Jump to content

SimCity (2013)


Joriz

Recommended Posts

Wat EA (Maxis maakt de game maar zij zijn waarschijnlijk gedwongen door EA om DRM in hun game te plaatsten) heeft gedaan is belachelijk. Je ziet maar weer dat geld véél belangrijker is als de fans. Prima als je geld wil verdienen maar niet op deze manier, als een game net nieuw is snap ik dat er bugs in zitten, maar dat bijna alle mensen hem niet kunnen spelen is gewoon onacceptabel. Ik ga de game zoals hij nu is dan ook zeker niet kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 342
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    88

  • FireFighter

    53

  • Foreigner97

    29

  • -Matthijs-

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb zojuist de key ontvangen en hij werkt :) Zijn er naast mij en Joriz nog meer gegadigden om de GTAF regio te betreden?

Wat EA (Maxis maakt de game maar zij zijn waarschijnlijk gedwongen door EA om DRM in hun game te plaatsten) heeft gedaan is belachelijk. Je ziet maar weer dat geld véél belangrijker is als de fans. Prima als je geld wil verdienen maar niet op deze manier, als een game net nieuw is snap ik dat er bugs in zitten, maar dat bijna alle mensen hem niet kunnen spelen is gewoon onacceptabel. Ik ga de game zoals hij nu is dan ook zeker niet kopen.

Ik heb gehoord dat het nu goed te spelen is, ik kan dit zelf pas bevestigen over enkele minuten.

Edit:

Niet dus :{

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ook een key gekocht. Downloaden gaat behoorlijk vlot. Ben benieuwd of ik wel kan spelen...

Waarschijnlijk niet, of je komt in een wachtrij, of het spel start en dan verbreekt die de verbinding in het menu :erm: Op welke server gaan we de GTAF regio starten? EU West lijkt me het minst slimst, bijna altijd vol. Het zou niks uitmaken waar de server zich bevind volgens EA. Waar heb je je key gekocht trouwens?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ook een key gekocht. Downloaden gaat behoorlijk vlot. Ben benieuwd of ik wel kan spelen...

Waarschijnlijk niet, of je komt in een wachtrij, of het spel start en dan verbreekt die de verbinding in het menu nopompom.gif Op welke server gaan we de GTAF regio starten? EU West lijkt me het minst slimst, bijna altijd vol. Het zou niks uitmaken waar de server zich bevind volgens EA. Waar heb je je key gekocht trouwens?

Op greenmangaming. Ik kan gewoon spelen trouwens op server Europa oost 3. static.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ah mooi, helaas dat mijn regio zich bevind op EU West 1. Heb je de tutorial al gehad of..? Mij lukt die namelijk niet zodra ik naar de andere stad moet :ch:

Edit:

Mooi hij doet het! Ik heb een GTAF Regio gemaakt met max. 5 steden op EU West 1. Mensen die zin hebben om te spelen, kunnen mij toevoegen op Origin: snaggyheadshot. Het is een privé regio dus ik moet je uitnodigen :puh: Ik heb weliswaar niet de mooiste stad van allemaal, maar ik maak geen verlies :puh: En als jullie willen, ik heb denk ik genoeg stroom voor de hele regio, de stroom bronnen zal ik natuurlijk nog uitbreiden :puh:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je binnen een uur uitnodigen, je kunt dan gewoon een mooi stukje land claimen naar keuze, aangezien alle 5 steden zijn verbonden met autoweg en rails kun je bijv. bij mij stroom en water kopen. Je hebt ook een regio chat, wat ook wel handig is. Vergeet niet op de goede server te spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke... Ik heb EU West 1 gekozen, maar die server is wel druk. Betwijfel of ik daar zo in ga komen. Ik heb je toegevoegd op Origin (Matthijs2504). Moet ik nu wachten tot jij me uitnodigt? En wat is wijsheid zo aan het begin van een nieuwe stad? Moeten we direct zorgen dat we samenwerken of is het eerst rustig een stad opbouwen en daarna bekijken hoe we elkaar kunnen helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt stroom en water bij mij aftappen, dat is goedkoper in het begin, daarnaast moet je een aantal burgers hebben om te kunne upgraden etc. Verder is het verstandig genoeg parken te plaatsen zodat je sims kunnen upgraden en dus meer belasting kunnen betalen. Als je landschap hebt met bijvoorbeeld kool, kun je dat gaan minen en kun je daar ook een flinke smak geld mee verdienen. Ik zal je nu uitnodigen indien mogelijk, ik verwacht dat de problemen volgende week opgelost zijn. Als je hulp nodig hebt (politie, brandweer, wat dan ook), kun je me natuurlijk altijd om hulp vragen :puh: Het is meer samenwerken dan tegen elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

De servers zijn offline en ik kan het spel nog steeds niet spelen. Ligt dit aan mijn verbinding, pc, spel o.i.d. of hebben er meer mensen last? Ik zou toch graag een keer mijn nieuwe spel willen spelen, als dat natuurlijk niet teveel moeite is gevraagd.. :7

Wat een verrot spel zeg. Je kan alleen maar online spelen en ik kan geen game starten omdat ik constant een waarschuwing krijg dat het creëren van een nieuwe stad niet mogelijk is en dat ik het nog een keer moet proberen. Wat een onzin, zo zonde van het geld. Wilt iemand mijn SimCity?

Ik wil hem wel hebben hoor!

offtopic: Ik had helemaal niet in de gaten dat jij terug bent gekomen met 't Generaal Pardon :7 ? Hoe lang hang je hier al weer rond?

Ik denk sinds een maand, anderhalf maand iets in die richting. Lekkere verwelkoming weer <3

Link to comment
Delen op andere websites

Zit het nu ook te spelen, tof spel :)

Ik heb nog wel wat probleempjes. Weet niet hoever jullie al zijn, maar weten jullie misschien het antwoord op de volgende (misschien domme) vragen?

Wat doe je aan bacteriën? Mijn inwoners protesteren al een tijdje over het feit dat er te veel bacteriën zijn, maar mijn ziekenhuis (die 40 mensen aan kan) zit lang niet vol.

En hoe matig je luchtvervuiling? Simpelweg door het aantal industrie te verminderen, of kun je op andere manieren er voor zorgen dat de luchtvervuiling afneemt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger me werkelijk dood aan die servers, ik heb de GTAF regio op EU West 1 gezet, die werkt voor geen meter, maar de andere werken ook al helemaal niet. Op welke server zit jij foreigner97?

Link to comment
Delen op andere websites

Geen flauw idee. Heb het spel opgestart, en na een tijdje wachten op het beginschermpje kon ik het spel starten. Het creëren van een nieuw spel (stad) kostte ook een tijdje en een aantal pogingen.

Weet nog niet precies hoe alles zit met die servers enz., ik speel het nog maar een uurtje.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...