Jump to content

Emoties bij einde game


Forever GTA

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    5

  • GuitarGuy666

    4

  • 3L1077

    4

  • Flitskikker

    3

Ik heb zelf nooit echt emotie gehad bij een einde van een game. Bij GTA was ik altijd wel een beetje blij dat ik hem had uitgespeeld. De enigste game waar ik echt een raar gevoel bij had, was Red Dead Redemption. Dat einde raakte me wel een beetje. Je hebt de hele storylijn met hem gespeeld en krijg je zo'n einde. Dan kun je nog wel wraak nemen, maar vond het niet echt wraak. Een verhaal wat me zeker bij blijft staan. Uiteindelijk wel een mooi verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De walking dead van telletalle games was echt een tranentrekker. Niet alleen op het einde (en het einde was echt heel zielig), maar ook door de game heen. Iedereen die zich opoffert,

mensen die het leven opgeven, iedereen die sterft door een zombie en wat je ook maar kunt verzinnen, met bijna iedereen had je wel een band. Zelfs om mensen die je niet mocht voelde

je je meestal emotioneel. Super goed spel, maar ook echt heel zielig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het laatste spel waar ik toch wel enige emotionele verslagenheid vertoonde was bij het uitspelen van Mafia II. Voor degenen die het gespeeld hebben moet ik denk ik niet uitleggen waarom. Je raakt zo gehecht aan de characters en dan zo'n einde.. realistisch maar toch.. droevig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De walking dead van telletalle games was echt een tranentrekker. Niet alleen op het einde (en het einde was echt heel zielig), maar ook door de game heen. Iedereen die zich opoffert,

mensen die het leven opgeven, iedereen die sterft door een zombie en wat je ook maar kunt verzinnen, met bijna iedereen had je wel een band. Zelfs om mensen die je niet mocht voelde

je je meestal emotioneel. Super goed spel, maar ook echt heel zielig.

Ik heb hem net uitgespeeld en JE-ZUS, ik heb nog nooit maar dan ook echt nooi zo'n ontzettend meeslepende game gezien dan dit! Echt, wat een top verhaal, de spanning alleen al.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet wachten tot telletalle's Walking Dead Season Two :tu:. Hij komt ook op de PS4, dus voor mij weer een game om te kopen.

Waarschijnlijk speel je als Clementine, maar dat is nog niet zeker.

Ik betwijfel dat ten zeerste omdat die 400 days DLC een overbrug moet worden naar seizoen 2. Waarschijnlijk zullen we nooit te zien krijgen hoef het afloopt met Clementime, een behoorlijk open einde als je het mij vraagt, geen goed einde ook :(

Edit

Blijkbaar heb he gelijk, het is zelfs al bevestigd. Je keuzes in Seizoen 1 worden gebruikt in Seizoen 2. Vrij jammer dat ik dat nu pas weet, ik speel het namelijk op mijn iPad en heb de game net verwijderd...

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 400 days niet zo'n geweldige DLC. Je hebt niet meer het gevoel als bij zijn origineel. Je volgt de personen in ± 15 minuten.

Ik snap ook het doel niet van de DLC, en zoals je al zei: het is bevestigt dat je keuzes uit seizoen 1 ook in 2 worden verwerkt. Misschien

zijn de personages uit 400 days NPC's in S2? Met NPC's bedoel ik personages als Omir, Duck, Clem etc.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Niet openvouwen als je IV nog niet hebt uitgespeeld.<<<

Vond het zwaar kut dat Roman dood ging bij Gta4, omdat ik voor het geld ging. Meteen de game nog een keer uitgespeeld, omdat ik niet wou dat Roman dood was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...