Jump to content

GTA VC op iOS/Android


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb 'm voor de iPad gekocht, en heb er zeker geen spijt van. Ik vind in tegenstelling tegen veel andere gamers de controls fijn spelen, op de iPad heb je natuurlijk meer ruimte dan op een smartphone, maar ook op dat platform vind ik het prima spelen.

Het is leuk om VC weer een keertje uit te spelen en de sfeer blijft fantastisch. Ik denk dat ik elk deel van de iOS serie ga kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Menen jullie dat nou? Lekkere controls? Ik vind het juist ontzettend vervelend. :puh: Een auto kan ik nauwelijks besturen, althans, niet in een bocht. Dan zou hij veel "scherper" moeten sturen. Heb hem overigens op de iPhone. Op mijn iPad werkt hij niet, maar ik vermoed dat dit is omdat ik nog steeds moet updaten naar een nieuwe versie (is Rockstar dus alles behalve aan te rekenen)... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de iPhone kan ik het me nog voorstellen, maar op de iPad, en het lijkt me dat hetzelfde voor deSamsung Galaxy Tab geldt, speelt het prima. Heb nooit problemen met bochten, autorijden in het algemeen of het lopen/vechten.

Zou dus maar proberen je iPad te updaten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb iFile en iDownloader erop staan, dus een savegame kan ik zo downloaden en verplaatsen naar een andere map. Alleen of ik de savegames die bij downloads op deze site staan kan gebruiken, is me nog even een raadsel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Op mijn iPad werkt hij niet, maar ik vermoed dat dit is omdat ik nog steeds moet updaten naar een nieuwe versie (is Rockstar dus alles behalve aan te rekenen)... :puh:

Inmiddels gedaan, en de besturing loopt een stuk beter moet ik eerlijk toegeven. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...