Jump to content
Dutchy3010

[Gerucht] GTA V op de PC?


Er verschijnen steeds meer geruchten over de PC versie van GTA V. Uiteraard blijven dit allemaal geruchten, tot het moment dat Rockstar aankondigt dat het spel werkelijk voor de PC wordt gemaakt. Eén gerucht, dat de wereld in is geholpen door een medewerker van Rockstar, willen wij jullie toch niet onthouden.

De betreffende medewerker van Rockstar Games had op zijn LinkedIn laten vallen dat hij bezig is met de ontwikkeling van GTA V voor de PC. Hij had bij zijn "experiences" gezet dat hij bezig is met:

GTA V - Xbox360, PS3, PC - Cutscene Animation

Het is zeker dat dit werkelijk op zijn LinkedIn pagina heeft gestaan. De vraag is natuurlijk of het waar is wat hij geschreven heeft. Typisch: toen dit naar buiten kwam, was het ook binnen no-time van zijn LinkedIn afgehaald. Dankzij Rockstar.

Ik laat het aan een ieder zelf om zijn mening te vormen over dit geheel. Mijn overtuiging dat er wel een PC versie komt, is door dit alleen maar versterkt. We zullen zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Max Payne 3 voor de PC is 30+ GB, daar is vast ook geen kunst maar dat maakt toch niet uit als

GTAV voor de PC uit komt want dan hebben ze iets gedaan waar wij PC-gamers er heel blij mee zijn: een PC-release.

Dan hoor je GTAV echt NIET te downloaden!

Bovendien zijn er BluRay films op internet van meer dan 50GB...

De angst van vele PC-gamers dat GTAV niet voor de PC uit komt is eigenlijk terecht,

want Red Dead Redemption is nooit voor de PC uitgekomen. Waarom? Geen idee.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oftewel hij is uitgesteld voor de pc versie.

Think about it.

Toen iedereen vroeg om een pc versie, zei Rockstar "We've got a finger on the clock on that"... Dat betekend dat ze dus achterliepen met het maken van die pc-versie. Iedereen liep nog steeds te zeuren, iedereen zei dat ze geen zin hadden om weer 6 maanden te wachten, dus 1: als Rockstar het wel weer gewoon zo zou doen als met IV zou dat slechte publiciteit geven, en 2: Het zei tegen Rockstar dat er genoeg animo was om te cashen met een PC-versie.

Door `m zo lang uit te stellen kunnen ze de PS3 en Xbox versie wat meer polishen, en kan de PC versie ook gewoon afgemaakt worden. Net als met Max Payne 3 :)

Waarschijnlijk komt er dus binnen een paar maanden gewoon naar buiten dat er een PC-versie zit aan te komen.

Dat is mijn mening/verwachting in ieder geval.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van dat hacken van GTA heb je wel een punt. Ik heb hier thuis een SA liggen die ik vrijwel gelijk na de PC release heb gekocht, maar je kan dan maar op 1 pc tegelijk spelen.

Er zit helemaal geen serial code bij dus waarom zou dat niet kunnen :? ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van dat hacken van GTA heb je wel een punt. Ik heb hier thuis een SA liggen die ik vrijwel gelijk na de PC release heb gekocht, maar je kan dan maar op 1 pc tegelijk spelen.

Er zit helemaal geen serial code bij dus waarom zou dat niet kunnen :? ?

Neem 'tegelijk' letterlijk. Als je maar één disc hebt kun je 'm niet op twee pc's tegelijk spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van dat hacken van GTA heb je wel een punt. Ik heb hier thuis een SA liggen die ik vrijwel gelijk na de PC release heb gekocht, maar je kan dan maar op 1 pc tegelijk spelen. Soms is het wel eens leuk om met z'n tweeën in een SA-MP wereld te zitten/tegelijk te gamen. Daarom heb ik destijds SA gedownload...

Ik snap eigenlijk niet wat je zegt. Je post is zo, onduidelijk.

En bij de PS2 versie, daar kan je toch ook 1 PS2 tegelijk spelen?

Multiplayer op de PS2 is totaal anders dan op de PC. De PS2 heeft maximaal 2 spelers en op de PC, ik dacht 1000 spelers.

Op vele servers vind je vast wel honderden spelers. SA downloaden om SA-MP te kunnen spelen? De fuck?

Je zegt je hebt SA voor de PC gekocht gelijk na de PC-release, dan heb je V1.0 en daarmee kan je modden en SA-MP spelen.

Niet nodig om het opnieuw te installeren. En van dat hacken? Hacken voor wat, geld stelen van de banken?

Heel veel mensen schijnen niet te weten wat hacken precies is. Je bedoelt waarschijnlijk modden? Het spel aanpassen?

Tja, nieuwe mooie carmods, huizen, andere wapens, nieuwe kleding en texturemods maken het spel allemaal veel leuker en spannender.

Waarom altijd hetzelfde spel spelen als je het kunt aanpassen? Hacken is goed en slecht bedoeld. Het geeft ons dus de mogelijkheid

om SA-MP te kunnen installeren en bespelen.

Een groot percentage mensen die GTA's spelen willen altijd wel leuke carmods, wapens en andere texturemods installeren.

Ook eventueel ENB series en weet ik allemaal voor wat.

"Hacken" was al mogelijk sinds GTA III uitkwam, en ik bedoel dus alleen voor de GTA's.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Feit is ook dat er een verschil zit in het downloaden van SA of IV of V. SA is geen kunst aan, maar met IV wordt het moeilijker. Verwacht dat het een hele klus wordt om V te downloaden.

Nou hoeft niet. Bij Call of Duty was MW3 en BO1 niet makkelijk te downloaden, maar BO2 was heel makkelijk te download, geen codes, echt niks. Het was alleen installeren en dan had je hem al i.p.v. andere dingen te downloaden om het te krijgen. Dus ik weet niet zeker of Gta V moeilijk te downloaden zou worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk niet dat R* dom is, hoor. Als GTA IV al zo moeilijk illegaal te verkrijgen was, gaan ze die beveiliging alleen maar opschroeven voor een vervolg waar ze even lang aan gewerkt hebben.

Wat net in me opkomt: zou GTA V zijn voorganger hebben verslaan qua duurste spel ooit?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat net in me opkomt: zou GTA V zijn voorganger hebben verslaan qua duurste spel ooit?

Zou me niet verbazen.

GTA V is the largest and most ambitious game we've yet created

En ze werken er al 5 jaar aan, dus het zou best kunnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vijf jaar!!?? Haha dat wist ik niet eens! :puh: Zo leer je nog eens wat. :puh: Maar vijf jaar! Dat is echt veel zeg, voor één spel. Ik ben zo benieuwt hoe groot die map wordt. Ze zeiden toch dat het 3x zo groot werd als Gta Sa map? Wow dat is echt extreem groot zeg! OWWW Ik kan niet wachten!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 jaar werken ze aan GTAV? Dus ze zijn begonnen in 2009?

Hmm, vraag me dan af of ze in 2014 gaan beginnen aan GTAVI. Ik hoop dat ze dan Las venturas kiezen, hebben we minstens een grote woestijn.

In GTA SA ga ik altijd naar de Desert om rampage te doen en zo.

Het zal vast een nieuw tijdperk zijn voor Rockstar ivm met de next-gen consoles. Als het waar is wat mensen zeggen zullen ze op

20 februari de nieuwe Playstation4 onthullen.

En nextbox waarschijnlijk op de E3 dit jaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat net in me opkomt: zou GTA V zijn voorganger hebben verslaan qua duurste spel ooit?

Ik denk het niet, GTA IV is het duurste spel ooit omdat Rockstar toen speciaal voor IV een engine heeft ontworpen. V teert gewoon verder op dezelfde enginge (wel wat enhanced zoals in TLaD/TBoGT/RDR) dus de kostprijs zal deze keer voornamelijk op marketing en loon komen :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...