Jump to content

GTA V map


Davedavy

Recommended Posts

Die map is gewoon té groot. Dat is toch niet leuk meer? 10x zo breed en 10x zo hoog als de San Andreas map... Dat is dus 100x zo groot. Ik weet niet of jullie nog wel eens een rondje rijden in San Andreas? Dat vind ik eigenlijk al een bizar grote map. Als het nu 5x groter wordt is het al een huge huge huge map, waarin je nooit alles kunt weten. Maar 100x? Doe even normaal...

Als je nou al merkt dat je van San Fierro naar Dillamore meer dan een kwartier onderweg bent, met een Infernus met NOS. Dan ben je op deze map gewoon dik een half uur onderweg. Aan de ene kant lijkt me het wel leuk zo'n grote map = meer plezier en langer speelbaar. Maar aan de andere kant lijkt me al dat reizen totaal niet leuk, dat merk je nu al met GTA SA missie's soms.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    12

  • Dutchy3010

    6

  • TalkingPear

    6

  • Foreigner97

    6

Ja precies, dat is wat ik bedoel... Al heeft Rockstar daar nu schijnbaar op ingespeeld met die drie personages. :)

Er zijn wel een aantal vervelende missies in San Andreas. Niet omdat ze zo moeilijk zijn (dat vind ik stiekem juist leuk, moeilijke missies, al zijn die er na 7 jaar natuurlijk niet echt meer), maar omdat je zo ver moet rijden. En ik ben behoorlijk onhandig, dus soms faal ik een missie op een manier dat ik denk "dat heeft nu nog nooit iemand gedaan, zo dom". Maar ook als ik die missies in één keer haal, maak je mij er niet echt gelukkig mee... Dus hopelijk is daar echt een oplossing voor gevonden met die verschillende personages. Als ze zo graag willen dat wij een eind rijden, moeten ze maar een race-missie maken. Niet dat ik daar van hou, maar dan is er in ieder geval een doel. En moet je zo snel mogelijk rijden...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou al merkt dat je van San Fierro naar Dillamore meer dan een kwartier onderweg bent, met een Infernus met NOS.

Jij rijdt zeker even om langs Ganton en Bayside Marina zeker? Dat is met een Bullet met Nitro op 5 minuten te doen :puh:

Ik zou niks op een belachelijk grote map hebben, natuurlijk het heeft zijn nadelen, maar voor dat reizen hebben we ondermeer vliegtuigen, treinen, trammetjes, taxi's, bussen en subway's, die stuk voor stuk een te skippen reis hebben. Je was in San Andreas ook niet verplicht om heel dat eind te rijden, maar mensen deden het toch, misschien omdat de implementatie van het openbaar vervoer daar niet zo goed was, maar desalniettemin is dat nu toch wel mogelijk, nee?

Zelf zou ik altijd het hele eind rijden, maar als ik wat melig ben en wat wil roleplayen zou ik van mijn safehouse een bus pakken naar het dichtsbijzijnde station, daar een trein nemen, om vervolgens in de aangekomen stad een taxi te nemen naar mijn bestemming. Als je klaagt over een té grote map dan ben je niet creatief genoeg met je opties, je hoort van alles te genieten, doe je dat niet dan kun je toch echt wel beter iets anders gaan doen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je was alleszins niet verplicht om dat hele eind tot aan de missie te rijden. Maar tijdens de missie's zelf kun je daar niet zo veel aan veranderen (buiten de occasionele "Skip Route" knop) - het komt aan op je instelling: Je speelt een GTA en moet voor een missie een roteind rijden? FOUT! Je speelt GTA en mag een prachtig stukje cruisen langs en door de omgeving en steden die het spel te bieden hebben, geniet er gewoon van! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

=> Daarom is een grotere map dus beter, want daar zul je een dergelijk scenario minder snel tegenkomen! My mindfuck has workedzzzzz ^_^

Maar ja, hetzelfde geldt natuurlijk wel voor alles, een storyline is ook maar zo interessant voor de eerste keer dat je die speelt. De tweede keer valt al een groot deel van die waarde weg en bij de keer daarop ook nog wat meer etc. Bijgevolg is meer dus beter... Alhoewel kwaliteit ook een sleutel is natuurlijk.

Dus Rockstar, geef ons maar een GTA met een map van 30x30km, een storyline van 800 missie's en minstens 200 uur met meerdere twisten in het plot, zoveel voertuigen dat je die onmogelijk allemaal één keer kunt testen binnen die 200 uur en doe dat allemaal zo goed en zo prachtig mogelijk, dank u!

Maar matigheid is ook een deugd :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

=> Daarom is een grotere map dus beter, want daar zul je een dergelijk scenario minder snel tegenkomen! My mindfuck has workedzzzzz ^_^

Ligt eraan hoe snel je verveeld raakt als je een route een keer gereden hebt, nietwaar? ;) Bij mij is dat na één keer wel voorbij.

In mijn ogen is meer niet gelijk aan beter. Dat is juist het probleem met de hele maatschappij op het moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Dutchy jij bent nooit tevreden zeker ???

Voor mijn part is de map 200x zo groot hoe groter hoe beter.

Het ging Dutchy om de reisafstand bij sommige missie's in GTA SA. Het is natuurlijk altijd leuker om een grotere map te verkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die map ziet er zeer onrealistisch uit, en mocht het zo groot zijn dan zal je inderdaad een 15 minuten overzetten om van het strand naar de woestijn te reizen... (Tenzij je vliegt natuurlijk).

Die map van GTA V zal wel groter zijn, maar zo ultra groot is ze nu ook niet. Is het met bepaalde Illusies te maken, wanneer je in GTA IV in Algonquin zat dat je het gevoel had dat Algonquin zo groot is, maar het een teleurstelling was wanneer je de heli neemt boven de stad. Waarschijnlijk zullen ze dat weggewerkt hebben door bergen en meren te plaatsen. Daarmee dat het zo groot lijkt op een (stilstaande foto)!

Afwachten hoe de gameplay en de map eruit gaat zien. Hadden we van GTA IV een gelekte of een map alvorens de game uit was?

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Afwachten hoe de gameplay en de map eruit gaat zien. Hadden we van GTA IV een gelekte of een map alvorens de game uit was?

Als we dit artikel (klik) mogen geloven wel, al was dat maar een maand voor de uiteindelijke release.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...