Jump to content

Puma

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA5Videos heeft op youtube een filmpje geupload in verband met die Walmart release date. Merk wel op dat hij 6 Januari zegt i.p.v. 1 Juni :puh:

<Filmpje>

In de beschrijving van de video staan nog drie links naar andere websites, waar blijkbaar ook heeft gestaan dat hij op 1 juni 2012 uit komt? In ieder geval, op de overige drie websites staat het nu niet meer (tenminste, ik kan het nergens vinden). Alhoewel ik niet geloof in deze releasedatum, maakt dit het wel extra verdacht. Online zetten en het vervolgens snel weghalen nadat blijkt dat het niet online gezet mocht worden. Het kan ook prima net als met bol.com zijn dat ze dat er gewoon neerzetten en het veranderen zodra de officiële releasedatum bekend wordt. Geinig dat die man helemaal geloofd in zijn eigen theorie, met al zijn 'confirmed' berichten omdat andere sites het ook plaatsen. :puh:

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Laat hem maar mooi eind mei/begin juli uitkomen. Dan heb ik het geld voor het spel en een nieuwe pc, en als het even meezit, hebben we volgend zomervakantie hetzelfde weer als afgelopen zomervakantie, zodat je mooi 6 weekjes GTA V kunt spelen :puh:

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

mischien november?. want als je dit op telt 2405 kom je op 11. en de eerste trailer is ook november(11). maar hoop eerder.

Nou wanneer Rockstar meestal een game laat zien, doormiddel van bijvoorbeeld een trailer. Duurt het meestal niet langer dan een half jaar voor deze uitkomt. DUs ik denk dat het bij GTA ook precies zo is. :) Altans, dat hoop ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef het de tijd, liever een game waar een half jaar langer over gedaan wordt dan zn gebaksel als GTA IV..

Ik kan niet oordelen over GTA IV, daarvoor heb ik er te weinig op gespeeld.

Maar ik zag hier wel op het forum mensen die zeiden dat GTA V er nu al redelijk afgewerkt uitziet in de trailer, in tegenstelling tot de trailer van IV, terwijl het spel nog beter was afgewerkt. En voor die korte tijd dat ik GTA IV heb gespeeld, moet ik ze wel gelijk geven.

Daarmee geef ik je niet ongelijk, integendeel. Ik wil ook waar voor mijn geld. Ik bedoel alleen dat we optimistisch mogen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef het de tijd, liever een game waar een half jaar langer over gedaan wordt dan zn gebaksel als GTA IV..

Ik kan niet oordelen over GTA IV, daarvoor heb ik er te weinig op gespeeld.

Maar ik zag hier wel op het forum mensen die zeiden dat GTA V er nu al redelijk afgewerkt uitziet in de trailer, in tegenstelling tot de trailer van IV, terwijl het spel nog beter was afgewerkt. En voor die korte tijd dat ik GTA IV heb gespeeld, moet ik ze wel gelijk geven.

Daarmee geef ik je niet ongelijk, integendeel. Ik wil ook waar voor mijn geld. Ik bedoel alleen dat we optimistisch mogen zijn.

Ik heb GTA IV op me PC staan, en als ik het vergelijk met San Andreas, dan is IV toch heel erg slecht geoptimaliseert, ik mis bij SA alleen de lichteffecten, verder zijn de textures bij IV erg blokkerig zonder Anti-aliasing, dus snap ik überhaupt niet waarom GTA IV 16 GB groot is,

Ik heb imo meer plezier beleefd aan San Andreas dan aan IV, ik heb nooit de intentie gehad om IV uit te spelen, en eerlijk gezegd had ik na 3 missie's al weer zin om een andere game te spelen. Ik verwacht iig meer van V dan dat ik van IV heb gedaan.

Bewerkt: door Wrieh
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...