Jump to content

[Wens] Healthsysteem


Tommie59

health-systeem gta 5  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. hoe wil jij het health-systeem in gta 5?

    • oude traditionele balkjes
      12
    • zonder balkjes (zoals in Call of Duty)
      2
  2. 2. wil je submissies met auto's waarmee je je health of armorcapaciteit kunt vergroten?

    • ja
      6
    • nee
      7


Recommended Posts

hoe wil jij/je/u het healthsysteem in gta 5?

1:

balkjes of het systeem van call of duty? ps: bij CoD word het scherm roder tot je het loodje hebt gelegd en als je in dekking zit en niet geraakt wordt krijg je weer full health

2:wil je dat je je healthbalkje (als er een balkjes systeem komt) kan vergroten zoals in gta SA?

Bewerkt: door VWO-er
tags geüpdatet
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon zoals het in GTA:IV ook was. Een halve cirkel rond de radar. Of misschien helemaal rond de radar en dan de body armor daar omheen. Health kun je aanvullen met een First Aid Kit en eten en body armor door een nieuwe body armor op te pakken/te kopen. Je health en body armor vergroten d.m.v. Paramedic en Vigilante submissies te doen lijkt me wel leuk maar geen noodzaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt me niet heel veel uit, maar mensen klaagden al dat Grand Theft Auto IV te makkelijk was. Dus ik denk niet dat Rockstar het nog makkelijker gaat maken door er een "Call of Duty Health Systeem" in the doen. Denk eerder dat het hetzelfde blijft, zoals in Grand Theft Auto IV dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft het healthsysteem van GTA IV nou weer te maken met de moeilijkheidsgraad van het spel?

Overigens vind ik het systeem van in GTA IV zo slecht nog niet. Ik vind het toch wat 'netter' ogen dan de de systemen die in voorgaande GTA's gebruikt zijn. Van mij apart gebruiken ze dit systeem weer in GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze het systeem uit RDR gaan overnemen, eerder dan hetgene uit GTA IV. Hoewel dat het zijn opdracht deed was er geen manier om Health te recupereren over tijd. Je kon wel een Bleeder door je strot rammen en een healthpack oppakken maar geen eigen recuperatie. Natuurlijk, vanaf dat de game recuperatie zou hebben zou het nut van voedsel en healthpacks wel wat verdwijnen... Dus nu ik er over nadenk weet ik het zo nog niet. Een hybride tussen GTA IV en RDR? Héél trage recuperatie? Of gewoon geen en het systeem behouden?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft het healthsysteem van GTA IV nou weer te maken met de moeilijkheidsgraad van het spel?

Overigens vind ik het systeem van in GTA IV zo slecht nog niet. Ik vind het toch wat 'netter' ogen dan de de systemen die in voorgaande GTA's gebruikt zijn. Van mij apart gebruiken ze dit systeem weer in GTA V.

Met de het health systeem uit Call Of Duty zou je minder snel dood gaan, je kan dan even schuilen en je hebt dan al je health weer, dat maakt het dan toch makkelijker.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het eigenlijk best belachelijk vinden als er een zelf-helend healthsysteem komt, zoals blijkbaar het geval is bij COD. Dan gaat de lol van het spel eraf vind ik.

Ik hoop dat ze het gewoon houden bij het systeem van IV. Erg compact vond ik zelf: het nam niet echt een prominente plaats in in het scherm (zoals bij de III-era het geval was) en was toch goed te herkennen en zichtbaar. Van mij hoeven ze overigens ook niet per se de mogelijkheid van de 'verlengbare' health-bar terug te brengen. Ik vond het prima zoals het in IV was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze het systeem uit RDR gaan overnemen, eerder dan hetgene uit GTA IV. Hoewel dat het zijn opdracht deed was er geen manier om Health te recupereren over tijd. Je kon wel een Bleeder door je strot rammen en een healthpack oppakken maar geen eigen recuperatie. Natuurlijk, vanaf dat de game recuperatie zou hebben zou het nut van voedsel en healthpacks wel wat verdwijnen... Dus nu ik er over nadenk weet ik het zo nog niet. Een hybride tussen GTA IV en RDR? Héél trage recuperatie? Of gewoon geen en het systeem behouden?

Slecht idee, dit maakt de game (veel) makkelijker. Door het hele coversysteem in IV is de game al een heel stuk makkelijker dan de voorgangers, neem dan effe de moeite een chihuahua door je smoel te douwen om te healen, in plaats van AFK ergens gaan zitten tot je full health bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel zwaar omhoog is een beetje overdreven, ik heb liever dat je iemand niet dood kan schieten door hem in z'n voet te knallen, wat in GTA IV vaak het geval was. Misschien kunnen ze dat uit RDR implementeren, als je iemand in de voet schiet dat hij/zij schuin gaat staan, en in de knie dat ze moeten knielen, en heel lastig kunnen lopen.

tl;dr: Vijanden kunnen alleen doodgaan door ze op zwakke plekken (hoofd, hartstreek) te raken.

Bewerkt: door Haruhi_Suzumiya
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een combi tussen GTA IV, MP3 en RDR?

  • GTA IV: Je health verlaagt zodra je gewond raakt en zal niet bijvullen door stil te gaan staan
  • RDR: Je scherm zal rood worden wat dus aangeeft dat je (zwaar) gewond bent
  • Om dit rode scherm te laten verdwijnen kan je pijnstillers nemen en voedsel eten (je health zal niet stijgen).
  • Om je health terug te krijgen moet je toch echt naar een (privé) ziekenhuis om je wonden te laten verzorgen
  • Body Armor levert je wat extra health op (bijvoorbeeld 45% extra)

Het zou de moeilijkheidsgraad van GTA V ook wat omhoog krikken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...