Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!


NandroDavids

Recommended Posts

Dubbelposten is eigenlijk net zoals in het echt dingen achter elkaar zeggen. Met een edit kan je hetgene wat je net hebt gezegd verwijderen, waardoor je iets gezegd hebt en daarna opeens niet meer. Vandaar dat edits niet zijn toegestaan, neem ik aan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    62

  • thebig

    55

  • Silverbyte

    50

  • Die Hard

    36

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of het eerst goed gerekend moet worden ofzo. Wat ik heb ingezonden lijkt me toch de enige mogelijke oplossing.

En een foto lijkt me creatief genoeg. Zorg er wel voor dat de naam er niet opstaat van het land/watdanook. Lijkt me dat ze daar ook iets voor kunnen aftrekken. Als je maar iets post waarbij iedereen denkt: 'Dat kan niet anders dan... te zijn'. We zullen wel zien of het al dan niet verboden is als er 50 euro wordt afgetrokken

Link to comment
Delen op andere websites

No shit Jeff, fijn dat je er de realiteit maar weer even bij haalt :D

Maar goed, wie meldt zich aan als eerste zijn lettertje te posten? Dan puzzel ik ondertussen nog eventjes door.

Link to comment
Delen op andere websites

NeoSyp, ik denk niet dat we antwoorden gaan krijgen op onze vragen. We hebben de hoofdpost en daar blijft het bij. Er is niets gezegd over het posten van foto's van locaties, dus zolang de naam van je locatie (bijvoorbeeld een groot bord met <NAAM LOCATIE>) niet op je foto staat, lijkt me dit toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu al wat aan het zoeken naar landen met 10 letters. Er zijn er niet zoveel.

Natuurlijk ga ik ze hier niet posten, niet omdat ik jullie wil tegenwerken (je hebt het in 10 seconden opgezocht met google) maar omdat we anders -5000 voor de pot hebben ofzo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet onlogisch dat er geld uit de pot verdwijnt met zoveel regels. Trouwens, ik had het niet eens over de locatie..:bonk:

Je had het over een locatie en er staat duidelijk aangegeven dat dat niet mag.
Link to comment
Delen op andere websites

Je had het niet over de locatie, maar om te zorgen dat mensen bij een verspreking niet snel hun post gaan bewerken, staat er op edits een aftrek van 50 euro.

Voor het land kreeg ik ook 50 euro afgetrokken..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...