Jump to content

M3TaL

Recommended Posts

Beste PS3/PSN users,

Ik heb een vraag over het aanschaffen van GTA IV: The Complete Edition (Misschien is het niet gebruikelijk om hierover een topic te openen, maar vraag is vraag. Waar kan ik dan elders doen?) Het is momenteel beschikbaar op PSN en vanwege de actie is er een korting (namelijk van 34.99 voor 19.99). Er staat dat je voor altijd in bezit bent als je PSN Plus hebt, maar ik ben geen plus gebruiker en ik wil ook niet worden. Er staat ook onder aan de informatie: ''Een eenmalige vergoeding voor het gebruik van downloads op maximaal 2 geactiveerde compitabele gamesystemen voor thuisgebruik.''

  • Bedoelen ze hiermee dat ik na de download nog twee rechten heb om te downloaden?
  • Stel dat ik op een dag defecte PS3 hebt en ik schaf een nieuwe PS3 aan. Kan ik deze spellen en de savegame hierop doen (door middel van PSN (SEN) Account)?
  • Heb ik dan altijd in bezit, net zoals bij het aanschaffen bij disc (dat je net als bij disc wanneer je wilt op andere gamesystemen laten spelen)?
  • Welke is het voordeliger en handiger? Kopen op Playstation Network (actie: 19.99) of bij een winkel aanschaffen (29.99), qua altijd in bezit hebben van games (ook al zonder PSN Plus) of is dit ook geval bij disc?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

Met vriendelijke groeten,

M3Tal

>>> Door Guardian1980: Aangezien dit niet specifiek GTA-gerelateerd is maar PS3, verplaatst naar Games Info & Chat<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het spel op een disc hebt kan je het op elke console spelen. Bij een vriendje, bij familie of waar dan ook. Je kan het echter maar op één console tegelijk spelen. Als je spellen op een console downloadt kan elke account op die console het spel spelen, ook als je het zelf op een andere console speelt. Indien je spellen online opslaat kan je je savegames op een andere console downloaden, als je spellen opslaat op de console zelf kan je ze niet op een andere console spelen.

EDIT: Voor online opslag heb je volgens mij wel Playstation-Plus nodig -> Klik

Andere vragen kan ik zo gauw niet beantwoorden, ik game niet zo vaak op de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kan ik ook niet antwoord op alle vragen geven. Zelf vind ik spellen op CD handiger, voor de duidelijkheid hier krijg je laat maar zeggen een code die je invoert en het spel zal installeren. Voor zover ik weet zal die code een bepaald aantal keren bruikbaar zijn (via andere accounts), maar vast genoeg om hem te kunnen spelen bij anderen. Ik had een keer een uitbreidings set van een Call of Duty Black Ops gekregen, hier had hij dus voor betaald en kon die in principe delen met 10 andere mensen.

De code zal altijd op jouw account blijven staan, dus als je inlogt op een andere PS3 met jouw account waar je GTA op hebt gekocht, zal de GTA er gewoon opstaan, maar moet dan wel geïnstalleerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de spellen gedownload, maar ik kreeg geen ''code'' om te installeren. Dus ik heb wel direct gedownload en ook zonder ''code'' geïnstalleerd. Ook dit geval bij Gta: San Andreas. Is dit normaal? => Opgelost :puh:

Bewerkt: door M3TaL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...