Jump to content
Dutchy3010

[Gerucht] GTA V op de PC?


Er verschijnen steeds meer geruchten over de PC versie van GTA V. Uiteraard blijven dit allemaal geruchten, tot het moment dat Rockstar aankondigt dat het spel werkelijk voor de PC wordt gemaakt. Eén gerucht, dat de wereld in is geholpen door een medewerker van Rockstar, willen wij jullie toch niet onthouden.

De betreffende medewerker van Rockstar Games had op zijn LinkedIn laten vallen dat hij bezig is met de ontwikkeling van GTA V voor de PC. Hij had bij zijn "experiences" gezet dat hij bezig is met:

GTA V - Xbox360, PS3, PC - Cutscene Animation

Het is zeker dat dit werkelijk op zijn LinkedIn pagina heeft gestaan. De vraag is natuurlijk of het waar is wat hij geschreven heeft. Typisch: toen dit naar buiten kwam, was het ook binnen no-time van zijn LinkedIn afgehaald. Dankzij Rockstar.

Ik laat het aan een ieder zelf om zijn mening te vormen over dit geheel. Mijn overtuiging dat er wel een PC versie komt, is door dit alleen maar versterkt. We zullen zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ach, ik weet verder niet heel veel meer dan jij hoor. Het testen van games is blijkbaar best saai, alles wat je moet doen is tot in den treure zachtjes tegen muren, stoepranden, enz. aanrijden/aanlopen en daar een verslag over uitbrengen. Ook mag je maar een klein deel van de map zien, daar zorgt R* voor, en op die plek moet je dus letterlijk óveral urenlang saai tegen de muren oplopen, en dan verlies je volgens hem (en dat begrijp ik best) al redelijk snel het plezier.. Maar tuurlijk was ik ook jaloers op hem. Hij krijgt overigens ook elk spel wat hij test gratis (en misschien zelfs wat eerder dan de rest, maar dat weet ik niet zeker) zodra het uitkomt..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat rockstar een experiment hebben gedaan bij red dead redemtion om te kijken of ze meer zouden verkopen op de console als ze de pc zouden weglaten.

Want anders zou er niet echt een goede reden voor zijn. Nu voor Gta V gaan ze zeker een pc versie uitbrengen zoals zoveel mensen zeggen,

maar wat ik hier interessant aan vind is het feit dat ze mensen hebben die de rage engine naar de pc brengen en

dat is eigenlijk tegelijkertijd de engine poorten naar de next gen consoles want deze gebruiken pc hardware.

Als ze zouden Gta V later uitbrengen op de next gen zou wel een breuk zijn in R* hun gewoonte en ze zullen het zeker niet al die versies dan tezamen met elkaar releasen op dezelfde datum.

Omdat ze meer verdienen met gta 5 nu alleen te releasen op de ps3 en xbox 360 en dan later pas op de pc en dan nog een paar maanden later op de next gen.

Maar wat ook aannemelijk is dat rockstar games bezig is aan de rage engine te porten naar de next gen voor een volledig nieuwe next gen GTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...