Tommie59 Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 (edited) hoe wil jij/je/u het healthsysteem in gta 5? 1: balkjes of het systeem van call of duty? ps: bij CoD word het scherm roder tot je het loodje hebt gelegd en als je in dekking zit en niet geraakt wordt krijg je weer full health 2:wil je dat je je healthbalkje (als er een balkjes systeem komt) kan vergroten zoals in gta SA? Edited February 4, 2013 by VWO-er tags geüpdatet Quote
.Timothy Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Hoe wordt 't in Call of Duty nu gedaan dan? Quote
Djmaddox Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Hoe wordt 't in Call of Duty nu gedaan dan? Je scherm wordt roder per 100 kogels in je lichaam. Al sta je stil voor 5 seconden ben je weer full health. Quote
Maarten11 Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Gewoon zoals het in GTA:IV ook was. Een halve cirkel rond de radar. Of misschien helemaal rond de radar en dan de body armor daar omheen. Health kun je aanvullen met een First Aid Kit en eten en body armor door een nieuwe body armor op te pakken/te kopen. Je health en body armor vergroten d.m.v. Paramedic en Vigilante submissies te doen lijkt me wel leuk maar geen noodzaak. Quote
TalkingPear Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Het maakt me niet heel veel uit, maar mensen klaagden al dat Grand Theft Auto IV te makkelijk was. Dus ik denk niet dat Rockstar het nog makkelijker gaat maken door er een "Call of Duty Health Systeem" in the doen. Denk eerder dat het hetzelfde blijft, zoals in Grand Theft Auto IV dus. Quote
Jesperkaj Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Wat heeft het healthsysteem van GTA IV nou weer te maken met de moeilijkheidsgraad van het spel? Overigens vind ik het systeem van in GTA IV zo slecht nog niet. Ik vind het toch wat 'netter' ogen dan de de systemen die in voorgaande GTA's gebruikt zijn. Van mij apart gebruiken ze dit systeem weer in GTA V. Quote
Dipsie8 Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Ik heb ook het liefst het systeem van GTA IV. Niks mis mee. Quote
Phoenyxar Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Ik denk dat ze het systeem uit RDR gaan overnemen, eerder dan hetgene uit GTA IV. Hoewel dat het zijn opdracht deed was er geen manier om Health te recupereren over tijd. Je kon wel een Bleeder door je strot rammen en een healthpack oppakken maar geen eigen recuperatie. Natuurlijk, vanaf dat de game recuperatie zou hebben zou het nut van voedsel en healthpacks wel wat verdwijnen... Dus nu ik er over nadenk weet ik het zo nog niet. Een hybride tussen GTA IV en RDR? Héél trage recuperatie? Of gewoon geen en het systeem behouden? Quote
TalkingPear Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 (edited) Wat heeft het healthsysteem van GTA IV nou weer te maken met de moeilijkheidsgraad van het spel? Overigens vind ik het systeem van in GTA IV zo slecht nog niet. Ik vind het toch wat 'netter' ogen dan de de systemen die in voorgaande GTA's gebruikt zijn. Van mij apart gebruiken ze dit systeem weer in GTA V. Met de het health systeem uit Call Of Duty zou je minder snel dood gaan, je kan dan even schuilen en je hebt dan al je health weer, dat maakt het dan toch makkelijker. Edited January 11, 2013 by TalkingPear Quote
Foreigner97 Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Ik zou het eigenlijk best belachelijk vinden als er een zelf-helend healthsysteem komt, zoals blijkbaar het geval is bij COD. Dan gaat de lol van het spel eraf vind ik. Ik hoop dat ze het gewoon houden bij het systeem van IV. Erg compact vond ik zelf: het nam niet echt een prominente plaats in in het scherm (zoals bij de III-era het geval was) en was toch goed te herkennen en zichtbaar. Van mij hoeven ze overigens ook niet per se de mogelijkheid van de 'verlengbare' health-bar terug te brengen. Ik vond het prima zoals het in IV was. Quote
Nissan Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Ik denk dat ze het systeem uit RDR gaan overnemen, eerder dan hetgene uit GTA IV. Hoewel dat het zijn opdracht deed was er geen manier om Health te recupereren over tijd. Je kon wel een Bleeder door je strot rammen en een healthpack oppakken maar geen eigen recuperatie. Natuurlijk, vanaf dat de game recuperatie zou hebben zou het nut van voedsel en healthpacks wel wat verdwijnen... Dus nu ik er over nadenk weet ik het zo nog niet. Een hybride tussen GTA IV en RDR? Héél trage recuperatie? Of gewoon geen en het systeem behouden? Slecht idee, dit maakt de game (veel) makkelijker. Door het hele coversysteem in IV is de game al een heel stuk makkelijker dan de voorgangers, neem dan effe de moeite een chihuahua door je smoel te douwen om te healen, in plaats van AFK ergens gaan zitten tot je full health bent. Quote
.Timothy Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Liever dat ze de AI wat verbeteren en de health van je tegenstanders zwaar omhoog schroeven, dan wat we in GTA IV hadden. In combinatie met cover is het echt een eitje geworden om iemand neer te krijgen. Quote
Nissan Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 (edited) Wel zwaar omhoog is een beetje overdreven, ik heb liever dat je iemand niet dood kan schieten door hem in z'n voet te knallen, wat in GTA IV vaak het geval was. Misschien kunnen ze dat uit RDR implementeren, als je iemand in de voet schiet dat hij/zij schuin gaat staan, en in de knie dat ze moeten knielen, en heel lastig kunnen lopen. tl;dr: Vijanden kunnen alleen doodgaan door ze op zwakke plekken (hoofd, hartstreek) te raken. Edited January 11, 2013 by Haruhi_Suzumiya Quote
.Timothy Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Dat zat zelfs al in de eerste Godfather game, dus hopelijk steken ze dat nu ook eens in GTA, inderdaad. Quote
PrioX Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Misschien een combi tussen GTA IV, MP3 en RDR? GTA IV: Je health verlaagt zodra je gewond raakt en zal niet bijvullen door stil te gaan staan RDR: Je scherm zal rood worden wat dus aangeeft dat je (zwaar) gewond bent Om dit rode scherm te laten verdwijnen kan je pijnstillers nemen en voedsel eten (je health zal niet stijgen). Om je health terug te krijgen moet je toch echt naar een (privé) ziekenhuis om je wonden te laten verzorgen Body Armor levert je wat extra health op (bijvoorbeeld 45% extra) Het zou de moeilijkheidsgraad van GTA V ook wat omhoog krikken. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.