Jump to content

Puma

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is ook dus door Rockstar nog helemaal niets gezegt. DE gamemania had de release date op Maart 2013 gezet.

Bekend van Rockstar is dat de release date in de lente is. Hoogst waarschijnlijk dus Q1 van het fiscaal jaar van Take 2. Dat begint op 1 april t/m 30 juni. Ik zou dan ook op een release date rekenen in die periode. Alleen nog niet bekend is op welke dag precies

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar North werkt momenteel aan het vijfde deel uit de GTA-serie. De game moet deze lente uitkomen voor de PlayStation 3 en de Xbox 360. De Wii U en pc-versie ontwikkeling is opgelaten en zou nog kunnen gebeuren. De game zou eerst niet eerder uitkomen dan april van 2013. Dit werd door het moederbedrijf van Rockstar Games' date=' Take Two Interactive, gezegd in een vergadering met de aandeelhouders. Maar het zou misschien toch anders kunnen zijn dan we denken.

iDigital Times had een bericht over GTA V geplaatst op hun website. Als een reactie op dit artikel heeft ene Nick Ritenour, laten weten dat Microsoft hem heeft gezegd dat GTA V op 24-03-2013 moet uitkomen. De geruchten over een mogelijke releasedatum gaan dus gewoon door. We weten in elk geval zeker dat hij deze lente nog moet uitkomen. Er bestaat een kleine kans dat de game wordt uitgesteld.

Eind deze maand zal Rockstar Games de officiële packshot van de game vrijgegeven. Wij zullen daar dan uiteraard aandacht aan besteden. Houd onze website dus goed in de gaten.[/quote']

Nederlandse bron.

Orginele bron.

Link to comment
Delen op andere websites

In de originele bron staat het bericht van die Nick Ritenour:

"I preordered it from Microsoft...says shipping/release date is March 24. This doesn't mean it's correct lol...but usually if it's not known they list it as TBA."

Zoals ik al zei: een 'verwachte' datum die zo goed als zeker nergens op gebaseerd is. Als ik 'm nu bij Bol.com bestel staat er volgens mij 26 april als datum. Dat was het een tijdje terug in ieder geval. Absolute nonsens dus dit, en echt belachelijk dat een random persoon nu als bron wordt aangehaald door serieuze game-sites :7

Link to comment
Delen op andere websites

@Nandro Klopt. Maar waarschijnlijk zitten ze letterlijk te speuren naar (uiteraard onbetrouwbare en onjuiste) bronnen, om toch nog enigszins een zinnig nieuwsbericht op te stellen. Ze krijgen hierdoor wel publiciteit, maar als blijkt dat het niet waar is wordt hun naam er nou niet bepaald beter op.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

@Nandro Klopt. Maar waarschijnlijk zitten ze letterlijk te speuren naar (uiteraard onbetrouwbare en onjuiste) bronnen, om toch nog enigszins een zinnig nieuwsbericht op te stellen.

Met onbetrouwbare en onjuiste bronnen een zinnig nieuwsbericht opstellen lijkt me onmogelijk. Ik snap best dat ze graag over GTA V berichten, want dat is natuurlijk een grootse game waar erg veel mensen naar uitkijken, maar hiermee zijn ze niemand van dienst natuurlijk. Ook Rockstar niet, want dit levert misschien wat extra hype en aandacht op, maar ook teleurstelling als die datum wél later ligt. Wat hoogstwaarschijnlijk ook zo is.

Ze krijgen hierdoor wel publiciteit, maar als blijkt dat het niet waar is wordt hun naam er nou niet bepaald beter op.

En vanwege dat laatste snap ik dan ook niet waarom ze dit doen. Zo'n site neemt straks toch niemand meer serieus?

Link to comment
Delen op andere websites

Zinnig was waarschijnlijk niet de juiste woordkeus. Ik bedoel ermee dat het geloofd wordt door een aantal mensen, en dus in eerste instantie als feit wordt beschouwd door sommige (goedgelovige) personen.

En ja, ik ben het met je eens.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt maar net aan de toon van zo'n bericht dan, he. Als ze het presenteren als een feit, dan is het niet waar. Ze zouden wel een nieuwsbericht met "geruchten" kunnen maken. Maken ze zichzelf ten minste niet zo belachelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...