Jump to content

JuStFiRe-

Recommended Posts

Hey JuStFiRe!

Ik neem aan dat de microfoon van je laptop hetzelfde zou moeten werken als een headset of iets dergelijks.

In dat geval is het makkelijk aan te passen in de menu, en wel in het tabje 'audio'. (Zie de spoiler hieronder)

gtaiv2013021913243277.jpg

Probeer eens 'microphone' aan te zetten, en kijk of het dan werkt. Het zou in principe moeten werken.

Wat Lokan bedoelt gaat via Games for Windows. Ik heb zelf geen ervaring met het aan- en uitzetten van een microfoon op deze manier, maar het werkt als volgt:

Druk op de 'home' knop van je toetsenbord, of de knop die dit menu opendoet:

gtaiv2013021913310832.jpg

Nu druk je op 'instellingen'.

Eenmaal bij de instellingen druk je op het eerste kopje, genaamd 'spraak'.

Bij dit kopje zie je een hokje, met daarachter 'microfoon uitschakelen'.

Zorg ervoor dat hier geen vinkje instaat, en dus zou je microfoon nu aan moeten staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het spel legaal of illegaal? Zou ook wel eens kunnen dat als je het illegaal hebt, dat het dan niet werkt. Anders moet je ergens anders zoeken want je mag hier niet over illegale dingen praten op het forum. :)

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Sry voor late reactie

Ik bedoelde bij GFWL dat je de gevoeligheid kan instellen de drempel waarde mescgien licht het daar aan of drivers je weet het nooit daarmee. Meschien dom maar werkt het wel op andere spellen niet programma's maar spellen meschien kun je daar op testen?

Groetjes lokan

Verstuurt vanaf mijn iPhone

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...