Jump to content
Thundercover

Vijf nieuwe screenshots GTA V


Rockstar heeft als kerstcadeau vijf nieuwe screenshots van GTA v vrijgegeven. Op de screenshots zijn onder andere een haai, iemand in een duikuitrusting en een onderzeeër te zien. Het lijkt er dus echt op dat we alle mogelijkheden krijgen om de diepten van de oceaan kunnen verkennen.

med_gallery_13783_151_304312.jpg

med_gallery_13783_151_421256.jpg

med_gallery_13783_151_200785.jpg

med_gallery_13783_151_214068.jpg

med_gallery_13783_151_329312.jpg

De grote versies van de screenshots zijn zoals altijd te vinden in onze galerij.

Wat vind jij van deze screenshots? Laat het weten in ons GTA V forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Niet zozeer besturen maar zoals in The Saboteur: een object dat de stad wat dynamiek meegeeft en dat interactie toont. Zo is er in TS ook een missie in een afbrandende zeppelin. Ik verwacht wel niets echt gelijkaardigs voor GTA V maar ik ben wel vrij zeker dat het een -toegankelijk- interieur zal krijgen. Zou ook eens iets nieuw zijn, niet iedereen zit er op te wachten, maar dat moet ook niet. Al is het enkel in een missie, het zorgt voor wat meer diversiteit in de wereld van GTA die soms wat langdradig en eentonig kan aanvoelen :3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien dat je in een missie een Zeppelin neer moet knallen en dat die dan een gebouw raakt waardoor dat beschadigt is voor de rest van de game.

Daar zou ik dus niet op rekenen, dat R* soms mensen tot het uiterste drijft(Hot coffee, GTA 3/IV geen WTC en/of vliegtuigen, etc.) zullen ze dit niet doen lijkt mij.

Wel erg gave screens, duikboot doet me denken aan een mod bij San Andreas, erg gaaf.

Hoop zelf ook dat ze wat minder serieuze voertuigen erbij zetten, denk aan de Vortex, Kart, stuntplane, etc.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Denk dat je met een vliegtuig meer schade aan een gebouw kunt toebremgen dan met een zeppelin hoor. Aangezien zon missie voor gta 3 werd geschraot gaat die niet meer terug komen denk ik.

In TS had je trouwens ook een missie waarin je op een oliestation moest binnendringen en er dan een vals bericht werd gezonden zodat je een zeppelin kreeg. Je kon hem wel niet zelf besturen maar goed. Alle zeppelins kon je wel neerhalen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daarbij zijn die missie's in III geschrapt omdat er een duidelijk link kon worden gemaakt (ondanks dat het er op zich niets mee had te maken)

Maar ik zie geen enkele aanslag met een zeppelin gebeuren hoor, er is ook een verschil tussen een zeppelin neerhalen en dat die ergens neerstart dan een zeppelin gebruiken om ergens schade toe te brengen (en wat thebig zegt klopt ook, een zeppelin is qua structurele ramkracht niks waard)

Maar dat wilt nog niet zeggen dat een dergelijke missie zal voorkomen, we weten tot nog toe nog niks over de zeppelin en is daarom ook overal gewoon als "blimp" aangeduid :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vliegt een zeppelin niet op gas of waterstof of iets dergelijks? Geeft toch een aardig ontploffinkje, lijkt me. :)

De zeppelin krijgt misschien de functie die de Helitours Maverick heeft in IV, nl. een toeristische rondleiding doorheen - over :) - de stad?

Zeer leuk idee die Nyltje hierboven stelt, trouwens. Als je schade aan een gebouw aanbrengt, dan zou dat toch op z'n minst een paar weken (in game) moeten duren vooraleer die hersteld is. Af en toe eens wegenwerken zouden ook wat meer activiteit in de stad brengen, met alle frustraties van dien. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis is een zeppelin gewoon een grote zak waterstof (of een ander gas) met een bak eronder. Doordat het gas erin lichter is dan de lucht, zweeft de zeppelin. Het gas dat erin zit is licht ontvlambaar, dus krijg je inderdaad een mooie ontploffing. Met een vliegtuig dat je tegen een gebouw laat aanvliegen krijg je hetzelfde effect, maar dan nog groter. Ten eerste is het vliegtuig al steviger en zal het op zich al veel schade aan het gebouw aanrichten. Ten tweede zit het propvol benzine, wat door een simpel vonkje ook ter ontploffing kan worden gebracht. Ik denk dat iedereen wel een mooie dubbele demonstratie van dit in de historie kent.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeppelins vliegen al lange tijd niet meer op Waterstof maar op Helium, wat stukken inerter is, maar ook het einde van de zeppelin-industrie betekende. Want Helium is nu éénmaal geweldig duur en zodus zijn zeppelins vrij duur geworden. Het kan inderdaad wel een originele vervanger zijn voor de Helitours uit GTA IV. Dat was eigelijk nog niet in me opgekomen. We zullen het wel uitvogelen... ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik dacht dat ze niet op Helium vlogen omdat dat zo geweldig duur is nu. Maar goed. Ik heb eens gekeken en je hebt verschillende types luchtschepen. Je hebt er ook die hetzelfde principe hebben als een luchtballon: warme lucht. Dat neemt dan ook de weinige vernielingskracht weg dat zo'n luchtschip heeft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Did anyone say.... Scuba-race? :puh:

Voor een game die vooral is gericht op berovingen zoals gesteld is, moet ik zeggen dat we tot nu toe echt al heel wat features hebben gezien die echt met moeite of gewoon helemaalcniet in verband te brengen zijn met een - bijvoorbeeld - bankroof op simpel boerenverstand. Al die extraatjes zoals de onderzeeër, quads en zeppelin verwacht ik dan toch echt tegen te komen in missies die meer met de persoonlijke verhalen van het drietal te maken hebben dan echt met hun "werk". Ik raak steeds meer benieuwd naar de uitwerking. Als het Rockstar is gelukt om laten we zeggen vijftig roofovervallen te hebben aangekleed met dit soort diversiteit, dan hebben ze echt missies uitgedacht die nu nog niet eens tot mijn verbeelding spreken!

Erg nieuwsgierig ook naar de onderwaterwereld! Nieuwe dimensie voor het verstoppertje spelen in multiplayer lijkt me. :puh: (ook als je je hond het zoekwerk kan laten doen, haha!)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Did anyone say.... Scuba-race? puh2.gif

Voor een game die vooral is gericht op berovingen zoals gesteld is, moet ik zeggen dat we tot nu toe echt al heel wat features hebben gezien die echt met moeite of gewoon helemaalcniet in verband te brengen zijn met een - bijvoorbeeld - bankroof op simpel boerenverstand. Al die extraatjes zoals de onderzeeër, quads en zeppelin verwacht ik dan toch echt tegen te komen in missies die meer met de persoonlijke verhalen van het drietal te maken hebben dan echt met hun "werk". Ik raak steeds meer benieuwd naar de uitwerking. Als het Rockstar is gelukt om laten we zeggen vijftig roofovervallen te hebben aangekleed met dit soort diversiteit, dan hebben ze echt missies uitgedacht die nu nog niet eens tot mijn verbeelding spreken!

Erg nieuwsgierig ook naar de onderwaterwereld! Nieuwe dimensie voor het verstoppertje spelen in multiplayer lijkt me. puh2.gif (ook als je je hond het zoekwerk kan laten doen, haha!)

Jacky, Rockstar heeft al een keer gezegd dat de game zal draaien om een 6-tal(als ik me niet vergis) grote bankberovingen en hun voorbereiding. Vijftig lijkt me dus echt veel te ver gegrepen, als je nagaat dat San Andreas een honderdtal missies had ofzo, zou je maar één missie per bankroof kunnen doen als voorbereiding(ie materiaal verzamelen). Rockstar kennende zullen ze toch minstens een missie of 5 aan voorbereiding doen per bankroof(kijk naar de missies voorafgaand aan "Breaking the bank at Caligulas", en dat soort onzin)...

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De zeppelin staat al bijna op elke screenshot op hetzelfde plek.

Daarnaast is het maar hoe je de bestuurder gaat beroven in de lucht en hoe je er binnen kunt geraken.

Tja, de bestuurder valt wel te pletter op de grond maar de speler dan?

Als het gewoon missie is, dan kijk ik er wel tegen maar denk niet dat de zeppelin enige functie behalve dat het een decoratie is in het spel.

Dukboot, he? Nu ik die haai zie, durf ik niet onder water te gaan haha. Misschien wel als Chop meegaat :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze leggen nu wel heel erg de nadruk op die zeppelins. Het zou me verbazen als je er niet in kan. Er moet toch wel op zijn minst een missie mee zijn... Al doet het me vrij weinig of je er wel of niet in kunt.

Het kan toch ook een lucht decoratie zijn om het maar deftig uit te drukken? In VC zaten er zoals eerder gezegt op het forum, zeppelins in de trailer, maar of je erin kon, noppes, je kon hem geeneens raken nog erbij komen.

Nou weet ik ook wel dat de Technologie is veranderd de afgelopen jaren, en dat dit soort dingen makkelijk mogelijk zijn, maar het lijkt me eerder realistischer dat er een missie mee is, dan dat je er ook daadwerkelijk in kan. Maar goed, dat is gewoon mijn gedachte gang.

Desalniettemin zou het kunnen besturen van Zeppelin onwijs gaaf zijn, maar ik denk dat ding dan wel een kut handeling moet gaan hebben, om het realistisch te laten zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...