Jump to content

GTA V map


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    12

  • Dutchy3010

    6

  • TalkingPear

    6

  • Foreigner97

    6

Ze zijn dan ook al een jaartje of 5-6 bezig... Dus ik denk dat je er wel vertrouwen in kunt hebben dat de map goed uitgewerkt zal zijn. Een beetje zoals RDR, waar ik mij ook vaak heb verbaast over hoe gedetailleerd de map eigelijk wel niet was en toch zo groot... Ze kunnen het in ieder geval wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De map en interiors zijn groter dan Grand Theft Auto IV en San Andreas, en Red Dead Redemption bij elkaar. Dan kan je je inderdaad afvragen of ze alles wel gedetailleerd afwerken, al zijn ze nu onderhand al zo lang bezig met de game dat ik betwijfel dat de map slecht word, en het blijft Rockstar. Die leveren echt geen werk af waarvan ze weten dat het niet perfect is. Ik maak me daar dan ook totaal geen zorgen over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al eens eerder zo'n map gezien. Maar deze lijkt wat nieuwer te zijn (meer herkende screenshots - voor de rest wel dezelfde map)

Is natuurlijk niet de echte map, maar het geeft toch al een goed idee van de waarschijnlijke omvang :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat het geen echte map van de game is maar als ik er zo naar kijk vind ik het er eigenlijk niet héél groot uit zien. (Vooral het aantal wegen vind ik klein) Al zijn sommige delen duidelijk gewoon verzonnen omdat daar nog geen beelden van zijn, dus die delen kunnen groter zijn.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

het ziet er idd nog niet al klein uit maar ik denk ook dat de woonwijken waarschijnlijk nog wel een stuk groter zullen zijn, in werkelijkheid licht er achter het hollywood en over de heuvels nog een mega wijk Van Nuys volgens mij en naar het oosten liggen ook nog wel een paar wijken dus wie weet.

en als je ook een hoop kan doen in de zee denk ik dat dat ook wel op de map komt(al is het alleen maar blauw)

en zien jullie ergens de woestijn liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je doelt op de San Fernando vallei? Daar wonen bijna twee miljoen inwoners, waarvan een groot deel tot de stad Los Angeles behoort. Grote steden als Burbank en Glendale liggen ook in deze vallei, waarvan de laatstgenoemde over een grote Armeense gemeenschap beschikt. Misschien is er een link tussen deze gemeenschap en het feit dat Franklin voor een Armeense autohandelaar werkt. Ik zie deze streek dan ook wel in GTA V verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

San Fernando idd, kon niet op de naam komen, ik had eigenlijk niet eens gedacht aan de link met de Armeniërs maar slim bedacht :klap:.

Ik denk wel dat Los Santos een stuk groter wordt dan op de bovenstaande map, alleen al omdat er grote stukken ontbreken die R* denk ik niet zou overslaan in gta v.

Wat mij nu eigenlijk pas opvalt is dat ik maar 2 vliegvelden zie waarvan 1 buiten de stad terwijl LA er wel meer dan 10 heeft met alle buitenwijken meegeteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Die map lijkt klein omdat wij met z`n allen gewend zijn dat de huizenblokken veel kleiner zijn dan in het echt. In San Andreas telde een huizenblok soms maar een stuk of 5 huizen per zijde, terwijl dat er in het echt natuurlijk veel meer zijn. Op die manier kan Rockstar véél meer wegen in hun map proppen, waardoor alles veel groter lijkt dan dat het is. Als je San Andreas of Liberty City zou vullen met huizenblokken van realistische grootte(b.v. een stuk of 20 kleine woonhuizen per straat-kant), zou alles ineens veel kleiner lijken omdat die maps zelf gewoon niet even groot zijn als je nu denkt.

Het zou kunnen dat, mits deze map met verstand is samengesteld en de straten niet gewoon random zijn getekend, Rockstar in V gewoon huizenblokken heeft van realistische grootte. Aangezien deze map 3-5 keer zo groot zou zijn als San Andreas, zou het hier niet zo veel uit maken in hoe groot alles lijkt, en zou het hier een goede manier zijn om een huuuugee map te maken zonder al te veel verschillende huisjes te maken(minder straten = minder stukken waar huizen langs moeten staan, gezien ze het midden van een huizenblok op zich niet hoeven te vullen met huizen)...

Ik denk dat als je op die kaart elk huizenblok nog een keer splitst met 2 straten, die map ineens véél groter lijkt...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

leuke map, maar volgens mij is de stijl een beetje van de gta SA of VC map, ik denk dat R* meer de stijl van de gta 4 map aanhoudt

ik denk ook dat er wat weinig platteland is waar er vogens mij best veel van is en oh ja : Er staat nogal groot in het midden Carl Johnson geschreven?

Link to comment
Delen op andere websites

Iets zegt me dat deze kaart louter willekeurig is getekend zonder na te denken over de invulling. Geen platteland, geen pieren, vreemde vorm van de stad... Maakt er de kaart niet lelijker op hoor, maar hij is gewoon niet echt "waarheidsgetrouw". Willekeurig Paintlijntjes trekken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...