Jump to content

GTA V Boxart


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Er ontbreekt wel nog een helikopter op de cover!

Haha, was ook 't eerste wat mij opviel :puh:

Maar hij ziet er erg tof uit. Wel wat veel personages op de voorkant, maar dat komt dus door het feit dat er verder nog weinig artwork beschikbaar is. Voor de rest zou 't maar zo een echte cover kunnen zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gedaan, maar ik vind die van norik toch mooier:

post-127156-1340993939,86.png

:7

Maar het is echt mooi gemaakt. De voorkant natuurlijk, maar de achterkant lijkt me iets moeilijker om te doen. Door al die logo's en leeftijdsadviezen. Je hebt verder goed gebruik gemaakt van de artwork, en een mooie mix van personages en willekeurige objecten op de voorkant. Zoals NandroDavids al zei, het zou een echte cover kunnen zijn.

De echte cover zit er ook aan te komen als ik me niet vergis.

Link to comment
Delen op andere websites

Tof gemaakt! Het enigste kleine detail wat ik anders zou doen is die rij met suggesties aan de linkerkant, het gekleurde gedeelte wat nu een gradient is gewoon wit maken. Maar voor de rest echt heel netjes, zou zo de echte cover kunnen zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt, wat veel mensen ook zeggen voertuigen, vooral een heli, deed je alleen artworks aan de voorkant?

Elke GTA heeft artworks op de voorkant. En als ik een screenshot pak en ik gooi er een artwork-filter overheen dan gaat het niet zo mooi worden. Als er nieuw artwork verschijnt met een voertuig dan zal ik deze er nog in zetten. Voorlopig is er niet meer dan dit.

Tof gemaakt! Het enigste kleine detail wat ik anders zou doen is die rij met suggesties aan de linkerkant, het gekleurde gedeelte wat nu een gradient is gewoon wit maken. Maar voor de rest echt heel netjes, zou zo de echte cover kunnen zijn. yep.gif

De paarse balk met gele icoontjes is standaard van Playstation, hier mag ik niks aan veranderen (volgende de regels dan). puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...