trainen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de 100% locatie, dus ik denk dat je niet veel succes zult hebben.. ^^ Verder is er niet heel gemakkelijk aan te komen zonder ervoor te vechten, naast een eenmalige kans in de missie "Shogun Showdown".

Dé manier om een Rhino te stelen is al sinds Grand Theft Auto III met molotov's of een vlammenwerper, bij voorkeur ergens bij een laag obstakel - een muurtje of dergelijke - zodat ze niet met tank en al bij je kunnen komen maar jij wel relatief gemakkelijk bij hen. De westelijke heg bij Toni's safehouse in Cedar Grove springt in gedachte - met in het achterhoofd het gemakkelijk verwijderen van je wanted level. Maar gezien we het over een Rhino hebben is het wanted level niet meer heel erg belangrijk wanneer je eenmaal in het ding zit, dus kunnen de lage muurtjes in Wichita Gardens ook zeer geschikt zijn. Al is het daar misschien minder gemakkelijk het uit te houden tot een level zes wanted level.

Vigilante al met een politiewagen geprobeerd overigens? Het is namelijk te doen, al moet je rekening houden met de AK's die ze op hogere levels krijgen.

Ik zou het via deze missie doen als je dat zou willen,

Volgens mij was de bedoeling van de missie dat je een bom in de Rhino moest plaatsen en dan ergens kreeg je als opdracht de Rhino op een willekeurige plek op moest blazen.

Volgens mij kon dit makkelijk in 1 van de garages op Staunton Island als ik het goed heb. (Heb Liberty City Stories nooit gespeeld :()

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een 6 sterren wanted level krijgen dan een rihno opzoeken, Dan met een wapen de bestuurder door zijn hoofd schieten.Dan bij de tank instappen.

Ik weet niet of je de rhino in een van de garage´s past.

Bewerkt: door niko.bellic
Link to comment
Delen op andere websites

Dé manier om een Rhino te stelen is al sinds Grand Theft Auto III met molotov's of een vlammenwerper, bij voorkeur ergens bij een laag obstakel - een muurtje of dergelijke - zodat ze niet met tank en al bij je kunnen komen maar jij wel relatief gemakkelijk bij hen. De westelijke heg bij Toni's safehouse in Cedar Grove springt in gedachte.

In vier pogingen gelukt. Eén keer wasted doordat er op één of andere manier ineens een auto met agenten in m'n tuin stond, in m'n rug. Twee keer busted doordat ik meteen klemgereden werd en dus niet weg kon rijden. Maar poging vier was raak :)

Uiteraard meteen daarna de Vigilante Mission gedaan en dat ging met de Rhino in één keer helemaal goed. Dank voor de tips! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...