Jump to content

Rollercoaster Tycoon 3


mekane

Recommended Posts

  • 4 maanden later...
  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    34

  • Nyltje

    21

  • Davedavy

    10

  • moechy

    7

Ik heb hem eens uit de kast gehaald, en ben scenario's gaan doen. Ik heb er 1 gehaald, en dat was de eerste. Daarna was ik al blij als ik bij de 2e rank zat en ging ik een nieuw unlocked park doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet ff m'n muis vervangen, want m'n scroller werkt niet meer, en dat is in dit spel een belangrijke control. :puh:

Ik moet trouwens nu echt denken wanneer ik het spel kreeg. Ik was echt nog klein. Ik zat wss in groep 4 en het gat (zwemmen) vond ik altijd moeilijk om te halen. Ik kreeg het spel als ik het gat gehaald had. En ja hoor eindelijk, ik kreeg Rct3 en ik was BLIJ! Ik weet nog dat ik aan m'n vader vroeg: 'Wat is maandelijkse inkomsten' en allemaal van dat soort 'moeilijke' woorden. Geniaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hebben we daar nou aan... gewoon een nieuwe volwaardige PC-versie moeten we hebben!

Overigens is er in 2012 al een portable voor de 3DS verschenen, maar die kreeg alleen maar ontzettend lage review-cijfers.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws! Op de FB van Rollercoaster kunnen we lezen dat er eerst een mobile versie komt en een PC versie in najaar 2014! Maar dat zal wel een Facebook game worden ofzo :(

Er is trouwens ook een trailer van de mobile versie, alleen die is om te huilen :(

Én nog een nieuwtje: mobiele versie word gratis. Dus waarschijnlijk ingame aankopen.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...