Jump to content

Rollercoaster Tycoon 3


mekane

Recommended Posts

Uitgever: Atari.

Maker: Chris Sawyer, Frontier.

Platform: Nintendo 3DS, PC, MAC, LINUX.

Vervolg: Komt niet, Atari is begin dit jaar failliet gegaan. traantjes.gif Rollercoaster tycoon World

Uitbereidingen: Soaked en Wild!

RCT3 - Trailer

RCT3 Soaked - Trailer

http://youtu.be/a1V1hfry5eQ

RCT3 Wild - Trailer

http://youtu.be/Rtq-hDxcRhM

Wat kan je er mee maken?

Hey ik heb RCT 3 roller coaster tycoon 3 uit de kast gehaald maar nu heb ik de vraag weet iemand een nederlandse patch ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    34

  • Nyltje

    21

  • Davedavy

    10

  • moechy

    7

Een patch die het spel Nederlands maakt? Bij het installeren kun je gewoon de Nederlandse taal kiezen. Als dat niet gelukt is, misschien dat er ergens in de Instellingen (Settings, de tandwieltjes) iets staat over de taal.

Als je gewoon een patch update bedoeld voor de Nederlandse versie van het spel: als ik me goed herinner is er een "Check for updates" knop in het menu, dat je krijgt als je de CD in je computer stopt. ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Uitgever: Atari.

Maker: Chris Sawyer, Frontier.

Platform: Nintendo 3DS, PC, MAC, LINUX.

Vervolg: Komt niet, Atari is begin dit jaar failliet gegaan. :cry: Rollercoaster tycoon World

Uitbereidingen: Soaked en Wild!

RCT3 - Trailer

RCT3 Soaked - Trailer

http://youtu.be/a1V1hfry5eQ

RCT3 Wild - Trailer

http://youtu.be/Rtq-hDxcRhM

Wat kan je er mee maken?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger regelmatig gespeeld, maar dat zal inmiddels wel een jaar of 2/3 geleden zijn. Leuk spel voor even, maar na een tijdje begon het voor mij te vervelen.

Inderdaad, heb me veel meer vermaakt met RCT1 en 2 dan met RCS 3. Dat 3d speelt niet zo lekker als de old-skool verie.
Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger deed ik Rct3 zo veel. op het sloomste ding (computer) dat er bestond, ik had denk ik 15-20fps. Dat waren leuke tijden, ik begreep van sommige dingen niks zoals de missie: Totale inkomen uit winkels: 100 (of iets wat daar op leek). Ik haalde de missie maar niet, omdat ik niet wist wat ik moest doen. Ik vroeg het toen vaak aan m'n vader. :puh: Ik speel het spel nu weleens, ik vind het heel leuk om te spelen. :puh: Vind het wel heel jammer dat er geen deel 4 komt, ik ben erg benieuwt hoe dat deel eruit zou zien.

Link to comment
Delen op andere websites

De game zal dus niet meer te koop zijn?

Jawel. Maar er komt geen vervolg.

Ik dacht laatst te lezen dat enkele game studio's wel interesse hadden in de game, een vervolg is dus niet uit te sluiten. Echter werd op de veiling niet het minimum bedrag voor de RCT serie gehaald (3,5 miljoen Dollar). Nogmaals, de kans bestaat dat een game studio het overneemt (ik weet trouwens niet eens hoe het zit met de rechten als Atari failliet is), maar die kans is héél klein :( Best raar, het was toch een ontzettend populaire game.

Link to comment
Delen op andere websites

De game zal dus niet meer te koop zijn?

Jawel. Maar er komt geen vervolg.

Ik dacht laatst te lezen dat enkele game studio's wel interesse hadden in de game, een vervolg is dus niet uit te sluiten. Echter werd op de veiling niet het minimum bedrag voor de RCT serie gehaald (3,5 miljoen Dollar). Nogmaals, de kans bestaat dat een game studio het overneemt (ik weet trouwens niet eens hoe het zit met de rechten als Atari failliet is), maar die kans is héél klein :( Best raar, het was toch een ontzettend populaire game.

Toen 1&2 kwamen was het een doorbraak. Het was met GTA 1 en 2 1 van de beste games van die tijd. Echter moet ik wel bekennen dat deel 3, het leukste is maar ook het lelijkste als je zonder mods en alles speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel dit spel qua sfeer onderdoet voor RCT 1 & 2, heb ik me hier zeker mee vermaakt. Als vanilla (puur de base game) had je er echter niet zo veel aan. Gelukkig waren er in de periode na de release een aantal RCT-communities die daar op inspeelden met custom content. Moet zeggen dat de ervaring een stuk authentieker is als je zelf realistische steunpilaren en dergelijke shit kunt plaatsen. De voldoening als je een toffe coaster helemaal gethematiseerd had zoals ze dat in echte parken ook doen. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...