Jump to content

Rollercoaster Tycoon 3


mekane

Recommended Posts

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    34

  • Nyltje

    21

  • Davedavy

    10

  • moechy

    7

Die "klote-VIPs" hebben een hekel aan iedereen die de game speelt. Ik heb een keer een complete route voor hem/haar uitgestippeld, ging meneer/mevrouw na een bezoekje aan de eerste attractie op het pad alweer richting de uitgang. :7

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Die "klote-VIPs" hebben een hekel aan iedereen die de game speelt. Ik heb een keer een complete route voor hem/haar uitgestippeld, ging meneer/mevrouw na een bezoekje aan de eerste attractie op het pad alweer richting de uitgang. :7

Dan moet je bewakers inschakelen :-)
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je bewakers inschakelen :-)
Die VIPs moeten niet denken dat ze zo belangrijk zijn dat ze bewakers nodig hebben. De gemiddelde VIP die bij mij door het park heeft gewandeld kon naar mijn mening best zonder bewakers! :D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk echt niet wat die bewakers voor nut hebben. Meer kans op de prijs 'Veiligste park'?

Ik ga het toch eens opzoeken. :puh:

EDIT: http://www.rctland.com/ubbthreads/ubbthreads.php/topics/111556/Re_Bewakers

Samengevat:

Geen vandalisme? (heb ik ook nog nooit gehad :puh:)

Meer kans op veiligste park.

Waardering van je gasten stijgt.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Vandalisme heb ik wel vaker gehad, als ik weer eens vergeten was bewakers in te huren. Wat je er dan het meest van merkt is dat zitbankjes in elkaar worden getrapt. Deugnietjes hoor, die parkgasten.

Die zitbankjes gaan kapot door ouderdom. Als ik die marmeren bankjes neem van 3 euro dan gaan ze nooit kapot, maar neem je die houten bankjes van 1 euro dan zijn ze zo kapot.
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je bewakers inschakelen :-)
Die VIPs moeten niet denken dat ze zo belangrijk zijn dat ze bewakers nodig hebben. De gemiddelde VIP die bij mij door het park heeft gewandeld kon naar mijn mening best zonder bewakers! :D

Als je bewakers hebt komen er niet zoveel mensen achter die VIP aanrennen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had altijd het idee dat die bankjes vrij snel stuk gingen als je geen bewakers had. Sneller dan de ouderdom toe zou laten in ieder geval, maar misschien vergis ik me daarin.

Zelf heb ik nog nooit meegemaakt dat bankjes stuk gingen, maar het zal vast waar zijn dat goedkopere sneller stuk gaan dan de wat duurdere. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had altijd het idee dat die bankjes vrij snel stuk gingen als je geen bewakers had. Sneller dan de ouderdom toe zou laten in ieder geval, maar misschien vergis ik me daarin.

Zelf heb ik nog nooit meegemaakt dat bankjes stuk gingen, maar het zal vast waar zijn dat goedkopere sneller stuk gaan dan de wat duurdere.

Houten gingen/gaan bij mij altijd stuk na een paar maanden terwijl de marmeren altijd heel blijven.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net eens aan een eigen park begonnen en ik ben bezig om het park zo mooi mogelijk te maken. Ik vind dat het al aardig gelukt is vergeleken met andere parken die ik niet mooi maakte. Heb het de hele nacht door gespeeld. :puh: Ik zal later wel wat screens uploaden en misschien wat tips, want dit is de eerste keer dat ik gebouwen maak zodat het park er geweldig uit ziet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ga nou niet teveel zeggen dat je het naar je zin hebt gehad tijdens het spelen van de game. Straks moet ik 'm ook weer installeren. :puh:

Ik heb het vanaf 00:00 tot 04:00 gespeeld! Hahaha! xD

Die screens komen deze week denk ik wel. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...