Jump to content

[Wens] Wat wil je in Los Santos zien wat niet in GTA San Andreas zat?


Jesperkaj

Recommended Posts

Los Santos is misschien wel de meest diverse stad in GTA San Andreas. De stad heeft een haven in het zuiden, een groot financieel district, de ghetto's in het oosten, de rijke buurten in het noordwesten en lange stranden om de stad heen. Echter waren veel karaktiserende kenmerken van de stad Los Angeles en zijn voorsteden achterwegen gelaten.

We weten inmiddels dat Los Santos veel groter zal worden dan zijn GTA San Andreas-versie. Daarbij zullen meer karaktiserende kenmerken van de stad Los Angeles te vinden zijn.

Wat wil je graag in Los Santos zien wat niet in GTA San Andreas is voorgekomen? Kijk naar wat er in Los Angeles te vinden is en baseer daar je bericht op.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees eens m'n laatste regel in de openingspost. ;)

Los Angeles heeft geen tramverkeer, enkel een paar metro- en lightraillijnen. Van een echt groot openbaar vervoernetwerk als in New York (en dus Liberty City) kan je echt niet spreken. De meeste mensen reizen per auto over de vele snelwegen die in de stad en zijn voorsteden te vinden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon een beter nagemaakt LA:

-meerdere vliegvelden!! LA heeft met alle buitenwijken 16, dus in ieder geval wil ik er 2 of meer zien.

-meer wijken: zoals de wijken ten noorden van beverly hills en ten oosten van het centrum.(burbank tot en met san bernandino)

-meer landmarks

-trains en open baar vervoer

-een filmster als gouveneur van san andreas :Y , waar je dan oude films van op tv ziet en dat je hem ziet trainen op muscle beach

Link to comment
Delen op andere websites

BoerTijger en Larsiexd, jullie posts hebben niets te maken met de stad Los Santos. Ik heb niet voor niets in mijn tweede post laten weten dat jullie de laatste alinea uit de openingspost goed moeten lezen. Daar draait immers heel dit topic om.

Let's continue.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou toch een -betere- versie willen zien van het Sixth Street Viaduct. Dat was eigenlijk niet aanwezig in San Andreas. Het was er wel, maar dook na 60 meter al terug de grond in en werd meer een gigantisch vallei.

640px-Sixth_Street_Bridge_over_Los_Angeles_River.jpg

Het is misschien wat triviaal, maar tesamen met de LA River draagt het toch wel bij aan de sfeer van East LA en ik vind dat het gewoon in de game moet. Beetje vergelijkbaar met Plumbers' Highway in Alderney. Buiten dat kan ik qua dingen enkel op de achtbaan op de Santa Monica Pier komen en als het kan ook een verwijzing naar The Big Bang Theory en hun Los Robles Boulevard 2311 ergens in de wijk die Pasadena moet voorstellen.

Kortgezegd ontbrak er in San Andreas voornamelijk veel aan voorwijken en zijsteden. Zoals San Bernardino, Pasadena, Long Beach, Huntington Beach, West-Hollywood...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

- Hotels zoals The Majastic maar dan VEEL groter!

- Enorme huizen waar je in kan lopen en weer kan stelen. (inbreker missions?)

- Nieuwe wapens zoals die van Yusuf Amir. Gouden wapens en The Buzzard.

- Nieuwe auto's waaronder de oude lelijke auto's van Liberty City (verbetering?)

- Vrachtwagen die ook weer trailers kan slepen (verbetering?)

Na, jij snapt er ook geen reet van. Lees is goed wat Jesperkaj zegt een paar keer. Alleen dingen over de stad zelf

Ik wil dat er grotere villa wijken komt. Grotere huizen met mooie grote tuinen met hoge hekken. Een echte soort van Beverly Hills.

Link to comment
Delen op andere websites

Grovestreet wil ik natuurlijk (weer)

Hou er wel rekening mee dat San Andreas zich afspeelde in 1992.

Gta V speelt zich af in het heden, dat is ruim 20 jaar verschil tussen SA en V.

Dat je niet teleurgesteld bent als Grove Street niet meer bestaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik hoop dat er weer enorme bruggen zijn dat het lang duurt om erover heen te komen. Of dat de ferry's weer terug komen, dat is iets wat ik heb gemist in GTA San Andreas.

Bewerkt: door Michaeltjuuh
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...