Jump to content
Dutchy3010

[Gerucht] GTA V op de PC?


Er verschijnen steeds meer geruchten over de PC versie van GTA V. Uiteraard blijven dit allemaal geruchten, tot het moment dat Rockstar aankondigt dat het spel werkelijk voor de PC wordt gemaakt. Eén gerucht, dat de wereld in is geholpen door een medewerker van Rockstar, willen wij jullie toch niet onthouden.

De betreffende medewerker van Rockstar Games had op zijn LinkedIn laten vallen dat hij bezig is met de ontwikkeling van GTA V voor de PC. Hij had bij zijn "experiences" gezet dat hij bezig is met:

GTA V - Xbox360, PS3, PC - Cutscene Animation

Het is zeker dat dit werkelijk op zijn LinkedIn pagina heeft gestaan. De vraag is natuurlijk of het waar is wat hij geschreven heeft. Typisch: toen dit naar buiten kwam, was het ook binnen no-time van zijn LinkedIn afgehaald. Dankzij Rockstar.

Ik laat het aan een ieder zelf om zijn mening te vormen over dit geheel. Mijn overtuiging dat er wel een PC versie komt, is door dit alleen maar versterkt. We zullen zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

They better. PC heeft hen sowieso ontzettend veel opgeleverd in tijden van GTA SA en Vice City, mede door de mods en de MP-modi die ook weer door modders in de game werden gestopt. Als ze nu gewoon geen PC-versie maken, dan stellen ze mij en miljoenen andere PC-gamers teleur.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat er géén PC-versie komt. Een dergelijk groot, bijzonder en hoogverwacht spel zullen ze niet laten lopen, dat kunnen ze niet maken richting de vele PC-gamers. Ze zouden zeer veel reputatie verliezen, ik gok dan ook dat ze gewoon even wachten met het aankondigen ervan, zodat er minder gehackt gaat worden en zodat de console-makers ook weer blij zullen zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Niet dat het mij zo veel zou uitmaken mocht hij komen of niet, maar ik heb er wel nooit aan getwijfeld dat hij dan wel of niet zou komen. GTA's (of toch grote GTA's) horen nu éénmaal ook op de PC thuis, zo simpel is het gewoon. Ik vind het voor geen meter spelen, maar het hoort wel ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit soort nieuws is imho altijd zo achterhaald.. Bij zowat elke GTA release komt de PC versie later, dat is gewoon een feit. En toch elke keer weer zijn er mensen die er vanuit gaan, omdat GTA V alleen voor de Xbox en PS3 is aangekondigd, dat er geen PC versie komt. Rockstar is een ezel als ze het niet doen. De reden voor de latere PC release staat al boven dit bericht ergens. En die redenen kan de mens van tegenwoordig toch wel begrijpen..

@ hierboven, dat lijkt me wel heel sterk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan me echt niet voorstellen dat V niet op de pc uitkomt, zo al aan gegeven in dit topic, R* verdient bakken met geld aan de pc versies.

Het modden is in elke gta mogelijk geweest, en een leuk tijdvermaak, waardoor de replay value hoog blijft.

Waar ik op hoop is dat ik niet weer een asociaal lange tijd moet gaan wachten op de Pc versie, ik hoop dat de release voor pc dicht bij de andere consoles blijft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat er géén PC-versie komt. Een dergelijk groot, bijzonder en hoogverwacht spel zullen ze niet laten lopen, dat kunnen ze niet maken richting de vele PC-gamers. Ze zouden zeer veel reputatie verliezen, ik gok dan ook dat ze gewoon even wachten met het aankondigen ervan, zodat er minder gehackt gaat worden en zodat de console-makers ook weer blij zullen zijn.

Precies! Welke reden is er om het niet voor de pc te maken? Ok mensen downloaden het maar je krijgt volgens mij alsnog winst.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van dat hacken van GTA heb je wel een punt. Ik heb hier thuis een SA liggen die ik vrijwel gelijk na de PC release heb gekocht, maar je kan dan maar op 1 pc tegelijk spelen. Soms is het wel eens leuk om met z'n tweeën in een SA-MP wereld te zitten/tegelijk te gamen. Daarom heb ik destijds SA gedownload... Het feit is alleen dat dit in Nederland min of meer legaal is: je hebt de rechten gekocht voor een spel, dus mag je die rechten ook gebruiken. Zolang je het dan niet gaat uploaden, is er niets mis (dacht ik eigenlijk).

Offtopic: waaarom wordt dit gelaunched in mijn examenjaar? Daar ga ik enorme spijt van krijgen :puh:

edit: Vice City heb ik ook gedownload, alleen was dat omdat bij "The driver" Hillary King elke keer door het asfalt zakte en de missie mislukte. Bleek een enorme kras in de cd te zitten :'(

Bewerkt: door IV4LIFE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...