Jump to content

GTA V map


Davedavy

Recommended Posts

Ze zijn dan ook al een jaartje of 5-6 bezig... Dus ik denk dat je er wel vertrouwen in kunt hebben dat de map goed uitgewerkt zal zijn. Een beetje zoals RDR, waar ik mij ook vaak heb verbaast over hoe gedetailleerd de map eigelijk wel niet was en toch zo groot... Ze kunnen het in ieder geval wel puh2.gif

Maar in RDR had je ook weinig bebouwingen en vooral veel open vlaktes, woestijnen en bossen. Dit is nog iets compleet anders, hier heb je echt een grote stad en daarbuiten ook nog veel kleinere dorpjes waarschijnlijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    12

  • Dutchy3010

    6

  • TalkingPear

    6

  • Foreigner97

    6

Dat spreekt voor zich, maar de vergelijking gaat nog steeds op. Ik vind zelfs de "lege" vlaktes in RDR vrij gedetailleerd en realistisch aanvoelen, je waant je daadwerkelijk in een Savanne (of echt bos), in tegenstelling tot bijvoorbeeld Bone/Red County in San Andreas voelde de gebieden in RDR daadwerkelijk als hetgene dat ze bestemd waren te zijn. Dat verwacht ik ook voor GTA V. Misschien dat niet alles even gedetailleerd zal zijn in de bossen, maar ik heb er vertrouwen in.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat spreekt voor zich, maar de vergelijking gaat nog steeds op. Ik vind zelfs de "lege" vlaktes in RDR vrij gedetailleerd en realistisch aanvoelen, je waant je daadwerkelijk in een Savanne (of echt bos), in tegenstelling tot bijvoorbeeld Bone/Red County in San Andreas voelde de gebieden in RDR daadwerkelijk als hetgene dat ze bestemd waren te zijn. Dat verwacht ik ook voor GTA V. Misschien dat niet alles even gedetailleerd zal zijn in de bossen, maar ik heb er vertrouwen in.

Ben het hier mee eens, en in de bossen zal het ook wel getailleerd zijn denk ik, als je nagaat dat ze al 5 jaar aan deze game werken denk ik niet dat ze hun map op sommige punten afraffelen. Ik denk dat ze juist misschien wat extra aandacht aan dat gedeelte van de map hebben besteed om de map niet leeg en saai aan te laten aanvoelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is al een keertje eerder gepost (vorige pagina). Desondanks is het een best leuk gemaakte map, al valt de grootte van Los Santos mij wat tegen. Op deze map is Los Santos nauwelijks groter dan die Los Santos in SA, dus realistisch is het naar mijn mening net echt.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook prima vinden als de map er zo uit zou zien, al vind ik het een beetje een rare vorm. Al vind ik het eerlijk gezegd een beetje tijdverspilling om van dat soort maps te maken, ze kloppen waarschijnlijk toch niet omdat we van veel dingen nog geen screenshots hebben. Ik zie wel hoe de map er uit ziet als Rockstar deze laat zien of als ik de game binnen heb. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, als die mensen hun ideeën willen delen en bereid zijn kostbare tijd ervoor op te offeren, heb ik er geen problemen mee. Waarschijnlijk vinden die mensen het leuk om hun creativiteit en ideeën op papier te zetten. Maar of het voor de rest van de wereld inderdaad zin heeft? Het voegt behalve een fake map (+ allemaal geruchten) niet veel toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een leuke fan-made map, maar daar blijft het ook bij. De werkelijke map is groter dan Red Dead Redemption, GTA IV en GTA San Andreas gecombineerd en de schaal van deze map komt daar niet eens in de buurt van.

Link to comment
Delen op andere websites

De map houdt wel geen rekening met de locatie van het Griffith Observatory zoals dat in de trailer kwam. Maar nogmaals: leuke map, maar dat is het dan ook maar. De grote ervan valt wel mee hoor, als je even de airport of de centrale intersection als vergelijking neemt dan is deze map helemaal zo klein niet hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De map houdt wel geen rekening met de locatie van het Griffith Observatory zoals dat in de trailer kwam. Maar nogmaals: leuke map, maar dat is het dan ook maar. De grote ervan valt wel mee hoor, als je even de airport of de centrale intersection als vergelijking neemt dan is deze map helemaal zo klein niet hoor knipoog.gif

Het ziet er inderdaad niet klein uit, maar hij sowieso niet groter als Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto San Andreas en Red Dead Redemption bij elkaar. Maar ja, grote delen zijn nog niet ingevuld en er zijn van veel dingen ook nog geen screenshots, dus misschien krijgen we later een meer gedetailleerde map.

Link to comment
Delen op andere websites

De screenshots en trailers zijn veel op dezelfde plekken hé ;) . Rockstar heeft zelf aangegeven het verrassingseffect zo hoog mogelijk te willen hebben. Ik ga er vanuit dat we nog heel veel niet hebben gezien(en waarschijnlijk pas krijgen te zien als we die schijf in ons console douwen!) en dat die map t*fus groot word! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Gamekings heeft iemand ook iets naar buiten gebracht over de map, als je in de verte een berg zou zien liggen ben je pas op 2/3 van de map.

Weet iemand trouwens ook iets over de Boxart, die zou toch deze maand komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...