Jump to content

[Stelling] 2012 Bracht ons betere games dan 2011


Fiegel5

Recommended Posts

Het is natuurlijk puur subjectief, dus ik kan niet zeggen of 2012 ons betere games bracht dan vorig jaar, alleen dat ik gaming dit jaar minder gevolgd heb.

Nu speel ik sowieso zelden nieuwe spellen, en dit jaar ben ik daar ook niet aan toegekomen. Vorig jaar waren het echter The Elder Scrolls V: Skyrim en Alice: Madness Returns die ik bemachtigd heb. Die eerste heb ik (ook dit jaar nog) rot gespeeld, sterker nog ik ben nog lang niet klaar en dat met maar 1 save. De rest van dit jaar heb ik voornamelijk allemaal oude spellen gespeeld. Pokémon Trading Card Game, Mother, San Andreas, Super Mario 64, Wario Land III, Patience... en ga zo maar door maar geen spellen uit 2012 in ieder geval. :puh:

Al met al zou ik dan zeggen dat 2011 (voor mij) een beter game-jaar was.

EDIT: Oh ja Portal 2. Nog een +1 voor 2011.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het een beetje neutraal, beide jaren brachten mooie games met zich mee. Maar veel games speel ik eigenlijk niet meer, Max Payne was bijvoorbeeld een top spel, maar lag eigenlijk na de storyline uitgespeeld te hebben in de kast.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...