Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Huishoudelijke mededeling

Zoals jullie weten hebben we afscheid moeten nemen van Kloep, en dat was natuurlijk nog altijd de Penningmeester. Dat betekent dat we een nieuwe Penningmeester nodig hebben die de pot gaat beheren. Daarvoor gaan we dit keer niet stemmen, maar we doen het ietsje anders:

Jullie hebben natuurlijk allemaal wel bijgehouden hoeveel geld er in de pot zit. Immers: je moet het wel opmerken wanneer daar iets uit zou verdwijnen. Toch? Dat gaan we nu weten. Jullie dienen mij een PM te sturen met daarin het bedrag dat volgens jou in de pot zit. De persoon die het dichtste bij het juiste bedrag zit, die wint een Joker én wordt de nieuwe Penningmeester.

Oh, en het bedrag dat die persoon ernaast zit, dat halen we uit de pot.

Je stuurt een bedrag in hele euro's in, en uiterlijk 12 april om 23.59 uur.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe Penningmeester

We hebben een opvolger voor Kloep als Penningmeester: Die Hard! Met zijn 10.985 euro zat hij het dichtst bij het juiste bedrag van 10.535 euro. Dat betekent dat er dus 450 euro uit de pot verdwijnt en er nu 10.085 euro in de pot zit.

Bewaar het goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu twee Jokers in mijn bezit waar ik helemaal niets mee kan, dus ik ben bereid om een dealtje te maken. Thebig, ik overhandig jou twee Jokers die je kan inzetten bij de volgende test, als ik in ruil daarvoor jouw Mol-boekje in mag zien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Think you've just got a deal. Ik geloof dat de organisatie voor de ruil gaat zorge. Dank je en veel plezier met mijn boekje.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Goed dat je het zo ver hebt geschopt thebig. Jammer dat we zonder je verder moeten, je was een geweldige kandidaat, zowel om mee te werken als om mee om te gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...