Jump to content

[Stelling] Tomb Raider: Die MOET ik hebben!


Fiegel5

  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Tomb Raider: Die MOET ik hebben!

    • Eens
      7
    • Oneens
      5


Recommended Posts

Heb het spel inmiddels uitgespeeld en ik zit nu min of meer met een leegte die ik niet kan opvullen. Zo'n spel is nooit meer hetzelfde na de eerste keer. Ik vind het alleen wel jammer dat het genre meer richting third person shooter gaat en dat er relatief weinig puzzels zijn t.o.v. de vorige delen. De puzzels die er zijn zijn ook echt simpel. Op sommige plekken is het bijna letterlijk een doos van een richel duwen om de puzzel op te lossen. Verder vind ik dat 'Survival Instinct' een heel erg cheat-achtige feature.

Tot zover de negatieve punten. De storyline is ok en je bent er minstens zo'n 14 uur zoet mee. Als je onderweg nog dingen wilt zoeken kan je wel rekenen op zo'n 20 uur. Geluid is super en er ligt heel veel gevoel in het voice acting. Animaties zijn erg realistisch, hoewel Lara om de een of andere reden niet langs touwen of kettingen naar boven kan klimmen. Grafisch ziet de game er ook erg goed uit op de PC. Draait nog op High met mijn oude GTX260 met gemiddeld 32FPS. TressFX heb ik nog niet geprobeerd en ik denk niet dat m'n GPU het aan kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef deze game niet te hebben, het genre trekt mij niet. Aktie avonturen games zijn niet mijn ding, Bioshock Infinite ga ik mischien kopen eind deze maand. En Gears of War Jugdment wellicht ook. Tomb Raider zal wel een goede game wezen, maar het is niks voor mij. Helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...