Jump to content
Thundercover

Vijf nieuwe screenshots GTA V


Rockstar heeft als kerstcadeau vijf nieuwe screenshots van GTA v vrijgegeven. Op de screenshots zijn onder andere een haai, iemand in een duikuitrusting en een onderzeeër te zien. Het lijkt er dus echt op dat we alle mogelijkheden krijgen om de diepten van de oceaan kunnen verkennen.

med_gallery_13783_151_304312.jpg

med_gallery_13783_151_421256.jpg

med_gallery_13783_151_200785.jpg

med_gallery_13783_151_214068.jpg

med_gallery_13783_151_329312.jpg

De grote versies van de screenshots zijn zoals altijd te vinden in onze galerij.

Wat vind jij van deze screenshots? Laat het weten in ons GTA V forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Of de Nevada als ik eerder zei, maar dan zou die flink wat gegroeit moeten zijn. Een nieuwe AT-400 (of andere variant à la AT-500 etc) is altijd mogelijk.

Ik hoop echt dat de Mile High Club een volledig toegankelijk interieur heeft, als je zo even naar dat gebouw kijkt, dat kan een zéér interessante missie worden om je daar een weg naar boven/onder te vechten, waarbij er mogelijk wel eens een vloerplaat kan naar beneden flikkeren, waarom niet? :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je deze afbeeldingen fullscale bekijkt, zie je pas echt dat Rockstar er weer eens veel detail inpompt. De screenshot van die duikboot is één van de mooiste die er al verschenen is :)

De aanwezigen haaien toont , naast de verhoogde realisme, misschien toch dat ze luisteren naar hun fans, aangezien er veel dieren-mods waren in SA (waaronder haaien).

Zie ik nou sneeuw op dat plaatje waar Michael en Chop in de auto zitten? Of zie ik het verkeerd?

Ik denk dat je het verkeerd ziet, dat is de belichting :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

IS DAT EEN FUCKING DUIKBOOT? :D :D :D

Nee, dat is een gemuteerde cilindervormige vrachtcontainer met armen die het water is ingeflikkert.

Die hond die meerijdt, echt briljant. Ik hoop dat ie wel goed naar me zal luisteren en met z'n poten van de radio afblijft.

Dat zou natuurlijk wel leuke scenario's opleveren, zie je dat beest wat rondlopen in je kar en wat rondkloten.

Of je knalt ergens tegenaan en je viervoeterige vriend vliegt met kwijl en al uit je auto (met de nodige kajieten) een andere auto in en richt daar wat ravage aan.

De mogelijkheden zijn groot.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...