Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Oh, dan moet ik even m'n tactieken herzien.. boink.gif

Ik ook. :(

Ik pin me nergens op vast, MP's 'verbaasde' reactie kan ook een prima rookgordijn zijn.

Helaas, ik ben een Belg en dus is "Wie is de Mol" compleet nieuw voor mij. Ik heb me via het internet moeten informeren vooraleer ik aan deze contest deelnam. Dat de Mol niet kan winnen wist ik dus niet. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, ik vind 't allemaal prima, al die theorieën en verdenkingen voordat er überhaupt één spel is gespeeld, maar een klein beetje vertrouwen in elkaar kan ook geen kwaad. We moeten immers wel gewoon geld binnen zien te halen tijdens de spellen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Toch best een leuk idee dat er in theorie 3/10 kans is dat er iemand van Cove wint :D

Jeff, misschien een idee om kansspelbelasting te gaan heffen op het eiland? :sigaar:

Ik ben best nieuw met WidM, ik heb dan ook 500 euro gestort op de rekening van Dutchy om m'n deelname te bevestigen. :-(

Mijn promotie was verdorie veel goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, om dan maar eens een serieuze vraag op te roepen: is er al bekend hoe laat die opdracht vanavond precies van start gaat? Ben ik nou zo blind als een mol dat ik het niet zie staan? Maakt namelijk wel een hoop uit of het om 18:00 of om 22:00 begint :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, ik ben een Belg en dus is "Wie is de Mol" compleet nieuw voor mij.

Wel, als je 10 jaar geleden al met een half oog meekeek naar de tv, moet je zelfs als Belg wel weten wat 'Wie is de Mol' is.

Intussen ben ik druk jullie namen in een anagram machine aan het gooien, daar komt vast nog wel iets nuttigs uit!!!!!1!!1!!!!

Nu je het zegt: met de letters van Mega Pilot kan je 'Tip Mol Ega' maken. Van daar is het een kleine sprong naar 'Tip Mol Ego'. Ego is in het Latijn 'ik', dus mogen we het spel nu al stoppen. Mega Pilot is overduidelijk de mol.

Link to comment
Delen op andere websites

:schater:

Echt thebig, ik lig dubbel...:schater:

Maar neen, ik had nog nooit van Wie is de Mol gehoord, ik had wel eens een topic gelezen op dit forum over dat programma, maar meer niet. Ik keek 10 jaar geleden echt niet naar Nederlandse zenders. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het hem juist: 10 jaar geleden was het programma ook op de [acronym=Dacht je nu echt dat Nederlanders zo'n geniaal concept zelf hebben uitgevonden :7]Belgische televisie[/acronym].

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...