Jump to content

[Wens] Kleding


Tommie59

Recommended Posts

zoals de titel al zegt welke of wat voor kleding wil jij in gta v zien?

denk hierbij aan speciale outfits voor bijvoorbeeld minigames zoals een bowlingshirt voor bowlen etc.

en voor de overvallen natuurlijk bivakmuts+ eventueel zwarte kleding

en als je armor omdot dat je echt ziet dat hij het aanheeft of zelfs dat hij het omdoet.

brand maar los!

Bewerkt: door VWO-er
tags geüpdatet
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    13

  • GrandTheftHaye

    10

  • Tommie59

    8

  • thebig

    5

De diversiteit van San Andres zou wel goed zijn, vind ik. Alleen vond ik dat het kleren kiezen niet zo vlot ging, daar zouden ze een beter systeem voor moeten vinden. Weet niet hoe het in IV zat, maar ik denk dat het daar beter was.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet hoe het in IV zat, maar ik denk dat het daar beter was.

Daar was je letterlijk in een winkel en moest je naar een desbetreffende schap of kledingsstok gaan en daar hingen dan bepaalde kleren. Een beetje vergelijkbaar met in Mafia II, hoewel je in GTA IV wel altijd zelf moest bewegen. Het voegde wat realisme toe aan het winkelen. Van mij mag dat zo blijven.

Maar het mag wel wat uigebreider dan in GTA IV, daar was het voornamelijk gericht op een degelijk pak en de goedkope Russische invoer, meer keuze had je in feite niet. Dus wat meer keuze zoals in SA, wat sportkleding (kocht ik veel in SA) en ga maar door... Zolang het een beetje bij de personages past. Met 3 is dat wel moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag net zoveel keuze willen, of misschien zelfs meer, als in San Andreas. Maar ik hoop wel dat het iets sneller gaat. Ik vond het altijd nogal lang duren voordat je een outfit zag, en al helemaal als je per ongeluk het verkeerde kledingstuk aantrok. Ik zou het fijner vinden als je gewoon door je kleding kan scrollen en dat je het kledingstuk gewoon meteen ziet, en niet eerst nog 3 seconden moet wachten tot hij zn broek heeft aangetrokken :puh:

Welke kleding er in gaat komen maakt mij niet veel uit. Graag zo veel mogelijk keuze.

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil het liefst heel veel soorten kleding en zo verschillend mogelijk, mischien ook een holster voor je wapens? wel meer kledingwinkels dan in gta 4, waar je 3 winkels in een hele stad had. ik wil ook dat je die coole kleding van missies ook daar buiten kan gebruiken. mischien kunnen de 3 characters allen naar winkels met van eigen smaak, ik zie Trevor namelijk niet brand stichtten en iemand geizelen in een deftig 3 delig pak of zo en omgekeerd

Link to comment
Delen op andere websites

Kleding is maar een klein detail, maar toch zou ik het leuk vinden als ze dit goed zouden uitwerken. Ik ga waarschijnlijk het meest met Micheal spelen, en het zou dan ook leuk zijn als je uit meerdere nette pakken zou kunnen kiezen. Ook wat variatie in de soorten kleding zou leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vond het winkelsysteem uit GTA IV heel goed, maar ze mogen de diversiteit van de kleren uit San Andreas wel weer proberen te bereiken. Ik wil meer dan 3 pauperjasjes in 20 verschillende kleuren zoals in GTA IV. Ik wil ook meer 'special' outfits. Bijvoorbeeld de kleren van Tommy uit Vice City. Of een pak van Bigfoot, een beetje als 'callback' naar GTA San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind kleding niet zo belangrijk en vond de diversiteit van IV genoeg, gezien het feit dat ik toch enkel pakken draag, maar ik heb er ook niets op tegen dat het uitgebreide aanbod van SA weer terugkomt. Want als je kijkt naar de kleding buiten de pakken in IV, kom je uit bij de Russian Clothes Shop en Claude z'n kleding, en that's it.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoonalle kledingwinkels als in gta sa, ook de auto mod shops wil ik opzich wel terug zien

en indd zoals in gta iv dat je moet rondlopen lijkt me ook leuk als je zoals in gta sa een bandana voor je gezicht kan doen dat dat er ook inzit.

Link to comment
Delen op andere websites

Perseus zie ik ook heel graag terug in GTAV, vooral omdat ik in GTA IV áltijd in een kostuum rondrende. Met een shotgun in de hand uiteraard. Dus Michael vindt ik de juiste persoon voor een suit. Binco lijkt me ook wel een terugkomertje, ook voor Trevor! :7 Verder zou ik, zoals al gezegd, wel wat meer diversiteit zien als we kijken naar GTA IV.

Wat me ook leuk lijkt als je op het Santa Monica Beach loopt (heet dat strand nog zo in GTAV ?) en gewoon bij de souvenir stands slippers of van die foute T-shirts kan kopen enzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...