Jump to content

GTA V map


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    12

  • Dutchy3010

    6

  • TalkingPear

    6

  • Foreigner97

    6

Jammer dat deze nooit echt kan zijn :puh:

Des te beter, want wat een map is dat toch :7

Het zijn hem vooral die namen die het kapotmaken... Sin Lake City, Felix, Rena, Sucumental, San Dianus, Texico... wat prachtig zeg, gelukkig is R* origineler dan dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is er trouwens een Nazi-kruis te vinden op die kaart...? :cab:

Ja, er staat dus zoveel op die kaart dat je er heel makkelijk overkijkt, het is te vinden ten Oosten van San Fierro en onder Sucumental.

Naja, zelf zie ik in ieder geval veel liever ook echt verlaten gebieden op de kaart. In feite zijn die dan niet echt verlaten, maar is er gewoon geen bebouwing, perfecte locatie voor Panopticon-achtige toestanden en jagen op dieren, rally en nog heel wat andere activiteiten die anders makkelijk weg kunnen vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze map is al een keer hier op het forum verschenen en is natuurlijk volslagen onzin. Vice City, Sin Lake City en Felix? :7 Ze spreken al sinds de aankondiging over Zuid Californië, dus kan je zeker 5/6 van deze map kunnen wegvegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het moge inmiddels duidelijk zijn dat SF en LV niet voorkomen in GTA V. Daarbij valt dus te constateren dat deze map al redelijk oud is, want als de maker enigzins realistisch over wil komen zal hij toch van de feiten uit moeten gaan. En ik weet 80% zeker dat ik deze map al een keer eerder heb gezien op dit forum.

Desondanks zou het best leuk zijn dat de map er zou uit zal zien, met die grootte en die steden.

Edit: laat dat realistische maar, ik zie net dat Vice City erop staat. En om over die hakenkruisen maar niet te spreken. Heb het iets te serieus genomen:)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet realistisch bedoelt maar een map van dit formaat met zulke grote steden zal ik zeker geen nee tegen zeggen. Ik ben bang dat Rockstar Games pas zal onthullen hoe groot de map nou eigenlijk is qua land wanneer het spel uit is. Dan kan je dat waarschijnlijk weer traditioneel zien in het start menu en achterop je poster die je er misschien wel weer bij krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is er trouwens een Nazi-kruis te vinden op die kaart...? :cab:

Dat was eigenlijk het eerste wat mij opviel. :7

Misschien had de maker van deze map zoveel fantasie dat hij er een concentratiekamp in wou zetten of hij weet niet wat dat logo betekent. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Die map is gewoon té groot. Dat is toch niet leuk meer? 10x zo breed en 10x zo hoog als de San Andreas map... Dat is dus 100x zo groot. Ik weet niet of jullie nog wel eens een rondje rijden in San Andreas? Dat vind ik eigenlijk al een bizar grote map. Als het nu 5x groter wordt is het al een huge huge huge map, waarin je nooit alles kunt weten. Maar 100x? Doe even normaal...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...