Jump to content

The Universe Project


Krisio

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Krisio

    33

  • SilverRST

    25

  • Bierbuikje

    20

  • $NeoSyp$

    3

Ik heb even gekeken op die site, maar word het nu een 2D game?

In het begin van de beta zal de game 2d zijn, er staan een aantal screens bij, van hoe het ongeveer gaat worden. Later, wanneer er meer geld is verdiend, zal de game 3d worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoelang dat dan precies duurt, volgens mij niet zo lang. Het probleem dat het nu niet kan is geld... De ontwikkelaar hoort niet bij een producent zoals EA, Rockstar enz...

Hierdoor heeft hij niet veel geld voor het project. Wanneer de verkoop begint, hoopt hij geld te verdienen aan het spel en zo te kunnen werken aan 3d.

Dit samen met skills toevoegen zullen dus de grootste updates worden na de beta.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, je kan doen wat je zelf wil. Wanneer je de FAQ leest, kan je zien dat het ook nog een lange tijd duurt voordat het spel in de moderne tijd terecht komt. ik vraag me echter ook af waarom je in een spel op een computer wilt zitten.

Dan is het dus niet alles wat het belooft, omdat we zelf alle kennis al hebben en er geenr eligie in het spel zit wat de technologische vooruitgang zal gaan vertragen kan dit in principe binnen een week gedaan worden. Zoniet, is er geen complete vrijheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het dus niet alles wat het belooft, omdat we zelf alle kennis al hebben en er geenr eligie in het spel zit wat de technologische vooruitgang zal gaan vertragen kan dit in principe binnen een week gedaan worden. Zoniet, is er geen complete vrijheid.

Nee, in de live FAQ wordt verteld dat de ontwikkeling die je maakt niet 123 gebeurd. Om een nieuwe skill te leren, moet je iets meemaken. Wanneer je bijvoorbeeld bent aangevallen door een zwijn en je komt weg, zul je merken dat je een wapen nodig hebt. Als jij dan ergens een tak ziet liggen met een steen erbij kun je een idee krijgen van je character om een speer te maken. Als dit je lukt, heb je de skill speer maken geleerd. Zo zul je dus eerst een vaag idee moeten krijgen / iets hebben meegemaakt voordat jij die skill kan leren. Ook is het mogelijk dat characters elkaar dingen leren. De tijd die je bezig bent om in de moderne tijd terecht te komen zal zo'n 10 jaar zijn volgens de ontwikkelaar. Zelf lijkt mij dit ook veel leuker dan een week, aangezien je dan weinig uitdaging hebt wanneer je in de ruimte kan reizen etc...

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dan ook ingame naar school en studeren om later een flat te kunnen bouwen (als architect/bouwvakker)? :?

Ik denk dat het een groot zootje wordt, ik zou seriemoordenaar worden en waarschijnlijk velen met mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ij weten toch hoe het mis is gegaan met onze voorgangers, ik pak gewoon mijn geschiedenis boek erbij en ga wapens maken, een democratie oprichten en leider van de vrije wereld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dan ook ingame naar school en studeren om later een flat te kunnen bouwen (als architect/bouwvakker)? :?

Ik denk dat het een groot zootje wordt, ik zou seriemoordenaar worden en waarschijnlijk velen met mij.

In principe is dit mogelijk, ik denk echter niet dat het zo strikt zou lopen aangezien je daar niet naar school gaat als je het niet wil en irl is dat niet zo makkelijk :puh:

Maar ij weten toch hoe het mis is gegaan met onze voorgangers, ik pak gewoon mijn geschiedenis boek erbij en ga wapens maken, een democratie oprichten en leider van de vrije wereld worden.

Zoals ik al zei, zodra je character geen idee heeft, zul je ook niks ontdekken. Ook weet je niet wat de mogelijke skills zijn, omdat deze elke dag nieuw worden toegevoegd en niet bekend worden gemaakt.

Jij kunt bv wel dagenlang proberen een pan te leren maken, maar als deze niet in het systeem staat ben je lang bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is altijd wel een gek die een dictatuur wil. Maar als iedereen (circa 6 miljard users) het heft in eigen handen gaat nemen ontstaat er nooit een groep die geleid wordt door een leider. Landen zullen zich dan nooit vormen. Meer een minecraft idee dat iedereen bij elkaar woont (als je huizen al op elkaar kunt bouwen).

Link to comment
Delen op andere websites

Er is altijd wel een gek die een dictatuur wil. Maar als iedereen (circa 6 miljard users) het heft in eigen handen gaat nemen ontstaat er nooit een groep die geleid wordt door een leider. Landen zullen zich dan nooit vormen. Meer een minecraft idee dat iedereen bij elkaar woont (als je huizen al op elkaar kunt bouwen).

Ik denk ook dat iedereen een stad wil leiden, er zullen uiteindelijk altijd wel mensen zijn die dit niet willen. Er hoeft echter niet één iemand de baas te zijn, vooral in het beginstadium van het spel lijkt het me erg handig in een groep te leven, zo kan je elkaar dingen leren en zul je je sneller ontwikkelen. Ik ben benieuwd hoe het zal verlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan komt er een moordenaar die de groepsleider uitschakelt. :3

Het idee van de game is echt fantastisch (afgezien of het wel of niet mogelijk is) en zeker interessant voor onderzoeken. Wat zal iedereen gaan doen als alles mogelijk is zonder echte consequenties bijvoorbeeld. Een georganiseerde oorlog zit er denk ik ook niet in, want beweeg maar eens duizenden users om een gebied in het belang van de groep te veroveren.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan komt er een moordenaar die de groepsleider uitschakelt. :3

Het idee van de game is echt fantastisch (afgezien of het wel of niet mogelijk is) en zeker interessant voor onderzoeken. Wat zal iedereen gaan doen als alles mogelijk is zonder echte consequenties bijvoorbeeld. Een georganiseerde oorlog zit er denk ik ook niet in, want beweeg maar eens duizenden users om een gebied in het belang van de groep te veroveren.

Ik vraag me af of dat zo makkelijk zal gaan als je echt een groep hebt. Offline spelers kunnen namelijk op guardmode staan, waardoor ze de bezittingen en de groep beschermen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij ook vrij rommelig te worden zo. Maar natuurlijk kunnen we dat niet zeggen nu. Zo zou je ook kunnen stellen dat een game als Minecraft online niet zou kunnen werken, maar blijkbaar kunnen mensen wel de verantwoordelijkheid opbrengen om mekaar te respecteren. Misschien kan dat dan hier ook. Misschien.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de website staat dat je alles mag doen wat in het echt kan (ook stelen). Dus dan zul je niet snel verbannen worden tenzij je hackt, maar je mag wel gewoon een moord plegen, huis in brand steken of iemand opsluiten ingame. Apart idee. Veel griefers zullen joinen waarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...