Jump to content

Stuur voor GTA?


GospGTA

Recommended Posts

Hey allemaal.

Ben van plan voor een spel (ETS2) een stuurtje te kopen, met gaspendaal enzovoort.

Alleen mijn vraag is, werkt dit toevallig ook voor GTA?

Zodat je nog mooiere bochten kan nemen, en je snelheid kan aanpassen op diegene voor je.

Het gaat om dit stuur:

http://www.bol.com/nl/p/ferrari-challenge-wheel-pc-ps3/1004004012939164/

Alvast bedankt,

GospGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst en vooral: op welk platform speel je GTA: PC of PS3?

Als je het op de PC speelt dan bestaat de kans dat je het stuur werkend kan krijgen met behulp van deze tutorial. In die tutorial staat ook een lijst van ondersteunde racesturen, maar daar staat ook de voorzichtige opmerking dat je de knoppen zal moeten instellen met behulp van de software van de fabrikant: de ondersteuning gaat dus niet erg ver. Aangezien de ondersteuning op de PC maar zo-zo is vermoed ik dat het op de PS3 ook niet ondersteund zal zijn, maar ik kan het uiteraard niet met zekerheid zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat we met zekerheid kunnen zeggen of dit wel of niet zal werken. Ik denk dat je het stuurtje gewoon in huis moet halen en dat het dan een kwestie is van uitproberen met de tutorial die Hanneswasco je gaf. Al denk ik eerlijk gezegd dat de kans groter is dat het niet werkt, dan dat het wel werkt.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...