Jump to content

[Wens] Minigames


Tommie59

Minigames GTA V  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke minigames moeten beslist terugkomen?

    • Bowlen
      7
    • Poolen
      7
    • Darten
      7
    • Dansen
      6
    • Je dronken drinken (TBoGT)
      7
    • Golf (TBoGT)
      8
    • Air hockey (TBoGT) (TLaD)
      9
    • Marathons/Beat the Cock (San Andreas)
      11
    • Zal me een worst wezen (knakworst)
      2
    • Armpje drukken (TLaD)
      2
    • Hi-Lo (TLaD)
      2
    • Basketbal (San Andreas)
      0
    • Shooting Range
      1
  2. 2. wat wil jij als nieuwe minigame?

    • Poker
      4
    • Iets met de honden
      3


Recommended Posts

welke minigames wil jij in gta v terug zien?

en wat voor nieuwe minigames zou je willen in gta v?

je kan waarschijnlijk ook tennisen(dat zie je in de trailer).

voor hi loo verwijs ik je door naar hier

Bewerkt: door Jesperkaj
tags + poll uitgebreid
Link to comment
Delen op andere websites

Off-topic reacties verwijderd. Als je denkt dat een topic al bestaat, rapporteer het dan gewoon (eventueel met link), dan handelt de crew het verder wel af. Het lokt alleen maar meer off topic reacties en moderatorgedrag uit (Bodemloos, jij zat evengoed fout), en dat zie ik liever niet gebeuren.

Ik heb overigens even Beat the Cock toegevoegd (al hangt het wat tegen een challenge aan) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Marathons en Beat the Cock moeten echt terugkeren. Met de mogelijkheden die GTA V je straks biedt (denk aan het landschap en de voertuigen) zal dit echt een succes worden.

Verder hoeven er voor mij niet super veel mini-games in. In GTA IV speelde ik ze ook niet super vaak, puur omdat ik er niets aan vond. Ze mogen er van mij best inzitten, graag zelfs. Maar super vaak zal ik ze waarschijnlijk niet spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen er best wel wat mini games komen. Dan kun je buiten de hoofdmissies ook nog andere dingen ondernemen. Misschien is iets als een shooting range ook wel leuk. Diverse sporten die je kunt uitoefenen, zoals tennis, golf, basketbal. Misschien kun je met Franklin een minigame doen met de hond :puh: "who let the dogs out?" We zien het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zeer onorigineel geweest en heb gewoon alles aangeduid. Op knakworst na dan :$

Beat the Cock zou ik echt heel graag terugzien, uiteindelijk heb ik dat niet zooo geweldig vaak gedaan, maar het was wel zeer leuk om doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op minigames als Beat The Cock. Dat vond ik veruit de leukste minigame uit San Andreas en dat soort dingen zou ik wel weer en meer willen zien. Zoals PrioXCoMBo al zegt moet dat met de omgeving en de voertuigen erg goed kunnen worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker darten. Poker hoop ik ook heel erg op, net als dice, zeer leuk om te doen in RDR ;) Poker verwacht ik eigenlijk ook wel, in de meeste games die ik koop zit ook wel poker, maar vind die van RDR toch nog altijd het beste :)

Link to comment
Delen op andere websites

Marathons en Beat the Cock moeten echt terugkeren. Met de mogelijkheden die GTA V je straks biedt (denk aan het landschap en de voertuigen) zal dit echt een succes worden.

Verder hoeven er voor mij niet super veel mini-games in. In GTA IV speelde ik ze ook niet super vaak, puur omdat ik er niets aan vond. Ze mogen er van mij best inzitten, graag zelfs. Maar super vaak zal ik ze waarschijnlijk niet spelen.

die marathons vond ik echt gewoon bagger hoeft er van mij niet meer in..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik laat me verrassen door R*, waarschijnlijk bedenken ze toch wel wat geniale nieuwe dingen waar wij niet op zouden komen,en hoe meer hoe beter!

het lijkt me wel idd wel leuk om iets met franklins hond te doen, kan je hem achter mensen aan sturen om hen het leven zuur te maken

Ik vond de marathons eigenlijk wel leuk weer eens een ander soort racen, ik vind het niet erg als de autoraces terugkomen ,maar ik zit er niet op te wachten, ik heb nu wel 10 andere spellen waarin het racen veel beter is uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

waar staat turf war?

Is ook meer een aspect van een game dan een minigame of zijmissie. Het implementeren van gang wars of turf wars moet iets zijn dat nauw ligt aan de verhaallijn, iets zegt me dat dat in GTA V niet zo zal zijn en bijgevolg zal je je ook niet kunnen moeien over de gebieden van de gangs :3

De poll ziet er nu toch wel vrij vreemd uit, hij is precies door 2-3 verschillende mensen opgesteld?

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt. Alleen deed basketbal het de helft van de tijd niet bij mij :duh: Niet dat ik heel vaak ging/wou basketballen, maar de keren dat ik het wou doen, deed ie het niet XD Maar misschien is het leuker om samen met je homies te basketballen, zoals Sweet en Smoke deden in de opening cutscene van Tagging Up Turf. Dan heb je ook een beetje het idee dat je een spel speelt en niet dat je maar een beetje naar die basket staat te gooien.

Ik hoop ook dat golf terug komt. In GTA:VCS was er al een spelletje met golf. Ik hoop dat zoiets, maar dan meer uitgebreid, terug komt.

Ik wil gewoon veel kleine minigames die op zn tijd leuk zijn om te doen. Zo blijf je bezig met het spel en raak je niet gauw verveeld, wat sowieso zelden voorkomt bij GTA :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...