Jump to content

[SP] Sportkenners 2013 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

Dit is het reactietopic voor Sportkenners 2013. Plaats hier al je vragen en opmerkingen, babbel over de verschillende uitslagen, lach de achtergebleven concurrentie uit; het mag hier allemaal!

Eindstanden

[table=header]#|Algemeen klassement|Pts.

1|Guardian1980|194

2|Kloep|164

3|Thundercover|156

4|thebig|141

5|Phoenyxar|102

6|Cabyon|62

7|GTA-Sheep|61

8|NandroDavids|48

|Svenie|48

10|pokearno|34

11|Jimmiefitz|13

12|End Of The Riot|10

13|Die Hard|9

|Froodooo|9

15|TekaLoca|8

16|ballas4life|7

17|Larsiexd|5

18|Venzio|2[/table]

[table=header]Subklassementen[/table][table=header]#|Schaatsen|Pts.

1|Thundercover|49

2|Guardian1980|43

3|GTA-Sheep|37

|Kloep|37

5|thebig|31

6|pokearno|17

7|Jimmiefitz|13

8|Phoenyxar|13

9|Froodooo|9[/table][table=header]#|Formule 1|Pts.

1|Kloep|23

2|Phoenyxar|19

3|Guardian1980|18

4|thebig|11

5|Die Hard|9

|Thundercover|9

7|pokearno|8

8|ballas4life|5

|GTA-Sheep|5

|Larsiexd|5[/table][table=header]#|Wielrennen|Pts.

1|Guardian1980|78

2|Kloep|75

3|Cabyon|62

4|Thundercover|50

5|NandroDavids|48

|Svenie|48

7|thebig|45

8|Phoenyxar|21

9|GTA-Sheep|3[/table][table=header]#|Voetbal|Pts.

1|Phoenyxar|12

2|thebig|11

3|End Of The Riot|10

4|GTA-Sheep|8

|Guardian1980|8

|TekaLoca|8

|Thundercover|8

8|Kloep|7

9|ballas4life|2

|Venzio|2[/table][table=header]#|Tennis|Pts.

1|thebig|40

2|Guardian1980|39

3|Thundercover|32

4|Phoenyxar|28

5|Kloep|14[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    15

  • thebig

    15

  • Guardian1980

    13

  • NandroDavids

    8

Ik heb even gemist of je hiervoor ergens moest opgeven, maar voor alle zekerheid: sheepie is weer present :tu:

Volgens mij hoefde je jezelf niet specifiek op te geven, maar kan je per ronde gewoon een inzending doen. Zo herinner ik het me tenminste, ik kan er natuurlijk naast zitten (al is dat uiteraard onwaarschijnlijk :puh: ).
Link to comment
Delen op andere websites

Je mag gewoon inzenden als je wilt en dan krijg je de punten die je wint. Zo was het vorig jaar alleszins.

Wel, als eindwinnaar van vorig jaar zal ik dit jaar proberen mijn titel zo goed als het kan te verdedigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klaar om jullie allemaal te verslaan als underdog :puh:

Wat een grote woorden allemaal. Hoe dan ook, welkom en veel succes in het ijzersterke deelnemersveld van dit jaar! :)

Het is dat Froodooo in 2007 won en in de afgebroken editie van 2008 tweede stond, maar anders had ik hem natuurlijk ook niet serieus genomen met z'n "concurrentie het nakijken geven". Welkom, terug! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat de eerste proef al direct eentje is waar ik geen, maar dan ook eens echt geen verstand van heb. Ik zou zelfs op de vraag: "Noem een professioneel schaatser!" Maar één antwoord kunnen geven en dat antwoord zal op zich geen goed antwoord zijn. Ik denk dus niet dat ikiets ga inzenden. Dat zou onnodig werk voor de organisatie opleveren aangezien ik mijn antwoorden met een dartpijltje en een groot bord met namen zal moeten kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat de eerste proef al direct eentje is waar ik geen, maar dan ook eens echt geen verstand van heb. Ik zou zelfs op de vraag: "Noem een professioneel schaatser!" Maar één antwoord kunnen geven en dat antwoord zal op zich geen goed antwoord zijn. Ik denk dus niet dat ikiets ga inzenden. Dat zou onnodig werk voor de organisatie opleveren aangezien ik mijn antwoorden met een dartpijltje en een groot bord met namen zal moeten kiezen.

De organisatie vindt het helemaal niet erg om inzendingen te krijgen hoor en zegt dat het extra werk wel meevalt.

Overigens kun je natuurlijk altijd een stukje research doen, helemaal om met het algemeen klassement mee te kunnen doen. Uitslagen van de laatste paar jaar, de World Cup van dit weekend, dat soort dingen. Het zijn namelijk vaak dezelfde namen die kans maken op een topklassering.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...