Jump to content

[WidM] Week 5 - Vlieg, tuig!


NandroDavids

Recommended Posts

Uit het Praat- & Overlegtopic:

Hoofdpost licht aangepast:

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Vanaf heden graag hier aan houden :)

Leek me toch vrij helder. Waarom heb ik dan net alle posts die hieronder geciteerd staan hierheen moeten verplaatsen? Ik mats jullie en ga niet 100 euro aftrekken voor iedere overtreding in onderstaande posts. Ik rond het af op 700 euro. 4000 euro over dus.

Ik ga niet meer posten vandaag denk ik. Ik merk trouwens op dat je via mobiel geen kleur in je tekst kunt doen. Spijtig, ik post graag roze berichten in het gta v topic.

Heeft er nou echt niemand zin in die nieuwe opdracht of wa..? :puh:

Ik mag nu niet posten.

Ik ook niet, denk ik :(

Waarschijnlijk niet. Er staat om en om. Je kan het proberen, want ik was wel de vorige van ons die wat postte. Dan weten we meteen of het mag of niet.

Ik beschik momenteel niet over m'n smartphone, anders kan ik 16/24 uur meedoen. :)

Nog 4000 euro te winnen dus, als jullie 's een beetje je best doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    65

  • thebig

    29

  • Die Hard

    27

  • MegaPilot

    21

[3]

Heb ik de 21ste eeuw meegemaakt?

[3]

Ja.

Vanwege de verwarring die er wellicht is wegens alle verplaatste posts zal ik geen 100 euro aftrekken voor het nummer onderaan je post, dat in principe verkeerd is na MegaPilot's vorige bericht. Maar goed, dat kan dus zijn wegens de onduidelijkheid van de verplaatste berichten.

Daarom even hier voor de duidelijkheid: Paars telt wat betreft teamposts vanaf heden verder vanaf de [3] die $NeoSyp$ net heeft geplaatst. Oranje telt wat betreft teamposts verder vanaf de [1] van Die Hard.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...