Jump to content
Hanneswasco

GTA Vice City komt naar de PS3!


Nadat eerder dit jaar GTA San Andreas en GTA III uitgebracht werden op PlayStation Network, het netwerk waarmee je PlayStation 3 verbonden is, volgt nu ook GTA Vice City! De klassieker zal daarmee vanaf woensdag 30 januari speelbaar zijn op maar liefst 7 verschillende platformen. Je zal het spel kunnen downloaden voor €9,99.

med_gallery_1_63_35931.jpg

Rockstar Games blijft zijn fans dus redenen geven om het spel terug op te pakken. Heb je problemen met een missie of wil je simpelweg je favoriete GTA bespreken, dan kan je nog altijd terecht in het Vice City forum.

Rockstar Games laat ook weten dat andere klassiekers binnenkort ook downloadbaar zullen zijn op PSN.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk voor de mensen die enkel over een PS3 beschikken (voor de mensen dus dis nu pas GTA ontdekken) maar niet zozeer iets voor mij. Bezit ook geen PS3 namelijk. Ik hou het wel bij de old-skool PS2-controllers als het op Vice City aankomt :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk voor de mensen die enkel over een PS3 beschikken (voor de mensen dus dis nu pas GTA ontdekken).

Inderdaad. Goed dat Rockstar al die heidenen die de échte GTA's nooit gespeeld hebben nu de kans biedt om dat tegen een schappelijke prijs alsnog te doen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Werkt de ps2 dvd van vice citty dan niet op de ps-3 :?

Enkel op de eerste versie van de PS3 (de 60 GB versie) heeft deze functionaliteit. Ze hebben het er daarna uitgelaten om dat het zogezegd te duur was, maar we weten allemaal wel dat dit gewoon één en al marketing is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Fijn dat Rockstar dit doet, nu hoef ik ook geen Playstation 2 aan te schaffen. Ik kan nu meteen over op de Playstation 3. :klap: Overigens is het verstandig om niet de superslim 12GB editie van de Playstation3 aan te schaffen als je ook andere games wilt downloaden. Wel snel, maar weinig plaats voor games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...