Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto 5 komt pas in september!


gallery_1_5_42264.jpg

Rockstar Games houdt zijn traditie van de release van Grand Theft Auto uitstellen in stand. Zojuist hebben we namelijk van Rockstar Games per e-mail te horen gekregen dat GTA5 is uitgesteld tot september 2013. De reden hiervoor is dat Rockstar Games simpelweg meer tijd nodig heeft om het spel te ontwikkelen tot de grootste, meest dynamische en diverse open wereld die Rockstar Games ooit heeft gemaakt.

De release-datum staat nu volgens de website van Rockstar Games op dinsdag 17 september 2013. Dit is waarschijnlijk weer enkele de release datum voor Noord-Amerika. De release in Nederland en België zal waarschijnlijk enkele dagen later zijn. UPDATE: Volgens Rockstar Games is de release van GTA5 in Nederland en België zowaar op dezelfde dag!

Nu hopen dat het langer wachten betekent dat GTA5 alleen maar beter wordt! smile2.gif

Bron: Rockstar Games newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ja, want de PC versie van IV was zo goed..

NOT, tientallen patches later was het acceptabel..

Jij bent toch zo'n vermoeiende en veeleisende fanboy... Ik vind dat je als fan van een franchise niet kwaad kunt zijn op R* omdat ze iets uitstellen, ze maken de games die jij leuk vindt om spelen. Wat voor reden heb jij dan om je kwaad te maken? Vier extra maandjes zijn toch niet zo erg?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jij bent toch zo'n vermoeiende en veeleisende fanboy... Ik vind dat je als fan van een franchise niet kwaad kunt zijn op R* omdat ze iets uitstellen, ze maken de games die jij leuk vindt om spelen. Wat voor reden heb jij dan om je kwaad te maken? Vier extra maandjes zijn toch niet zo erg?

Er zouden meer mensen moeten zijn met deze mening!

Kom op. Het is vervelend, maar ik zou sowieso niet uitgaan van een eerste release-periode, zeker niet als het om games gaat. Schijnbaar ben ik één van de weinigen die niet had verwacht dat het in de lente uitgebracht zou worden.

Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Best wel zeker dat dit betekend dat de PC versie wat meer gelijk met de consoles wordt gereleased. Deden ze namelijk ook met Max Payne 3, die werd in februari uitgesteld vanaf april naar mei of zo, en toen werd in Maart de PC versie aangekondigt, die uiteindelijk maar 2 weken na de consoles werd gereleased. Als PC-gamert ben ik dus best wel blij dat het nu misschien wat eerlijker wordt gereleased. Balen voor de console-gamers, maar goed...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tot de verlossende 'PC version is on its way' denk ik dat wij als PC-gamers meer te balen hebben. Goed, de console-gamers hebben valse hoop gekregen, maar de PC gamers hebben behalve theorieën als bovenstaand nog geen houvast wat betreft een PC versie. Dit terwijl de console versie is aangekondigd. Weliswaar later dan verwacht, maar de PC versie zal dan nóg later komen.

Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jij bent toch zo'n vermoeiende en veeleisende fanboy... Ik vind dat je als fan van een franchise niet kwaad kunt zijn op R* omdat ze iets uitstellen, ze maken de games die jij leuk vindt om spelen. Wat voor reden heb jij dan om je kwaad te maken? Vier extra maandjes zijn toch niet zo erg?

Jij bent degene die Rockstar koste wat het kost zit te verdedigen, lijkt me dat jij de fanboy bent. Feit is en blijft dat Rockstar z'n deadline niet had moeten stellen terwijl ze al een voorgeschiedenis hebben van uitstellingen. Dat is gewoon dom.

Best wel zeker dat dit betekend dat de PC versie wat meer gelijk met de consoles wordt gereleased. Deden ze namelijk ook met Max Payne 3, die werd in februari uitgesteld vanaf april naar mei of zo, en toen werd in Maart de PC versie aangekondigt, die uiteindelijk maar 2 weken na de consoles werd gereleased. Als PC-gamert ben ik dus best wel blij dat het nu misschien wat eerlijker wordt gereleased. Balen voor de console-gamers, maar goed...

Let's hope so, al denk ik niet dat mijn pc het gaat aankunnen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het was toch echt wel te verwachten, eigenlijk. Natuurlijk jammer om dit te horen, maar altijd als Rockstar Games een eerste verwachte releasedatum vrijgeeft, komt er wel uitstel van. Toch heb ik dat liever dan dat GTA V eerder uitkomt terwijl het dan nog vol zit met bugs en andere problemen. Dus wat mij betreft mag Rockstar Games gewoon rustig aan doen. 17 september kunnen we dan echt beginnen met een compleet nieuwe en de beste Grand Theft Auto ooit. :bier:

Edit: Ik bedenk trouwens net dat volgend schooljaar m'n examenjaar is. Ofwel, leren, leren en nog eens leren. Niet gamen, gamen en nog eens gamen. :( Had dan toch het liefst een release willen zien nét voor de zomervakantie. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Feit is en blijft dat Rockstar z'n deadline niet had moeten stellen terwijl ze al een voorgeschiedenis hebben van uitstellingen. Dat is gewoon dom.

Nee hoor, dat is vrij tegenstrijdig. Ze hebben trouwens helemaal geen deadline maar een mogelijke release datum opgegeven. Eentje die even wachten was, nu dat we die datum benaderen verleggen ze die datum. Is verre van dom, het is een manier om de fans aan het product te binden en jij mag nog zo'n zeikert zijn wat je wil, ze zijn er in geslaagd. Want anders zouden mensen, ondermeer jij, niet zo extreem reageren. Ze zijn geslaagd in hun opzet en dat doen ze elke keer.

PS. Ja hoor, noem me maar een fanboy, maar jij bent net zo goed een fanboy en dan nog een vrij irritante.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hey all, we understand many of you guys are disappointed with this news – unfortunately sometimes such delays are necessary in all forms of entertainment, and especially in the case of a game experience as massive and complex as GTAV. However this does not give you free reign to be abusive in comments. The general rules of common courtesy, decency and behavior as listed above the Comment Box still apply here, therefore anyone continuing to post abusive comments will have their privileges suspended. Also for those of you asking about the official box art, that will be coming out a bit later as well. Thank you all for understanding.

Weten we dat ook gelijk maar weer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja f**k man, dat is flink balen... Helaas iets langer wachten... Teleurgesteld, had het dit keer namelijk echt niet verwacht, ook al omdat ze zo'n lange tijd hadden genomen voor de tweede trailer e.d.

Gelukkig nu wel een vastgestelde datum voor zowel NL/BE én Amerika

@hierboven

Ben ik het wel echt mee eens

Bewerkt: door p-p

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...