Jump to content

[V] Pixlr Poster Contest - Stemtopic ronde 1


Jacky-2007

Recommended Posts

gallery_89338_48_37796.png

Welkom in het stemtopic van ronde 1 van de GTA V Pixlr Contest! Hier bijten de deelnemers het spits af!

De inzendingen hebben allemaal hun eigen stijl. De ene is erg bezig geweest met grafisch het uiterste uit de editor zien te halen, de ander heeft geprobeerd om zo ludiek mogelijk zijn poster aan te kleden met een pakkende tekst. Kijk dus bij het stemmen niet alleen naar de looks, maar naar de poster die jou het meeste aanspreekt. Veel plezier met stemmen allemaal!

Je brengt je stem uit door in een reactie in dit topic te vertellen welke poster (1, 2, 3, 4 of 5) je het meeste grijpt. Uiteraard mag je vertellen waarom, is echter niet verplicht.

Poster 1

gallery_89338_48_57276.jpg

Poster 2

gallery_89338_48_47905.jpg

Poster 3

gallery_89338_48_308080.png

Poster 4

gallery_89338_48_1170.jpg

Poster 5

gallery_89338_48_618391.png

Let op; inzendingen zijn anoniem! Gewoon, omdat het kan! Gelieve deze anonimiteit in stand te houden tot het einde van de contest!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Poster 5. Die heeft het meest originele concept en dat is ook nog eens heel aardig uitgevoerd. De anderen zijn me wat te simpel gedaan. Poster 5 steekt er voor mij echt met kop en schouders bovenuit.

Link to comment
Delen op andere websites

Qua looks vind ik 5 wat minder, ziet er wat goedkoop uit (comic sans, kleuren), maar dat zal wel expres zijn. Daarom ga ik ook voor poster 5.

De rest zijn eigenlijk gewoon screens met een tekstje of plaatje erop. Ziet er mooi uit, maar als ik originaliteit meereken (en dat doe ik) ga ik dus voor nummer 5.

Alle inzendingen zien er trouwens ook puik uit! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Poster 1, 3 en 4 vind ik simpel uitzien en ik heb niet het idee dat daar nou echt iets aan is gebeurd. Poster 5 wordt al iets beter, maar dat houd ook wel op bij uitknippen en een fancy vloekende achtergrond. Voor mij is poster 2 de beste omdat hier met de beperkte mogelijkheden toch gepoogd is om er effecten aan toe te voegen en dat is mijns inziens nog redelijk gelukt. Wel jammer van het puntje op de snuit, want die valt iets buiten het geheel, maar al met al vind ik mooi hoe hier geprobeerd is van een goede gezonde hydra een krakkemikkig bak te maken.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...