Jump to content

[V] Pixlr Poster Contest - De uitslag!


Jacky-2007

Recommended Posts

Inzendingen - overzicht

Inzendingen van de winnaar, Guardian1980!

Ronde 1

gallery_89338_48_618391.png

Ronde 2

gallery_89338_48_1482731.png

Ronde 3

gallery_89338_48_133724.jpg

Inzendingen Nyltje

Ronde 1

gallery_89338_48_1170.jpg

Ronde 2

gallery_89338_48_633407.png

Ronde 3

gallery_89338_48_136425.jpg

Inzendingen Phoenyxar

Ronde 1

-

Ronde 2

gallery_89338_48_14313.jpg

Ronde 3

gallery_89338_48_115452.jpg

Inzendingen xoex23

Ronde 1

gallery_89338_48_308080.png

Ronde 2

-

Ronde 3

gallery_89338_48_387072.jpg

Inzendingen SpacyColours

Ronde 1

gallery_89338_48_47905.jpg

Ronde 2

-

Ronde 3

-

Inzendingen Bassieboy35

Ronde 1

gallery_89338_48_57276.jpg

Ronde 2

gallery_89338_48_163688.jpg

Ronde 3

-

Link to comment
Delen op andere websites

[V] Pixlr Poster Contest - De prijzen!

Zoals te zien is de contest voorbij, en is de winnaar bekend: Guardian1980! Creativiteit hebben we in deze contest bij de deelnemers zeker gezien, op verschillende vlakken. De tweede plek ging naar Nyltje, ook zeker verdiend! Deze heren gaan naar huis met de volgende mojo voor hun profilio, ook als handtekening te gebruiken:

gallery_89338_48_17358.pnggallery_89338_48_33989.png

Daarnaast voor deze twee eerste officiële gtagames.nl Pixlr-goden (

worshippy.gif ) is er nog deze algemene deelnemers-badge, het bewijs dat je hebt meegedaan aan de contest. Ook deze mag gedragen worden als handtekening en / of op het profiel:

gallery_89338_48_8199.png

De badge mag ook gedragen worden door de andere deelnemers!


Nawoord

Deze contest was leuk om te organiseren. Het laat heel duidelijk zien dat iedereen op het forum in de mogelijkheid is om zijn skills te ontwikkelen op het gebied van GFX. Helaas waren er uiteindelijk niet zoveel lefgozers over die daadwerkelijk fanatiek hebben meegedaan.

Toch zal ik zeker over een tijdje nog een keer een contest op gaan zetten waarbij de editor van Pixlr de hoofdrol speelt. Vooral omdat we nu niet de doorgewinterde GFX'ers hebben gezien in het deelnemersveld (wellicht durfden ze niet buiten hun "eigen" programma's te komen?

puh2.gif ) en ik toch wel erg benieuwd ben hoe deze zich staande houden tegen de losbandige creativiteit van de niet-GFX'ers hier! En dat is niet de enige reden, een contest organiseren is ook gewoon leuk natuurlijk!loveit.gif

Concept gebruiken?

Het Pixlr Poster Contest concept zoals ik deze hier heb bedacht en neergezet mag worden gebruikt door andere leden die ook een keer een contest willen organiseren met een twist zoals deze. Als je dit concept wil gebruiken, bijvoorbeeld voor een Pixlr GTA SA Car Pimpin' Contest of een Pixlr Dress-up R* Caracters Contest (ik bedenk zo maar even wat!

biertje.gif ) benader mij dan hiervoor. Dan help ik je op weg om je eigen contest volgens dit concept te organiseren.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle deelnemers hebben inmiddels een PB ontvangen met daarin hun prijzen en de uitslag! @NandroDavids heeft een PB ontvangen met het verzoek jullie behaalde resultaten bij te werken in de GTA Contests Ranglijst.smile3.gif

Leuke inzendingen allemaal! Ik heb als organisator niet meegestemd, maar leuk om al die diverse benaderingen van creativiteit te zien!thumbsup2.gif Bedankt dat jullie de contest tot een succes hebben gemaakt!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Guardian1980! En mooi gedaan iedereen, het was een leuke contest. Jammer dat ik alleen de eerste ronde kon meedoen uiteindelijk, al heb ik toen ook wel een aantal stemmen gehad waar ik erg blij mee ben. :) Maar goed, er zaten erg goede plaatjes tussen jullie inzendingen - denk dat het sowieso niet makkelijk voor me zou zijn geworden. :puh:

Bedankt Jacky-2007 voor de goede organisatie! :tu:

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Guardian! Leuke werkjes zijn er gemaakt . Dit is zeker een contest om te herhalen in de toekomst.

Jammer dat ikzelf niet mee kon doen. Maar ik vond het leuk om me stem uit te brengen.

Jacky perfect georganiseerd! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het van het begin een geweldig leuk concept, jammer genoeg bezit ik niet geheel de gaven om hier ook maar enige overtuigende goede posters te maken. Gefeliciteerd Guardian en bedankt Jacky voor de goede organisatie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks allen. Leuk om te zien dat creativiteit nog altijd wordt beloond. Wel jammer dat mijn laatste inzending geen enkele stem kreeg; blijkbaar is dit forum nog niet klaar voor iets dergelijks. Geeft niet, veel genieën werden pas na hun dood erkend ;)

J., top georganiseerd, een volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks allen. Leuk om te zien dat creativiteit nog altijd wordt beloond. Wel jammer dat mijn laatste inzending geen enkele stem kreeg; blijkbaar is dit forum nog niet klaar voor iets dergelijks. Geeft niet, veel genieën werden pas na hun dood erkend ;)

J., top georganiseerd, een volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn.

Hoe heb je die laatste dan gemaakt, als ik vragen mag? Ik denk dat velen zullen denken dat je er gewoon een effectje overheen hebt gegooid wat vrij weinig werk zou moeten kosten, al vroeg ik me ook af of zo'n effect überhaubt bestaat in Pixl Editor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoever je bent gegaan met uitproberen van de editor, ik denk niet zo ver. Er zitten een heleboel filters op; ik heb gekozen voor "Pixeleren". Vervolgens heb ik met het "Vulemmer gereedschap" verschillende kleuren er overheen gegooid, en voilá.

Het probleem was dat ik zonder inspiratie was en daarom een willekeurige optie heb gekozen en daar gewoon mee verder ben gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Krijgen we hier eigenlijk punten voor?

@NandroDavids heeft een PB ontvangen met het verzoek jullie behaalde resultaten bij te werken in de GTA Contests Ranglijst.smile3.gif

Ja dus, maar daarvoor moet ik nog even wat laatste info van Jacky-2007 krijgen. Zodra het is bijgewerkt zal ik het hier wel even melden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...