Jump to content

GTA installatie probleem


YoungYoutube

Recommended Posts

Yow,

Ik ben nieuw hier, ik weet hoe een pc werkt, maar geen pro of hoe je het ook mag noemen, ik heb GTA The complete edition gekregen, ik heb dat ding gedownload waar je mee kan checken of gta IV geschikt is voor je pc, allemaal goed en wel, maar alles klopt niet volgens mij, zoals bij besturingsysteem zegt hij dat windows 7 niet goed is en dat het xp moet zijn, op het officiele hoesje staat wel degelijk OS: Windows 7. Er zouden enkele dingen ook niet in orde zijn volgens dat ding. Ik heb er een print screen van gemaakt.

50da2b1cd4338-fbrsef.png

Als ik nu GTA installeer, gaat het spel dan niet werken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat het programma wat je gedownload heeft niet volledig correct is. Je geeft zelf al aan dat je Windows 7 hebt terwijl dat programma beweerd dat je Windows XP hebt.

Ik zou dus gewoon GTA IV downloaden. Moest het daadwerkelijk niet lukken zul je gewoon een melding krijgen tijdens de installatie, al denk ik niet dat je direct een probleem zult ondervinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik hem dan installeer, en ik koop ooit een nieuwe pc en denk, hey, ik ga gta 4 spelen, kan ik die dan nog x installeren ?

Dat kan je, ja. ;) Maar je zal dan best op je andere PC even 'Revoke License' uitvoeren, dit bevindt zich in het mapje van GTA IV (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV). Hierdoor zal je je serienummer terug kunnen hergebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

De serial staat meestal in het hoesje, of ergens op het boekje dat in het hoesje zit.

Als geen hoesje hebt maar het bijvoorbeeld op Steam hebt gekocht, zal Steam bij het launchen van het spel de serial code geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...