Ezra24rct3 Posted August 27, 2014 Report Posted August 27, 2014 I know, duurt me te lang En die klote VIPs hebben toch een hekel aan me dus waarom zou ik t dan überhaupt proberen? XD Quote
Froodooo Posted August 27, 2014 Report Posted August 27, 2014 (edited) Die "klote-VIPs" hebben een hekel aan iedereen die de game speelt. Ik heb een keer een complete route voor hem/haar uitgestippeld, ging meneer/mevrouw na een bezoekje aan de eerste attractie op het pad alweer richting de uitgang. Edited August 27, 2014 by Froodooo Quote
TheDutchWesley Posted August 27, 2014 Report Posted August 27, 2014 Die "klote-VIPs" hebben een hekel aan iedereen die de game speelt. Ik heb een keer een complete route voor hem/haar uitgestippeld, ging meneer/mevrouw na een bezoekje aan de eerste attractie op het pad alweer richting de uitgang. Dan moet je bewakers inschakelen :-) Quote
Froodooo Posted August 27, 2014 Report Posted August 27, 2014 Dan moet je bewakers inschakelen :-)Die VIPs moeten niet denken dat ze zo belangrijk zijn dat ze bewakers nodig hebben. De gemiddelde VIP die bij mij door het park heeft gewandeld kon naar mijn mening best zonder bewakers! Quote
Nyltje Posted August 27, 2014 Report Posted August 27, 2014 (edited) Ik weet eigenlijk echt niet wat die bewakers voor nut hebben. Meer kans op de prijs 'Veiligste park'? Ik ga het toch eens opzoeken. EDIT: http://www.rctland.com/ubbthreads/ubbthreads.php/topics/111556/Re_Bewakers Samengevat: Geen vandalisme? (heb ik ook nog nooit gehad ) Meer kans op veiligste park. Waardering van je gasten stijgt. Edited August 27, 2014 by Nyltje Quote
Froodooo Posted August 27, 2014 Report Posted August 27, 2014 Vandalisme heb ik wel vaker gehad, als ik weer eens vergeten was bewakers in te huren. Wat je er dan het meest van merkt is dat zitbankjes in elkaar worden getrapt. Deugnietjes hoor, die parkgasten. Quote
Nyltje Posted August 27, 2014 Report Posted August 27, 2014 Vandalisme heb ik wel vaker gehad, als ik weer eens vergeten was bewakers in te huren. Wat je er dan het meest van merkt is dat zitbankjes in elkaar worden getrapt. Deugnietjes hoor, die parkgasten. Die zitbankjes gaan kapot door ouderdom. Als ik die marmeren bankjes neem van 3 euro dan gaan ze nooit kapot, maar neem je die houten bankjes van 1 euro dan zijn ze zo kapot. Quote
TheDutchWesley Posted August 28, 2014 Report Posted August 28, 2014 Dan moet je bewakers inschakelen :-)Die VIPs moeten niet denken dat ze zo belangrijk zijn dat ze bewakers nodig hebben. De gemiddelde VIP die bij mij door het park heeft gewandeld kon naar mijn mening best zonder bewakers! Als je bewakers hebt komen er niet zoveel mensen achter die VIP aanrennen. Quote
Froodooo Posted August 28, 2014 Report Posted August 28, 2014 Ik had altijd het idee dat die bankjes vrij snel stuk gingen als je geen bewakers had. Sneller dan de ouderdom toe zou laten in ieder geval, maar misschien vergis ik me daarin. Quote
TheDutchWesley Posted August 28, 2014 Report Posted August 28, 2014 (edited) Ik had altijd het idee dat die bankjes vrij snel stuk gingen als je geen bewakers had. Sneller dan de ouderdom toe zou laten in ieder geval, maar misschien vergis ik me daarin. Zelf heb ik nog nooit meegemaakt dat bankjes stuk gingen, maar het zal vast waar zijn dat goedkopere sneller stuk gaan dan de wat duurdere. Edited August 28, 2014 by TheDutchWesley Quote
Nyltje Posted August 29, 2014 Report Posted August 29, 2014 Ik had altijd het idee dat die bankjes vrij snel stuk gingen als je geen bewakers had. Sneller dan de ouderdom toe zou laten in ieder geval, maar misschien vergis ik me daarin. Zelf heb ik nog nooit meegemaakt dat bankjes stuk gingen, maar het zal vast waar zijn dat goedkopere sneller stuk gaan dan de wat duurdere. Houten gingen/gaan bij mij altijd stuk na een paar maanden terwijl de marmeren altijd heel blijven. Quote
Nyltje Posted August 31, 2014 Report Posted August 31, 2014 Ik ben net eens aan een eigen park begonnen en ik ben bezig om het park zo mooi mogelijk te maken. Ik vind dat het al aardig gelukt is vergeleken met andere parken die ik niet mooi maakte. Heb het de hele nacht door gespeeld. Ik zal later wel wat screens uploaden en misschien wat tips, want dit is de eerste keer dat ik gebouwen maak zodat het park er geweldig uit ziet! Quote
Froodooo Posted August 31, 2014 Report Posted August 31, 2014 Ga nou niet teveel zeggen dat je het naar je zin hebt gehad tijdens het spelen van de game. Straks moet ik 'm ook weer installeren. Ik ben benieuwd naar je screens! Quote
Nyltje Posted August 31, 2014 Report Posted August 31, 2014 (edited) Ga nou niet teveel zeggen dat je het naar je zin hebt gehad tijdens het spelen van de game. Straks moet ik 'm ook weer installeren. Ik heb het vanaf 00:00 tot 04:00 gespeeld! Hahaha! xDDie screens komen deze week denk ik wel. Edited August 31, 2014 by Nyltje Quote
TheDutchWesley Posted August 31, 2014 Report Posted August 31, 2014 Ik zal binnenkort ook wat screens posten van mijn beginnende park! Quote
Recommended Posts