Jump to content

[WidM] Week 1 - Lot? Castratie!


NandroDavids

Recommended Posts

Het is niet onlogisch dat er geld uit de pot verdwijnt met zoveel regels. Trouwens, ik had het niet eens over de locatie..crazy.gif

Je had het over een locatie en er staat duidelijk aangegeven dat dat niet mag.

Ik had het over de tip die ik via PB kreeg en niet over de startlocatie. Trouwens, er staat nergens duidelijk aangegeven dat de tip zich overal ter wereld kan bevinden of alleen in het gebied van de startlocatie...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    62

  • thebig

    55

  • Silverbyte

    50

  • Die Hard

    36

Top Posters In This Topic

Ik denk dat we best voor die envelop gaan als niemand z'n tip kan ontcijferen.. :{

Of we geven de woorden aan elkaar door.

Als het goed is ben ik de eerste en enige die het antwoord heeft ingezonden. Laten we nu maken dat 4 andere mensen het krijgen. Dan kunnen we voor de gun-factor de vrijstelling en de jokers aan de andere 5 geven. Lijkt me maar eerlijk.

Wat dom dat je daar zelf niet aan dacht, MegaPilot. Als het al niet genoeg is dat je 150 euro verspilt, wil je nu meteen ook 500 erbovenop gooien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het over de tip die ik via PB kreeg en niet over de startlocatie. Trouwens, er staat nergens duidelijk aangegeven dat de tip zich overal ter wereld kan bevinden of alleen in het gebied van de startlocatie...

Je noemde een locatie in je bericht en er staat duidelijk aangegeven dat dat niet is toegestaan. Dat kan je echt niet gaan ontkennen...

Maar goed, laten we gewoon verdergaan met het spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dom dat je daar zelf niet aan dacht, MegaPilot. Als het al niet genoeg is dat je 150 euro verspilt, wil je nu meteen ook 500 erbovenop gooien?

Seriously, met 200 regeltjes is het echt niet onlogisch dat er een paar gebroken worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht, ik laat jullie een leuke vakantiefoto van mezelf zien op een locatie die menigeen wel zal herkennen. En toevallig zag ik er hier net zo uit als op de WIDM groepsfoto, is dat nog eens leuk :D

Nou, dus mag het of niet?

post-33831-0-53301600-1358550221.png

img6346y.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Van de locaties die je niet mocht noemen wist ik zelf ook niet. Gelukkig heb ik dat ook niet gedaan. Maar als je een beetje de openingspost hebt doorlezen, moest je toch echt wel gezien hebben dat je niet mocht editten.

Goed, dat achterwege gelaten. We moeten de code kraken. Wil er iemand hulp? Kijk trouwens naar het voorstel dat ik gepost heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, kappen met dat gediscussieer over regeltjes etc. We kennen de regels nu, we hebben ervaren hoe ze werken, nu is het tijd voor de puzzeltjes. Thebig, post je letter alvast?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...