Jump to content

SimCity (2013)


Joriz

Recommended Posts

Ehm, interessant feitje: ik speel niet op jullie server. Volgens mij heb je de verkeerde Foreigner97 te pakken :puh:

Ik heb overigens ook nooit gezegd dat ik op jullie server kon/wilde spelen: ik bezit het spel namelijk zelf nog niet. Ik heb het gister gespeeld op de account van mijn broer, en ik heb het spel vanmiddag pas echt besteld.

Dus ik ben niet de Foreigner97 op jullie server, geen flauw idee wie het wel kan zijn.

Vind het overigens tof dat jullie mij wilden toevoegen en dus ook iemand met mijn naam toegevoegd hebben, maar helaas heb je de verkeerde. Ik waardeer het, maar vraag/zeg het voortaan eerst even. Voorkomt een dergelijk voorval ;)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 342
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    88

  • FireFighter

    53

  • Foreigner97

    29

  • -Matthijs-

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Over wat anders, is het idee om rollen te gaan verdelen? Bijvoorbeeld: Ik zorg voor de brandweer, iemand anders Ambulance en weer iemand anders afval enzovoort, dat scheelt veel geld. En wat gaan we bouwen op de great work? Vliegveld? Zonne-energie? Een lanceerbasis voor een raket of toch Arcologies? Als we dat afspreken, kunnen we goederen gaan verzenden naar de great work om het te realiseren. Verder heb ik nog een vraagje, is het nu gewoon tijdelijk uitgeschakeld dat de live-synchronisatie van bijv. Brandweerwagen's sturen naar andermans steden niet werkt? Of is het normaal dat dat pas werkt na een reboot, want dat is best irritant.

Edit:

@Hierboven. Hoe kom ik daar ook bij :puh: Ik bedoelde -Mathijs-.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Had eigenlijk niet verwacht dat de regio zo snel vol zou zitten, anders had ik een 7 persoons of 12 persoons regio geopend. Maar goed, een tweede kan ook altijd nog :puh: Iemand interesse in een Sandbox regio?

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Had eigenlijk niet verwacht dat de regio zo snel vol zou zitten, anders had ik een 7 persoons of 12 persoons regio geopend. Maar goed, een tweede kan ook altijd nog :puh: Iemand interesse in een Sandbox regio?

Ik vind een andere, misschien grotere regio wel beter. Mijn stad zit propvol en begint naar de kl*te te gaan haha:p

Ik heb net een nieuwe regio geopend op EU West 1. Bied plaats aan 15 personen, maar je kan alleen joinen d.m.v. uitnodiging. Als je mee wilt doen voeg me toe op Origin (Jesaai) en laat het me ff weten, dan voeg ik je toe. :)

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging wel goed met mijn stad, totdat ik een recyclingcentrum plaatste en de hele stad over ging op recyclen. Dat blijkt dus nodig te zijn om processoren te maken, waar je weer allerlei duren gebouwen voor nodig hebt. Voordat ik dat deed verbrandde ik al het afval en dat ging prima. Nu is iedereen over op recycling, maar daar heb ik te weinig manschappen voor om alles op te pikken. Kortom: inwoners boos. En dat is nog niet het enige... Ik kamp op een of andere manier ook met vervuiling van het drinkwater, terwijl iedere toren/pomp in een schoon gebied staat. Iemand enig idee wat het dan wel veroorzaakt en hoe het op te lossen is? Ook is er op twee plekken midden in de stad sprake van bodemverontreiniging. Ook geen idee hoe het daar komt (de industrie en vuilnisbelt liggen er een behoorlijk eind vandaan). Komt dat door het niet opgepikte afval of zo?

Iemand die antwoord heeft op de vragen? Want ik weet zo even niet hoe ik de stad uit het slop trek...

Ik heb je overigens een vriendenverzoek gestuurd FireFighter. Ik begin graag opnieuw in een regio (vervloekt recyclingcentrum puh2.gif).

edit: De bodemverontreiniging heb ik opgelost (stond toch ergens een vuile pomp) en van het gerecyclede spul maak nu processoren die ik exporteer. Er roeptoetert wel steeds iemand dat ik meer huizen voor arbeiders moet maken. Wil dat zeggen gewoon blokken met huizen en verder niet teveel poespas (luxe parken bijvoorbeeld)?

Link to comment
Delen op andere websites

Nodig mij ook maar uit.. Maar het lijkt me beter om afspeaken te maken, wie regelt er bijv. Stroom, wie afval etc, samenwerken scheelt geld.

Prima, ik nodig jullie zo uit. Wat voor afspraken wil je maken? Ik kan wel voor water en elektriciteit zorgen.

-Matthijs-, ik heb geen verzoek ontvangen haha. Wat is je Origin naam? Ik voeg je wel toe.

En wat betreft je problemen. Als er niet genoeg afval word opgepikt lozen mensen hun afval in hun tuinen. Hierdoor worden ze sneller ziek en ontstaat er ook bodemverontreiniging. Merk ook op dat geschoolde inwoners eerder recyclen dan ongeschoolde inwoners. Het is dus ook belangrijk, als je op recycling over gaat, om genoeg onderwijs aan te bieden.

Wat betreft het drinkwater, de oorzaak zou ik niet weten. Je kan het water wel reinigen met een reinigingsinstallatie. Als je de waterpomp aanklikt (Geen watertoren, zo'n groot waterpomp gebouw zeg maar) en op bewerken klikt dan zie je als het goed is een zuiveringsinstallatie. Hij is wel duur, ik dacht 40 á 60k)

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, nu ligt EU west 5 eruit :vp: Had ik net enorme plannen met m'n steden.

Heb je keer eens een niet aggressief uitziend spel gekocht, wordt er nog steeds een beetje aggressief van door al die problemen. Ik ga maar Battlefield spelen.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, nu ligt EU west 5 eruit :vp: Had ik net enorme plannen met m'n steden.

Heb je keer eens een niet aggressief uitziend spel gekocht, wordt er nog steeds een beetje aggressief van door al die problemen. Ik ga maar Battlefield spelen.

Kom bij ons! =)

EU West 1 GTAF2 region. Ik heb alleen je Origin naam nodig dan kan ik je uitnodigen.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Nodig mij ook maar uit.. Maar het lijkt me beter om afspeaken te maken, wie regelt er bijv. Stroom, wie afval etc, samenwerken scheelt geld.

Prima, ik nodig jullie zo uit. Wat voor afspraken wil je maken? Ik kan wel voor water en elektriciteit zorgen.

-Matthijs-, ik heb geen verzoek ontvangen haha. Wat is je Origin naam? Ik voeg je wel toe.

En wat betreft je problemen. Als er niet genoeg afval word opgepikt lozen mensen hun afval in hun tuinen. Hierdoor worden ze sneller ziek en ontstaat er ook bodemverontreiniging. Merk ook op dat geschoolde inwoners eerder recyclen dan ongeschoolde inwoners. Het is dus ook belangrijk, als je op recycling over gaat, om genoeg onderwijs aan te bieden.

Wat betreft het drinkwater, de oorzaak zou ik niet weten. Je kan het water wel reinigen met een reinigingsinstallatie. Als je de waterpomp aanklikt (Geen watertoren, zo'n groot waterpomp gebouw zeg maar) en op bewerken klikt dan zie je als het goed is een zuiveringsinstallatie. Hij is wel duur, ik dacht 40 á 60k)

Mijn naam is Matthijs2504. Problemen heb ik zo goed als opgelost overigens. Ik maak goede winst door mijn handel. Moet alleen nog even ruimte zien te vinden voor extra woningen.

Mensen die in mijn cluster komen kunnen profiteren van mijn kernenergie cool2.gif

Ergens terug had je het erover om dingen te verdelen. Dat lijkt me wel een goed idee. Hoe zouden we dat kunnen doen? Overigens, stel ik stuur ambulances of brandweerwagens naar een andere stad, ben ik die zelf dan kwijt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, tenzij jij ze terug stuurt. Maar goed, heb een aantal uurtjes gespeeld en in principe heb ik alles wel. Ik zou graag wel een great work willen bouwen, internationaal vliegveld lijkt me wel wat. Zijn er mensen die willen helpen? (Dmv goederen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...