Jump to content

GTA V map


Davedavy

Recommended Posts

Afwachten hoe de gameplay en de map eruit gaat zien. Hadden we van GTA IV een gelekte of een map alvorens de game uit was?

Als we dit artikel (klik) mogen geloven wel, al was dat maar een maand voor de uiteindelijke release.

Wat uiteindelijke wel de juiste was. Komaan leakers geef de Echte GTA V map!

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    12

  • Dutchy3010

    6

  • TalkingPear

    6

  • Foreigner97

    6

Ik hoop wel dat ie op zn minst 10x groter is als SA.

Tien keer? TIEN keer? Dan ga ik je toch moeten teleurstellen, de map van GTA V (toch qua land) zal maar 4-5 keer groter worden dan SA en dat is met een ruime schatting want het kan evengoed maar 3-4 keer zijn. Is op zich niet jammer natuurlijk, dat is map zat. Het zal allemaal ook gedetailleerder en beter ingevuld zijn dan in SA. Daarbij lijkt het ook qua hoogteverschillen wat groter dan in SA (waar de Chiliad ±600m boven het zeeniveau uitstak, niet eens een echte berg dus) :3

Maar hopen is natuurlijk toegestaan, wees dan wel voorbereid op een andere uitkomst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop wel dat ie op zn minst 10x groter is als SA.

Tien keer? TIEN keer? Dan ga ik je toch moeten teleurstellen, de map van GTA V (toch qua land) zal maar 4-5 keer groter worden dan SA en dat is met een ruime schatting want het kan evengoed maar 3-4 keer zijn. Is op zich niet jammer natuurlijk, dat is map zat. Het zal allemaal ook gedetailleerder en beter ingevuld zijn dan in SA. Daarbij lijkt het ook qua hoogteverschillen wat groter dan in SA (waar de Chiliad ±600m boven het zeeniveau uitstak, niet eens een echte berg dus) :3

Maar hopen is natuurlijk toegestaan, wees dan wel voorbereid op een andere uitkomst.

GTA IV was vergeleken met GTA SA ongeveer even groot, zelfs misschien iets kleiner. (2 x GTA:SA) En als je dan RDR mee rekent, die ongeveer 2 keer zo groot was als GTA:SA zal het verschil tussen GTA V en GTA:SA ongeveer 4 keer zo groot zijn, en dan heb je naar mijn idee meer dan genoeg om te ontdekken. En als ik dan het interview er bij pak:
"Just how big is this world? Art director Aaron Garbut crunched the math. When you include interior and exterior spaces together, Los Santos is bigger than the worlds of Red Dead Redemption, San Andreas, and Grand Theft Auto IV combined, with room to spare."
Dan hebben ze het hier dus over de stad Los Santos die net zo groot is als de mappen Red Dead Redemption, San Andreas, and Grand Theft Auto IV. En dan praat hij lijkt mij over de stad LOS SANTOS en niet nog over de omliggende gebieden in GTA V. Het enige wat we helaas kunnen doen is hopen dat het echt groot wordt.
Link to comment
Delen op andere websites

Dutchy jij bent nooit tevreden zeker ???

Ik ben juist stukken sneller tevreden dan de meeste leden hier. ;) Van mij hoeft de map niet zo groot te zijn, maar dat betekent niet dat ik niet tevreden ben met een bepaalde map. Sterker nog, met een kleinere map ben ik ook al vrij snel tevreden. Ik neem de grootte gewoon voor wat het is: groter is prima, even groot als SA is ook prima (en ja, ik weet dat het bevestigd is dat het véél groter wordt).

Link to comment
Delen op andere websites

Een grote map is wel van belang, maar wat voor mij nog belangrijker is de interiors.

Op de foto's zagen we hoe een interior met werknemers bezig waren (het FIB Gebouw), hopelijk kunnen wij ook in huizen, appartementen. Villa's, winkels en alle staatsgebouwen daarmee zal Rockstar ook bedoelen de grote wereld inclusief de interiors. Met een paar charters die op een computer aan het werken zijn of in een villa waar er mensen TV aan het zien zijn. Hopelijk word dit toegepast in de V!

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

En dan maar snel hopen op de pc versie, ELM en Police Pursuit mod :D

Gezien die snelwegen kunnen ze dan gelijk Highway Patrol toevoegen :puh:

En van mij mag de map lekker groot worden. Als je de weg niet kent is zelfs beter want dan zie je veel meer van de omgeving omdat je er anders toch niet op let.

Link to comment
Delen op andere websites

Een grote map is wel van belang, maar wat voor mij nog belangrijker is de interiors.

Op de foto's zagen we hoe een interior met werknemers bezig waren (het FIB Gebouw), hopelijk kunnen wij ook in huizen, appartementen. Villa's, winkels en alle staatsgebouwen daarmee zal Rockstar ook bedoelen de grote wereld inclusief de interiors. Met een paar charters die op een computer aan het werken zijn of in een villa waar er mensen TV aan het zien zijn. Hopelijk word dit toegepast in de V!

Burglar missions! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een grote map is wel van belang, maar wat voor mij nog belangrijker is de interiors.

Op de foto's zagen we hoe een interior met werknemers bezig waren (het FIB Gebouw), hopelijk kunnen wij ook in huizen, appartementen. Villa's, winkels en alle staatsgebouwen daarmee zal Rockstar ook bedoelen de grote wereld inclusief de interiors. Met een paar charters die op een computer aan het werken zijn of in een villa waar er mensen TV aan het zien zijn. Hopelijk word dit toegepast in de V!

Burglar missions! :D

Wat betekend dat?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind het altijd heerlijk om te touren met een snel optrekkende auto. In GTA IV was het minder, maar GTA SA was PERFECT! :):klap::tu:;)0_0^_^

Helaas was daar de medemens niet bepaald slim, en het gevolg daarvan was dat mijn mooie auto al snel in het water lag... :-(:(:cry::vp:

Dus wat mij betreft: EEN LEKKER GROTE MAP!!! :*D8):):puh::bier::tu:^_^;)0_0

Bewerkt: door Xrinkos
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...