Jump to content

Puma

Recommended Posts

Persoonlijk denk ik dat dat wat te overdreven is gezegd, dat er waarschijnlijk weer 6 maanden uitstel is. Zo voorspelbaar is Rockstar Games nou ook weer niet. :puh:

Toch weet ik ongetwijfeld zeker dat er sowieso sprake zal zijn van uitstel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mei 2012 lijkt nu wel een geloofwaardige release datum te worden:

Gary Forman (medewerker van Rockstar) op zijn Facebook: "05092012 expected releasedate"

Op een vliegtuig in de trailer: 24051927. 24-5-1972 is de geboortedatum van Sam Houser dus zou alleen een Easter Egg kunnen zijn, maar er is geen betere manier om je verjaardag te vieren dan met de release van GTA5.

Tussen de uitgave van de eerste trailer van GTA IV (29 maart 2007) en de aangekondige release datum (16 oktober 2007) zaten 202 dagen. Als we die theorie even toepassen op de trailer van V, dan krijgen we een release datum: 22 mei 2012.
Titelsong van de trailer is uitgegeven op 24/05.

Maar dit kan allemaal natuurlijk gewoon een enorm toeval zijn. We zullen zien.

Edit: Titelsong is gerealesed op 24 mei. My bad.

Edit 2:

Bewerkt: door PimFRFC
Link to comment
Delen op andere websites

Mei 2012 lijkt nu wel een geloofwaardige release datum te worden:

Gary Forman (medewerker van Rockstar) op zijn Facebook: "05092012 expected releasedate"

Op een vliegtuig in de trailer: 24051927. 24-5-1972 is de geboortedatum van Sam Houser dus zou alleen een Easter Egg kunnen zijn, maar er is geen betere manier om je verjaardag te vieren dan met de release van GTA5.

Tussen de uitgave van de eerste trailer van GTA IV (29 maart 2007) en de aangekondige release datum (16 oktober 2007) zaten 202 dagen. Als we die theorie even toepassen op de trailer van V, dan krijgen we een release datum: 22 mei 2012.
Titelsong van de trailer is uitgegeven op 24/05.

Maar dit kan allemaal natuurlijk gewoon een enorm toeval zijn. We zullen zien.

Edit: Titelsong is gerealesed op 24 mei. My bad.

Onthoud goed dat in de VS eerst de maand komt en dan pas de dag!

0905 zou de september de 5de zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het nutteloos is om hierover te speculeren, aangezien niemand nu info daarover tot zijn beschikking heeft. Maar om te reageren op het topic; ik denk ergens in het voorjaar van 2012, maar ik hoop morgen haha. De tijd zal het leren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het nutteloos is om hierover te speculeren, aangezien niemand nu info daarover tot zijn beschikking heeft. Maar om te reageren op het topic; ik denk ergens in het voorjaar van 2012, maar ik hoop morgen haha. De tijd zal het leren.

Ik ben het helemaal met je eens. Al dat gedoe met 2405, dat zal wel niet waar zijn. Er zijn zat andere cijfercombinaties in de trailer te vinden; waarom verwijzen die niet zogenaamd naar de releasedatum?

Link to comment
Delen op andere websites

op die bus die in 't zelfde shot voorbij komt staat "We aim not to lose it". Dit kan misschien verwijzen naar "we proberen de releasedatum vast te houden (24-05 dus). Maar het kan ook over een postbedrijf gaan die probeert de pakketjes niet kwijt te raken haha

Link to comment
Delen op andere websites

op die bus die in 't zelfde shot voorbij komt staat "We aim not to lose it". Dit kan misschien verwijzen naar "we proberen de releasedatum vast te houden (24-05 dus). Maar het kan ook over een postbedrijf gaan die probeert de pakketjes niet kwijt te raken haha

Ik denk dat dat eerste vergezocht is, maar het kan altijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA V in de zomer van 2012 uit komt voor de Xbox 360 en PS3, en in het na jaar komt GTA V naar de PC toe. Dit omdat de engine er al is, en Rockstar zou mogelijk al 4 jaar lang bezig geweest kunnen zijn aan GTA V tegen die tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Tussen de uitgave van de eerste trailer van GTA IV (29 maart 2007) en de aangekondige release datum (16 oktober 2007) zaten 202 dagen. Als we die theorie even toepassen op de trailer van V, dan krijgen we een release datum: 22 mei 2012. Uiteraard wordt de game nog eens ongeveer 6 maanden uitgesteld, dus dan krijgen we: 22 november 2012.

Je zou dat niet moeten zeggen eigenlijk, alleen omdat GTA IV zo klote uitkwam betekend niet dat R* dat altijd doet.

Voor zover ik weet is GTA maar 2 x uitgesteld, 1 keer met GTA III vanwege 11 september en natuurlijk met IV.

MAAR

Let 'ns op iedereen zegt 24 mei, jij zegt zojuist 2 november + 202 dagen in 22 mei.

'T is erg ver gezocht maar ik denk dat je zojuist een nieuwe theorie begonnen bent!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens een aantal mensen is 2013 bij bol.com een spelfout, moet 2012 zijn, oftewel april :dans::dans:

Geweldig verjaardag's cadeau heb ik dan :D

Er staat nu bij de pagina dat het een fictieve datum is, dit betekent dat ze er gewoon een random datum hebben neergegooid totdat ze weten wat de echte datum is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...