Jump to content

Populariteit GTA Vice City


Svenie

Belangrijkste element?  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Het belangrijkste element?

    • De periode (jaren 80)
      17
    • De locatie (Vice City)
      20
    • De muziek
      25
    • De personages
      18
    • De verhaallijn
      15


Recommended Posts

Ik vond de verhaallijn altijd wel leuk, leuk gevonden met nogal wat keren een complot erin. Bovendien hadden ze met Ken Rosenberg, Ricardo Diaz, Mitch Baker en Umberto Robina ook wel een aantal geniale personages te pakken die het altijd leuk maakten om de scene's voor en na de missies te bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind vooral de zonnige locatie en de muziek het grootste pluspunt van de game, de periode vind ik ook wel leuk maar die vind ik minder belangrijk. Grand Theft Auto Vice City is nooit mijn favoriete Grand Theft Auto game geworden omdat ik begon met het spelen van Grand Theft Auto San Andreas, en als je dat eenmaal gewend bent is Vice City in mijn ogen weer een stapje terug. Ik heb dan ook meer nostalgische gevoelens bij Grand Theft Auto San Andreas dan dat ik die bij Vice City heb. En daarom zou ik die dan ook eerder als favoriete Grand Theft Auto kiezen. Maar als ik een locatie zou mogen kiezen voor de volgende Grand Theft Auto game zou ik wel Vice City kiezen, het liefst dan ook weer in de jaren tachtig. Aangezien dat er in mijn ogen gewoon een beetje bij hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is niet één aspect dat Vice City zo'n goed spel maakt, het is de combinatie van de vijf. Als je bijvoorbeeld de muziek, de verhaallijn en de personages in GTA III's Liberty City zou plaatsen, zou het hele effect weg zijn.

Ik ben laatst naar Breda geweest, wat ongeveer 2.5 tot 3 uur reizen is. Ik had Vice City op m'n pa's tablet geïnstalleerd voor onderweg. Ik heb me echt vermaakt die hele rit. Schitterend spel. Ik was geen minuut verveeld en de missies waren nog steeds uitdagend en niet te makkelijk. Ik wist ook nog een deel van de hidden packages en wapen pickups terug te vinden, omdat ik de locaties me nog kon herinneren. Even later keek ik eventjes op, bleken we ondertussen Breda al binnen te rijden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals velen hier zeggen, de seting, de muziek en de stad waren gewoon geweldig (en toen ook heel vernieuwend)

ik herriner me nog wel dat ik voor 't eerst Vice City (bij een vriend) op pc speelde, wat geweldig vond ik dat toen! de eerste dat je Sonny Forelli in zijn kantoor ziet en daar achter een dode man ziet hangen, en verder de sfeer was ook fantastisch!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Het was vooral de mix van dit allen wat de game zo geweldig maakt en door mij nog steeds gespeeld wordt. Een game die weinig andere games overtreffen in zijn soort.

Zeker, gewoon de aankondiging van een nieuwe game-demensie. :D Al heel vaak uitgespeeld maar het blijft leuk, net als GTA San Andreas en The Ballad Of Gay Tony, er kan niks tegen die 3 op. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...