Jump to content

TalkingPear

Recommended Posts

Wild Metal

Ontwikkelaar: DMA Design

Uitgever: Rockstar Games

Genre: Actie

Platforms: PC, Dreamcast

Aantal spelers: 1

Release: 1999

Demo: Onbekend

Spelinformatie:

Het spel speelt zich af op drie verschillende planeten waar machines niet meer onder de controle zijn van mensen. De machines verdreven de bevolking en namen de planeten over. Het is aan jou de taak om de vijand te vernietigen, en om stroomkernen te herstellen.

Je kan de game gratis van de Rockstar Classics site downloaden, en ik het kan het je dus zeker aanraden om hem uit te proberen!

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier wel een hele andere kant van Rockstar Games, nooit verwacht dat ze dit gemaakt hadden. Voor in die tijd is het best een mooi spelletje. smile3.gif

Inderdaad, ik wist ook niet dat het spel bestond totdat ik hem een aantal jaar geleden in het rijtje zag staan op de Rockstar Classics site. Wel jammer dat zo weinig mensen hem kennen want het is inderdaad best een leuke game!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Tsja, veel Grand Theft Auto games zijn ook verouderd en die speel ik ook nog, en veel andere games die hier op lijken heb ik ook niet gezien. Maar of jij het wil proberen of niet is natuurlijk jou eigen keus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...