Jump to content

[Stelling]Black ops II is de beste Call of Duty tot nu toe


Fiegel5

  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Call of Duty Black ops II is de beste Call of Duty tot nu toe

    • Eens
      1
    • Oneens
      16


Recommended Posts

Oneens!

Call of Duty is de laatste jaren stevig aan 't uitmelken en dat kun je ook zien aan de games, BO II is verreweg van de beste Cod ooit.

Als je een beetje van de oude garde bent zie je dat BO II niks vernieuwend heeft, het is elke keer weer hetzelfe concept, dan zal ik het over de zombie mode hebben: Zombie mode in CoD vond ik altijd fantastisch! maar in dit deel vind ik er geen reet aan, waarom? ze hebben er een zooitje meuk er in gepleurd wat helemaal niet meer bij 't oude concept past bij de ''originele'' zombie mode hoort, ze moesten 't lekker simpel houden zoals in Waw en BO, de multiplayer is ook geen bal aan, het is nog steeds hetzelfde en weinig veranderen ze eraan behalve de shitload aan opties die je erin hebt nu waardoor je door de bomen 't bos niet meer ziet, het enige kleine pluspuntje is de Single Player die er nog aardig uitziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet toegeven dat ik het zelf nog niet heb gespeeld, maar ik heb er wel voldoende video's etc. van gezien dat ik volgens mij wel een mening kan vormen. Ik heb de voorbije 2 COD's gewoon legaal gekocht, maar deze had ik niet gekocht, gewoon omdat er games waren die volgens mij meer mijn geld waard waren.

Dat Black Ops II vernieuwender is dan de voorgaande delen is zeker waar, ze hebben een heel ander tijdsperk gekozen (de toekomst), en op basis daarvan dus ook redelijk wat wijzigingen kunnen doorvoeren. Wijzigingen die mij wel tof leken, maar al bij al was het toch nog steeds grotendeels hetzelfde allemaal. Ik snap ook waarom. COD is een serie waar "fast paced shooting" echt centraal staat, maar ook om die reden denk ik dat de meesten Call of Duty ooit wel beu worden.

Bij games als BF kunnen ze zegmaar oneindig veel dingen toevoegen, want die game hoeft niet speciaal fast paced te zijn, maar aangezien COD eigenlijk het voorbeeld is van hoe een shooter moet zijn (in theorie), denk ik ook dat het voor hun veel moeilijker is om echt grote wijzigingen door te voeren.

En uiteraard, sommige dingen, zoals de graphics zouden inderdaad een verbetering mogen krijgen, maar die zal er ook komen bij de volgende generatie consoles. Ik wed dat de volgende game van Treyarch (dus degene die in 2014 verschijnt) ook de eerste zal zijn met een flink vernieuwde engine. Tot dan verwacht ik dus ook weinig van de game die IW zal uitbrengen dit jaar, want ook hun MW3-game vond ik nogal teleurstellend.

Ik heb meer dan 100 uur aan Call of Duty Black Ops besteed, maar na die 100 uur was ik het gewoon beu, en gezien de weinige veranderingen heeft het niet echt opnieuw mijn interesse teruggekregen.

Ik stem (voorlopig toch) ook nog niet in de poll, want ik weet niet goed of ik het nu eens of niet eens moet zijn met de stelling.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Oneens,

BO2 bevat wel nieuwe dingen, maar de campaign is net zo kort als die van MW3 (Nog korter zelfs!) en de MP is in sommige gevallen zwaar KUT!

Shotguns zijn overpowered, noobs met LMG, Kut kinderen uit Engeland, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

De zombiemode is het leukst. Betere graphics, een soort campaign. :)

Maar niet vernieuwend genoeg. :(

Link to comment
Delen op andere websites

BO2 is zeker niet de beste COD ooit, de multiplayer heeft een paar maps die echt gewoon kut zijn, daarnaast zijn de maps gedesigned voor headglitchen lijkt het wel.

Ik zelf ben teleur gesteld in zombies, ik had graag een vervolg gehad op het verhaal van Reznov, Richtoven enzovoort, daarnaast vind ik de maps ook niet geweldig.

Positief is wel dat je dingen kan bouwen, wapens kan opslaan in de koelkast :puh: , en dat je met de bus kan reizen.

Ik vind MW1 en MW2 nog steeds beter in vergelijking met MW3 en BO2.

Daarnaast vind ik de zombie mode in BO1 leuker, met maps als Call of the death en Ascension.

Link to comment
Delen op andere websites

Oneens. Ik heb Blacks Ops II nog niet gespeeld, laat ik dat meteen even duidelijk maken, maar ik heb wel voldoende video's en recensies gezien/gelezen om een mening te kunnen vormen. Als je het over de beste Call of Duty hebt, vind ik dat je sowieso niet naar de 'recentere' moet kijken. Ik ken veel mensen die je net als ik zullen vertellen dat de beste Call of Duty nog steeds Call of Duty 2 is. Tot voor kort stond de multiplayer van deze game nog in de top 10 van meest gespeelde daggames op Xfire, wat afgaand op de releasdatum (2005) toch wel wat wil zeggen. Er was toen nog geen sprake van perks, killstreaks en dergelijke, gewoon een simpele, maar amusante game. Dat soort zaken heeft de multiplayer van de latere CoD's mijn inziens een stuk minder leuk gemaakt. Hoewel ik me wel kan vinden in de mening van mensen die zeggen dat ze CoD 4 de beste vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

BO2 is zeker niet de beste COD ooit, de multiplayer heeft een paar maps die echt gewoon kut zijn, daarnaast zijn de maps gedesigned voor headglitchen lijkt het wel.

Ik zelf ben teleur gesteld in zombies, ik had graag een vervolg gehad op het verhaal van Reznov, Richtoven enzovoort, daarnaast vind ik de maps ook niet geweldig.

Positief is wel dat je dingen kan bouwen, wapens kan opslaan in de koelkast :puh: , en dat je met de bus kan reizen.

Ik vind MW1 en MW2 nog steeds beter in vergelijking met MW3 en BO2.

Daarnaast vind ik de zombie mode in BO1 leuker, met maps als Call of the death en Ascension.

*Kuch*Nikolai*Kuch*

Link to comment
Delen op andere websites

CoD is uitmelking van de bovenste plank. tot CoD Modern Warfare 3, was het een van de betere shooters op de markt. met de black ops serie is het uitmelken echt begonnen, met zonder (:clown:) echt betere wapens, gameplay en multiplayer. en de zombie mode voegt ook bar weinig toe, dus oneens.

Link to comment
Delen op andere websites

De enige COD die ik zelf heb, is COD 4: MW, en dat vind ik ook de beste van alle die ik gespeeld heb. BO II heb ik niet gedaan, heb er wel wat filmpjes over gekeken en wat over gelezen. Denk niet dat BO II de beste is, maar ik heb hem dan ook niet zelf gespeeld. COD 4: MW is gewoon een COD zonder te veel rotzooi eromheen, een beetje meer BF-achtig, wat mij meer bevalt. MW3 en World at War heb ik ook nog gedaan, MW3 vond ik geen flikker aan, WaW ziet er ook prima uit :tu: Enige game met zombies die ik ook echt goed vind, is de uitbreiding Undead Nightmare van Red Dead Redemption, maar dat komt misschien ook omdat ik de games van Rockstar meestal geniaal vind ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

*Kuch*Nikolai*Kuch*

*kuch* vergist *kuch* tussen twee russen *kuch* dom *kuch* van me*kuchkuchkucherdekuch*

>>> Door Svenie: *kuch* Bij deze gaan we gewoon weer ontopic. *kuch*<<<

Mijn *kuch* excuses *kuch* hiervoor *kucherdekuch*

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Oneens. Ik vind BO2 zelfs de slechtste Call of Duty die ik al heb gespeeld.. Ik mik nu vooral op de multiplayer. Koop CoD ook niet voor max. 10u singleplayer of zombies..

Nadelen:

- spawns zijn shit

- shotguns zijn overpowered (vooral de Remington)

- nog steeds het irritante "Black Ops-probleem" dat als je het hoekje al om bent dat je om een of andere reden toch nog doodgaat terwijl de enemy jou niet raakt..

- mappen zijn shit. Het lijkt wel of ze willen dat alle spelers gaan campen

- SMG's zijn te zwaar gepatched sinds de laatste updates..

- knifen is veel ook veel te slecht op deze game. Erger nog dan op MW3 dus konden ze het knifen er evengoed helemaal uitlaten

- de killstreaks zijn nogal stom vergeleken met de vorige BO, maarja dat is omdat het zich nu in de toekomst afspeelt..

Voordelen:

+ Create-a-Class systeem is verbeterd tegenover vorige CoD's

+ THAT'S ALL :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er ook niet mee eens. De zombiemode is leuk en uitgebreid om te spelen maar dat is het dan ook. De singleplayer bevat enkele toffe missies maar is in zijn geheel niet echt een hoogvlieger (net zoals de verhaallijnen van de vorige delen dus). Op multiplayer gebied is er gewoon.. te weinig veranderd. Voor de meeste die-hard COD fans is dat waarschijnlijk wel het beste maar voor mij en heel veel anderen is het gewoon niet goed genoeg. Net zoals de namen :7 Er zijn ondertussen al 3 'Modern Warfares' en 2 'Black Ops'en. Tegen eind november moeten ze waarschijnlijk een nieuwe naam verzinnen, in een halfuurtje de verhaallijn ineenflansen en nog wat merchandise op de markt brengen. Het is gewoon uitgemolken. Wanneer gaat Activision nu eens zien dat het op die manier slecht gaat aflopen? Zet de reeks enkele jaartjes in de vriezer, en kom daarna met iets fris en nieuw. Vaak is soep de dag erna nog lekkerder als jullie begrijpen wat ik wil zeggen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...