Jump to content

SimCity (2013)


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 342
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    88

  • FireFighter

    53

  • Foreigner97

    29

  • -Matthijs-

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha ik heb 3-4 brandweerkazerne´s á 21 brandweer wagens ofzo. Kom er achter dat het door de verkeersdrukte komt waarom mijn stad alsnog afbrand. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Er rijden al 30 bussen door de stad met 10-15k passagiers. :7

Hierboven: Ik ga nu weer spelen dus ik stuur dan gelijk een uitnodiging.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, 5min ong. EU West 1

Moet je wel online gaan en ff in t hoofdmenu van simcity zijn. Ik kan je nu niet toevoegen je staat er niet bij ;p

Ah kut. Moet je ff wachten tot je er wel in kan.. :7

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook problemen met mijn hulpdiensten. Wat is belangrijk? Het aantal gebouwen of het aantal voertuigen? Naar mijn idee heb ik redelijk veel diensten paraat, maar misschien is het ook wel de drukte die ervoor zorgt dat het lijkt alsof ik te weinig heb...

Link to comment
Delen op andere websites

De servers zijn offline en ik kan het spel nog steeds niet spelen. Ligt dit aan mijn verbinding, pc, spel o.i.d. of hebben er meer mensen last? Ik zou toch graag een keer mijn nieuwe spel willen spelen, als dat natuurlijk niet teveel moeite is gevraagd.. :7

Wat een verrot spel zeg. Je kan alleen maar online spelen en ik kan geen game starten omdat ik constant een waarschuwing krijg dat het creëren van een nieuwe stad niet mogelijk is en dat ik het nog een keer moet proberen. Wat een onzin, zo zonde van het geld. Wilt iemand mijn SimCity?

Ik wil hem wel hebben hoor!

offtopic: Ik had helemaal niet in de gaten dat jij terug bent gekomen met 't Generaal Pardon :7 ? Hoe lang hang je hier al weer rond?

Ik denk sinds een maand, anderhalf maand iets in die richting. Lekkere verwelkoming weer <3

:) YW

Zijn er nog mensen die nog steeds niet kunnen spelen eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...